wij gaan nu voor een beeb in 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Milse; gewoon nog steeds niet...grrrrr:x. Nu mag het komen en nu komt het niet want bloedtest was ook negatief.
    Mag 13 jan alweer op evaluatiegesprek komen bij ferti arts dus ben benieuwd hoe ze nu verder willen gaan.

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wennes, oh wat irritant zeg! Ik ben ook erg benieuwd wat ze gaan doen, wel fijn dat je snel terecht kunt!

@Hier, ik ben inmiddels ongesteld geworden (gisteren) en heb donderagochtend een afspraak bij de kliniek. Hopelijk is alles goed en kunnen we gaan starten met hormonen spuiten!

3. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Ook hier is de menstruatie gekomen...eindelijk...haha.

Hoop dat je morgen goed nieuws krijgt en al kan gaan starten met de hormoon spuiten

4. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Klopt he Milse...mn vriend heeft indd een dochter uit zn vorige relatie, en op de natuurlijke manier.
    Onze slagingskans op natuurlijke manier is 25%... Maar wat er niet is kan misschien altijd nog komen he!
    We blijven gewoon klussen :D.

Daarbij heb ik aankomende dinsdag 12 januari mn FM weer, ik hoop op een goede ei, en misschien wel 2 eitjes :p.

Liefs

5. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Zal voor je duimennnn Wennes....
    Alvast heel veel sterkte en suc6 he meis, toi toi toi.
    En dat je snel mag starten met je behandeling.

Liefs

6. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Alvast heel veel suc6 en sterkte donderdag he!
    En dat je uiteraard snel zwanger mag worden meid....

Liefs

7. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Debby & Wennes heel veel succes morgen!

Ik zal blij zijn als ik vrijdag wat meer weet, ik heb nu zo het gevoel dat we "stil"staan... Ik wil zo graag verder!

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Wennes, heel veel succes vandaag! Ik hoop dat jullie ook weer verder kunnen.

@Milse, dank je wel voor je bericht. Ik hoop voor jullie dat jullie vrijdag ook snel meer weten. Ik weet hoe het is om "stil te staan".

9. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Debby; ik moet pas woensdag weer naar het zh;). Maar dit is pas de menstruatie na de IUI dus zal nog wel een paar weken moeten wachten voordat ik verder mag.:).
    Hoe was het vanmorgen?? Mag je starten?

10. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallon allemaal,

iedereen die vandaag of morgen naar de gyn mag: heel veel succes en ik duim voor jullie!

hier nog lekker aan de clomid. ben wel erg verkouden net als de eerste keer dat ik clomid gebruikte en zwanger raakte. helaas werd het toen een miskraam. maandag mag ik voor mijn 1e FM. ben zo benieuwd!

minniemouse

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Jaaaaa, ik mag starten!!! Mag vanavond beginnen en heb volgende week donderdag mijn eerste FM. Zooo spannend weer, eindelijk is de trein weer in gang gezet! Was zooo moe na de afspraak, dat ik vanmiddag even lekker heb geslapen met Ryan (ons zoontje van 2) :D.

@Wennes, wanneer mag je weer voor ICSI dan? Is daar een wachtlijst voor?

12. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    @Debby: yeahhhhhhh :D
    Op naar een vruchtbaar 2010!

@All: wij hebben net bericht gekregen dat we op de lijst staan voor februari! :D
    Eindelijk!
    We krijgen als het goed is tussen eind jan/begin feb het donorvoorstel en daarna gaat het snel :D
    Ben helemaal hyper!

13. Duivinnetje

Duivinnetje Bekend lid

22 nov 2009
    929
    0
    0
    Dag meiden,

Ik meld me weer af bij deze topic, omdat manneke me gisteravond opeens vertelde dat hij geen gevoelens meer voor me heeft, en ook niet meer van me houdt.
    Dit is al een paar weken zo, aldus manneke.
    Maar het kwam als een bliksemslag uit de heldere hemel!!!
    Ik wist niet wat ik hoorde, en had het totaal ook niet verwacht.
    Dit doet mij erggggg veelllll pijn en verdriet he!
    Moet nu maar opzoek naar mn eigen stekkie samen alleen met mn poesjes.

Ik wens jullie alle geluk, en heel veel suc6 en sterkte he meiden.

Liefs van een erggg verdrietige duivinnetje!

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Dreamer, yeaaahhhh wat een goed nieuws!!! Jullie hadden toch op maart gerekend of vergis ik me nu? Het maakt natuurlijk niets uit, het is helemaal super!

15. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Duivinnetje, jeetje zeg meis, wat een rotnieuws :(. Ik begrijp dat het voor jou als donderslag bij heldere hemel kwam?! Heel veeeel sterkte de komende tijd voor jou!

16. liekie

liekie Actief lid

3 sep 2007
    333
    0
    0
    ik doe ook mee!!!
    hopen dat 2010 voor iedereen een GOED jaar mag worden:)

liefs

17. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @debby: Wat Super!! Gefeliciteerd! Is dit de eerste keer dat je deze injecties gaat doen, of heb je dat voor je vorige zwangerschap ook gedaan?

@duivinnetje: Jeetje meis, dat is ook wat... heel veel sterkte:(

18. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Duivinnetje; NEEEEEE, wat een kl*te nieuws meis, helemaal als je het niet aan hebt zien komen. Heel veel sterkte en een hele dikke knuff!!!

@ Debby; joehoe wat goed dat je mag beginnen.
    Heb half dec nog IUI gehad en er moet hier 1 menstruatie tussen zitten voor je weer verder mag. En mijn menstruatie is gisteren pas begonnen dus zal de volgende poging in februari zijn denk ik. Hopelijk weet ik woensdag meer over wanneer we weer mogen beginnen.

@ Dreamer; Spannend eindelijk kunnen jullie verder.

@ Liekie; wanneer mag je starten? of ben je al begonnen?

19. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @dreamer: Wat geweldig dat je wat gehoord hebt! Ik zag dat je al een jaar op de wachtlijst staat!
    Ik heb net het filmpje bekeken over jullie verhaal... kippenvel..

20. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @ wennes: oh ik zie dat ik het verkeerd gelezen had.. je mag 13 january weer naar het ziekenhuis... :)

Ik heb morgen mijn afspraak... ik vind het best spannend eigenlijk... zover ben ik met mijn vorige zwangerschappen niet in de mmm geraakt dus dit is voor mij ook nieuw..

Deel Deze Pagina