wij gaan nu voor een beeb in 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou gewoon zoooo graag een maatje 40 aan willen :(. Ik kan nergens meer leuke kleren vinden, slui me het liefste in huis op.

2. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    ohhh meiden ik hoop toch niet dat ik dit nu aangericht heb:( Kom op hoor gewicht is helemaal niet belangrijk!! Je persoonlijkheid en uitstraling zijn veeeeeeeel belangrijker!! Het is zo belangrijk dat je je goed voelt zoals je bent! En anders is er altijd wel weer wat hoor! Ik heb zelf een dikke buik... de rest valt wel mee, dus word er steeds aan me gevraagd of ik zwanger ben:( best confronterend nu in deze situatie...

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Milse, nee hoor, ik heb veel vaker van dit soort dagen, dat ik gewoon baal om hoe ik eruit zie :(. In de zomer van 2008 heb ik een depressie gehad en ben toen in no time 10 kilo aangekomen en dat zit er nog steeds aan. Dat doet ook erg veel pijn.
    En inderdaad, mensen vragen mij ook steeds of ik weer zwanger ben of wanneer de 2e komt, heel pijnlijk!

4. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @Debby: Ik ga straks spuiten.. heb de spullen net opgehaald! Ik moet 50 doen... ben benieuwd..

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik spuit nu ook 50, ben ook erg benieuwd!

6. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Ohwwwww meiden, we moeten ons niet op onze kop laten zitten door hoe we er uit zien..... aan mij vragen ze niet steeds of ik zwanger ben omdat ik gewoon in het geheel stevig ben, tja wat wil je met 101,8 kilo :( Dus Debby ik weet wat je bedoeld met moeite hebben om leuke kleren te vinden....
    Vanavond eten we voorlopig voor het laatste patatjes, want ik verwacht niet dat Sonja die op het menu zal zetten;) dus dan zal ik moeten wachten tot mijn eerste SASdag haha....

Succes met spuiten meiden!! Ik hoop dat het meteen aan slaat! Zelf hoop ik dat ik woensdag een lege baarmoeder te zien krijg op de echo, dan kunnen we weer verder. Gelukkig gaat Jos met me mee!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga me nu eerst focussen op zwanger worden en daarna wel op afvallen....kan maar 1 ding tegelijk en anders maak ik mezelf helemaal gek!

8. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Groot gelijk Debby, maar ik heb geen keuze.... als de gyn zou weten hoeveel ik momenteel weeg dan moet ik waarschijnlijk stoppen met de clomid omdat mijn bmi boven de 35 zit...:(

9. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    En zo is het!! Helemaal mee eens!!

10. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @chapri: succes in het ziekenhuis vandaag.. fijn dat je man met je mee gaat!

Ik ben nu twee dagen bezig met prikken, het gaat prima, het valt mij alles mee! Alleen net na het prikken is het nog een tijdje gevoelig.. verder nog geen bijwerkingen gelukkig!
    Hoe gaat het bij jou debby? Morgen je eerste fm he? spannend!!

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Charpi, succes vandaag in het zkh! Hopelijk is alles schoon en kunnen jullie ook weer verder.

@Milse, fijn om te lezen dat het prikken goed gaat! HIer ook, merkte gisteravond alleen wel dat het allemaal een beetje beurs begint te voelen. En ik ben heeeel erg moe, denk een bijwerking.

@Hier, morgen inderdaad eerste FM, erg spannend! Ik moet om 10.30 uur in het zkh zijn...

12. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Hoi meiden,

Alles is schoon, we kunnen weer verder en mogen deze ronde nog beginnen met clomid, dus geen wachtmaand. Ik zit nu op cd 7 maar moet vandaag beschouwen als cd 3 voor het tellen.... ik ben opgelucht dat we gelijk verder mogen en zie dit als een nieuw begin...

@Debby spannend morgen, ik hoop dat er een mooie follikel te zien is!

@Milse, fijn dat je niet veel last hebt van bijwerkingen!

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo, eindelijk even fut om iets te schrijven over mijn eerste FM. Ik moest alles even rustig op een rijtje zetten :(.

