@milse, wat fijn dat er een eitje te zien was... laat die maar mooi doorgroeien! @Debby, hoe is het gegaan meid? Was er nu wel een follikel te zien? @hier, gaat alles heel rustig aan. Ik ben erg moe van alles, het is me toch niet in de koude kleren gaan zitten. Vandaag cd8, nog even en we mogen weer klussen....
Hoi, Ook wij hopen dit jaar op een wonder. Wacht nog steeds op ongi, daarna start Clomid. In december al veel naar het zkhs geweest omdat gyn eerst nog een ronde natuurlijk verloop wilde afwachten. Gelukkig vielen deze bezoekjes veel in de kerstvakantie of op mijn vrije dag. Straks kan dat natuurlijk niet altijd zo gepland worden en zal ik toch op mijn werk e.e.a. moeten gaan vertellen. Maar... hoe doe je dat? Hoe hebben jullie dit aangepakt?
@hier, mijn baarmoederslijmvlies was aan het groeien, dus dat ging goed . En links was een klein eitje te zien, ongeveer 8mm, maar goed, het is de vraag of die door gaat groeien. Ik moest weer bloed laten prikken en ben vanmiddag gebeld dat ik mocht ophogen naar 75. Donderdag weer heen voor FM. Wordt vervolgd dus @Milse, wow wat een goed nieuws!!! Helemaal super, dat wordt dus klussen bij jullie . @Charpi, rustig aan meis, het is ook allemaal niet niets natuurlijk! Hopelijk ben je straks weer zwanger en gaat alles goed! @Nina, welkom hier! Ik heb het eerlijk verteld op mijn werk, zodat ze begrip hebben als ik naar het zkh moet. Verder werk ik 3 dagen, dus ik probeer zoveel mogelijk op mijn vrije dagen naar het zkh te gaan.
@Debby, gelukkig was er nu iets te zien meid.... het is een klein begin, maar blijf hoop houden hoor!! Ik duim voor je dat je donderdag weer meer ziet bij de fm... @Nina, ik ben thuismanager (een hele slechte whaha) omdat ik in de WAO zit, dus ik heb dat probleem met werk niet. Maar als ik zou werken dan zou ik het gewoon eerlijk zeggen dat we ermee bezig zijn. Echt een andere keuze heb je denk ik niet, anders krijg je veel vragende gezichten als je telkens naar het zh moet onder werktijd. @Hier, je hebt gelijk Debby ik moet mezelf tijd geven, maar het gaat gewoon echt niet lekker momenteel. Zo maar eens lekker naar de sportschool even wat van me af zweten.
@ allen Bedankt voor jullie reacties. Uiteraard moet ik de reden van al die zkhs bezoeken wel vertellen op mijn werk. Ik zie wel tegen het gesprek op, met name omdat ik in een "mannenwereld" werk zogezegd. Maar goed, even doorbijten dan maar . Wie van jullie heeft ook Clomid en hoe voelen jullie je daarbij? Ik wil jullie allemaal veel succes wensen. Hopelijk komt voor ons allemaal onze wens snel uit!
@chapri: tja meis het is ook niet niks! Rustig aan en hopelijk ben je snel weer zwanger. @ Debby: Wat goed! Er is dus absoluut verbetering!! En ja vanavond moet het gebeuren @Nina: Gezellig! Welkom hier! Ik heb het zelf eerlijk verteld op mijn werk maar ik heb dan ook een hele gemakkelijke baas... Werk je full time of parttime? Anders kun je de bezoeken misschien op je vrije dagen plannen? Hier vandaag de pregnyl spuit gezet, ben benieuwd of het werkt!
@Milse, die Pregnyl spuit schijnt ook wel pijnlijk te kunnen worden/zijn. Geen idee of je er al last van hebt, maar dan weet je het . En spannend hoor! @Hier, vandaag mailde een vriendin dat ze zwanger is van de 2e. Hartstikke gaaf natuurlijk voor haar, maar dan denk ik wel even "waarom niet". We hebben nog geen kans gehad in een jaar tijd, nog geen eisprong .
Ja Debby, hij was wel pijnlijker als de puregon en ik heb nu een rode bult op mijn buik.. Maar echt heel erg is het niet hoor!
@ debby: Vervelend is dat he... je wilt graag blij zijn voor haar en je gunt het een ander ook...alleen wil je het zelf ook zo graag!! Ik herken het gevoel...