Het was niet goed, althans er groeit nog niets. De verpleegkundige was er weer en ze zag wel iets, maar dat leek buiten de eierstok te liggen. Ze heeft er iemand bijgehaald en dat bleek inderdaad buiten de eierstok te liggen :(. Het lijkt erop dat mijn eileider is verdikt aan de rechterkant....Geen idee wat dit voor consequenties heeft, want door alle commotie ben ik dat vergeten te vragen. Links waren wel 30 of 40 blaasjes, maar er groeide nog niets. Een grote teleurstelling zoals jullie zullen begrijpen.
    Ik moet maandag weer komen om te kijken hoe het dan gaat. Ik moet nu gewoon 50 blijven spuiten. Zij had het erover dat je pas na CD14 mag ophogen. Geen idee, ik lees hier op het forum ook wel dat er eerder ook al opgehoogd wordt. Ze zijn met ophoging vooral heel bang bij mij voor overstimulatie, omdat ik zoveel blaasjes/folikels heb. Ik weet even niet meer wat ik moet voelen of wat ik kan verwachten, maar voel me zwaar KUT.

Heb mijn moeder direct gebeld nadat ik uit het zkh kwam en toen ze hoorde dat ik aan het huilen was, zei ze dat we anders het maar moesten opgeven en het bij Ryan moesten houden. Dat deed mij erg veel pijn. alsof je een wens zomaar opgeeft. Ik heb het vermoeden dat zij denkt dat wij er teveel mee bezig zijn en dat het daarom niet lukt. En als we het los laten, dat ik dan wel weer spontaan zwanger word, net als bij Ryan. Wat ze ook dacht, het heeft me erg veel pijn gedaan dat ze dat zo zei. Alsof ik geen verdriet mocht hebben, omdat er nog niets groeit....

14. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Debby; He meis wat vervelend. Dan kom je echt met een klo*te gevoel terug uit dat zh. Hier nog iemand met heeeel veeel follikels maar weinig(lees 1) die dan wil groeien. En dan ook pas na 3 a 4 wkn spuiten groot genoeg is:x.
    En snap wel dat die opmerking erg pijn doet. Als dat verlangen er eenmaal is zet je dat niet even opzij. Of het nu 1ste of 5de kind is.

Dikke knuff

15. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Charpi; Fijn dat alles goed was en dat je meteen door kan.
    Heel veel succes.

16. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @chapri: Wat fijn dat alles weg was..(dubbel eigenlijk he) en wat lekker dat jullie meteen door kunnen starten.

@Debby: Jeetje wat balen zeg! Wat een domper!:( Dus nu moet je gewoon doorspuiten en wanneer moet je dan weer terug komen?
    Heel vervelend ook zo'n opmerking van je moeder.. zij wil natuurlijk niet dat haar kind verdrietig is en jij voelt je onbegrepen..
    Ik vind dat altijd zo stom als mensen vinden dat je er te veel mee bezig bent Als je er niet mee bezig bent gebeurt er helemaal niets! Maar goed.. volhouden hoor meis! Wie weet krijg je volgende keer beter nieuws!

17. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @ debby: Oh stom... nu zie ik het maandag moet je terug komen. Ik moet ook maandag heen! Hoe laat moet jij?

18. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Nou meiden, ik heb de baaldag vandaag hoor! (zal het dan toch met de hormonen te maken hebben)
    Mijn zoontjes zijn vandaag bij hun vader en het is zoooo stil in huis! Ik heb een zeurderig gevoel in mijn hoofd, heb net al ibuprofen genomen en ik ga me vreselijk te buiten aan chocolade pinda's en boterhammen met pindakaas...:( en mijn tranen zitten erg los..Hopelijk is het morgen beter.

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Gisteren nog even met mijn moeder gebeld en gezegd dat het mij pijn had gedaan. Ze wist niet eens meer dat ze dat gezegd had en bedoelde het ook absoluut niet zo. Gelukkig alles weer uitgesproken en zij vindt het ook erg moeilijk allemaal.
    Sprak nog een "vriendin" van zw.pag. en zij heeft ook altijd pas op CD14 een ei (voor mij maandag dus). Dus dat geeft mij ook wel weer moed!

@Milse, ik moet maandag om 8.45 uur. Hoe laat moet jij? En ik herken het wel van de hormonen en de baaldagen en het eten :(. Gewoon lekker aan toegeven meis!!!

20. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Vanmorgen heb ik mijn eerste fm gehad en er was zowaar een heel mooi eitje te zien!! Had ik echt niet verwacht! Vanavond nog 1 keer puregon spuiten en dan morgenochtend pregnyl!!

@Debby: Hou is het gegaan vandaag? Was er al wat beter nieuws voor je?

Deel Deze Pagina