@Debby, ik kan me heel goed indenken dat je zo'n gevoel had toen je hoorde dat ze zwanger is.... ik weet hoe het is om maar te moeten wachten op die eerste kans omdat ik zelf ook geen eisprongen kreeg.... nu gelukkig wel met hulp van clomid en ik hoop dat het spuiten jou ook succes geeft. @milse, spannend hoor ik hoop dat de pregnyl zijn werk doet! @nina, welkom hier meid! En ik gebruik clomid 50 mg, heb de eerste 3 cyclussen gehad, de laatste was raak, alleen een miskraam na 5w5d. Nu dus aan ronde 4 bezig.... Ik ben vooral heel erg moe door de clomid.... en blijf daar eigenlijk de rest van de maand ook last van houden. @hier gaat het matig... maar we slaan ons er doorheen. Net terug uit het ziekenhuis, mijn mam is geopereerd en heeft een nieuwe knie gekregen vandaag.
@ Milse: Ik werk parttime, ben 1 dag in de week vrij. Ik probeer zoveel mogelijk op deze dag alles te plannen, maar dat gaat helaas niet altijd. Vooral niet met echo's. Nu had ik het 'geluk' de laatste keren dat het kerstvakantie was... @ charpi: Ik heb ook een recept gekregen voor 50mg. Nu alleen nog wachten op mn ongi. Die is er nog steeds niet. Heb vorige week wel een bloeding gehad, week na eisprong. Maar was anders dan normale ongesteldheid. Alleen bij opstaan wat bloed en de rest van de dag niet meer. Heeft ook maar 2 dagen geduurt. Gyn kon het niet echt verklaren dus moet nu dond weer terug. Zw schap zal het niet zijn, ik heb verder geen klachten en bij bloedprikken was hcg laatst te laag daarvoor. Even afwachten dan ook wanneer ik met Clomid kan starten.
@ Nina: in dat geval zou ik het aan je leidinggevende vertellen, als je er gewoon eerlijk over bent krijg je meestal het meeste begrip @chapri: Die chlomid zal ook niet echt helpen he.. daar wordt je ook een beetje depri van.. hopelijk doet het snel zijn werk! vanaf hier even een digiknuf!!
Hebben jullie dat ook wel eens? Ik ben even helemaal klaar met mijn vriendinnen... Ik heb vorige week aan mijn twee "beste" vriendinnen verteld dat ik met de hormonen ging beginnen. Ze hebben me ondertussen nog niet 1 keer gevraagd hoe het gaat en als ik probeer te bellen of af te spreken nemen ze niet op, bellen niet terug of hebben geen tijd!! Ik voel me echt een beetje alleen... andersom ben ik altijd geinteresseerd.. Baal er af en toe zo van dat het maar van 1 kant lijkt te komen....
hallo allemaal, al een tijdje niet meer op dit topic geweest. heb m zelfwel gestart maar had het af en toe zo druk. @milse: dat is inderdaad niet echt leuk dat zeje zo behandelen.kun je er niet met ze over praten?knuffel..... bij mij weer eens goed nieuws. heb nu clomid 100 gebruikt en kreeg steeds een fm maar er was steeds niks te zien.nu zou ik gister de laatste fm hebben en dan provera en over op clomid 150 en ineens zit er een ei van 19mm. dus we kunnen ineens aan de klus. ik weer brullen bij de gyn want had het dus echt niet meer verwacht......dus gister geklust en nu straks als we thuis komen nog een keer. ben benieuwd. heb we nu sinds gister een zeurend gevoel aan de linkerkant waar het eitje zit..... minniemouse
Dankjewel Minnie! Ik denk niet dat ze het gaan begrijpen maar ik ga het proberen... Wat goed zeg een ei!! En 19mm dat is een grote! Wij hebben gister ook "geklust"en straks ook weer.. Mijn ei was 12.7mm . Toevallig zeg! Ik voel het nu ook aan de kant waar mijn ei zit. Wie weet zijn we wel tegelijk zwanger!!
ja ik begin het sinds gister ook te voelen. echt raar hoor dat het er ineens zit. maar wel heel erg fijn. heb nu inderdaad aan de linkerkant sinds gister een zeurend gevoel en ik denk dat het toch echt het eitje is. de vorige keer is ie gesprongen met 20 mm ongeveer zoiets. ben toen zwanger geraakt maar is helaas misgegaan. jij ook druk aan de klus......duim duim duim.....
Oh nu vraag ik me af of die van mij wel groot genoeg was dan.. nou ja het zal wel toch? anders zou ik vast niet aan de pregnyl mogen...
oh ok... ik moest wel maandagavond nog 1 keer puregon spuiten en gisterochtend pregnyl, misschien verwachtte ze dat hij dan nog groter zou worden... nou ja, we wachten het wel af