wij gaan nu voor een beeb in 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door minniemouse25, 22 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat spannend, ik hoop dat we straks de eerste zwangeren hier mogen verwelkomen :D.

2. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Mijn duimen draaien op volle toeren hoor!!!!;)

3. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Spannend he!! Wat leuk Minnie dat we gelijk lopen! Ik hoop echt dat het raak is!!
    Ik duim ook met jullie mee hoor meiden!
    @Debby heel veel succes morgen in het ziekenhuis! Hopelijk is je follikel nu goed gegroeid!!

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    @Milse, dank je wel! Ik denk dat er morgen nog niets te zien is (zegt mijn gevoel).

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wij zijn namelijk de zolder aan het verbouwen tot onze slaapkamer en ik kan echt niet wachten tot wij naar de zolder kunnen "verhuizen". Er moeten nog een aantal dingen gebeuren en ik zei laatste tegen manlief dat dat misschien wel de reden is dat er nog geen eitje groeit. Voor mijn gevoel (en dat heb ik al zolang we aan het klussen zijn) wil ik de nieuwe baby daar verwekken. Ryan is op onze huidige slaapkamer verwekt . Ik geloof dat hij het wel begreep en nu ook wel meer spoed erachter zet, hahaha. We zijn vanmiddag weer druk bezig geweest, erg leuk!

6. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    hahaha Dat pak je goed aan Debby!! Heeft hij een goeie stok achter de deur om het af te maken hihi:D
    Wat kun je dan blij zijn he met een nieuwe kamer of een nieuw behangetje!! Ik ken het gevoel!!

7. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    Debby, dan hoop ik dat de zolder snel klaar is en jullie in jullie nieuwe slaapkamer kunnen trekken....
    Morgen toch succes in het zh!

8. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    En?? Debby?? ik ben zo benieuwd! Moest vanmorgen wel een paar keer aan je denken hoor!

9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Weer niets te zien :(. Moest weer bloed laten prikken en vanavond waarschijnlijk weer ophogen.

10. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Nou jaaa zeg!! Dat is ook balen!!:( Belt ze je straks nog op of je op mag hogen? Er was eerder wel 1 follikel gegroeid toch? zit die er nog wel?

11. Charpi

Charpi Fanatiek lid

26 dec 2008
    1.419
    0
    0
    He Debby wat balen zeg.... ik had zo gehoopt voor je....:(

12. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ze belde vanochtend al dat ik moet ophogen naar 100. En eerder was er een heeel klein eitje, maar die was nog maar 8mm en is dus helemaal niet doorgegroeid :(. Begin echt een beetje moedeloos te worden....

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Is het al Pasen? Kan ik dan een ei vinden?

7 januari ben ik gestart met spuiten, iedere avond rond 20.00 uur hoor ik het alarm van de mobiel gaan en weet ik dat het weer tijd is om de naald in mijn buik te laten prikken, de hormonen weer toe te laten dienen, maar tot op heden (cyclusdag 21) zonder enig resultaat [​IMG] . En iedere avond hoop ik weer en droom ik verder, ooit zal er weer een eitje groeien, ooit zal het eitje springen, ooit zal het eitje bevrucht worden en zal er een gezond kindje geboren worden. Elke maandag- en donderdagochtend vertrek ik (soms samen met Arnoud en Ryan) naar het ziekenhuis om te hopen op een ander beeld op de echo dan een kralenketting. Of eigenlijk een kralenketting met een grote kraal. En iedere keer is er weer de teleurstelling dat de grote kraal niet te vinden is.

Een normale cyclus is rond de 28 dagen. Dat betekent meestal dat je eisprong rond dag 14 plaatsvindt. Ik zit op dag 21 en er is nog niet eens een eitje te zien dat groeit, laat staan dat het eitje kan springen!

Mensen zeggen dat je hoop moet houden
    Mensen zeggen dat het wel kan, Ryan is tenslotte ook spontaan gekomen
    Mensen zien niet dat ik iedere avond die naald in mijn lichaam krijg
    Mensen zien niet dat mijn "vrije" tijd wordt opgeofferd aan ziekenhuisbezoeken en de daaraan verbonden emoties
    Soms weten mensen niet wat ze moeten vragen, of ze het uberhaupt wel moeten vragen, kunnen ze niet beter hun mond houden?
    Maar bovenal bedoelen mensen het allemaal goed en leven ze met je mee. En blijf alstjeblieft gewoon vragen hoe het gaat, hoe de echo was. Daardoor weet ik dat ik er niet alleen voor sta!

Het is een hele lange, emotionele, zware weg en de vraag is hoeveel stappen we nog moeten zeggen en of het uiteindelijk zal leiden tot dat kleine wondertje dat we zo graag willen! De toekomst zal het ons leren...en tot die tijd blijven we hopen en proberen we moed te houden. Gelukkig heb ik een hele lieve man naast mijn zijde en een gezonde zoon! Arnoud is altijd heel positief geweest, maar ik geloof dat we allebei de moed kwijtraken, de hoop uit het oog verliezen en ons soms weleens afvragen hoe lang we hiermee door kunnen gaan. Niemand kan het ons vertellen, kon iemand het maar vertellen!

En als je dan uiteindelijk het verlossende telefoontje van de arts krijgt, dat je mag gaan ophogen en als je dan vraagt of ze aan de bloedwaarden kunnen zien of mijn lichaam uberhaupt reageert en je krijgt een positief antwoord, dan slaat je hart even over. Om vervolgens keihard uit elkaar te spatten, omdat de arts vervolgens zegt dat je daar geen hoop uit kan putten....

Vaak is het fijn om je gevoelens op papier te zetten, om anderen dat gevoel te laten lezen, ze te laten meedelen in mijn gevoel en mijn gedachten. En soms wordt het gevoel dooor anderen heel goed omschreven (in het tijdschrift Kinderen staat bijv. een artikel waarvan zelfs mijn broer of ik het geschreven had!). Het was alsof ik mijn verhaal las, alleen is zij uiteindelijk zwanger geworden van een tweede. En ik hoop dat ik daar uiteindelijk ook zal eindigen!!

Dit had ik op mijn Hyves gezet....

14. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Ahhh meissie..:(
    Wat heb je dat mooi verwoord zeg! Dit is hoe het voelt!
    Moedeloos word je er inderdaad soms van.. Maar op een dag kom je er achter dat het allemaal de moeite waard was!! Daar ben ik van overtuigd!
    Hele dikke knuffel!!

15. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Hihi ik had atridDI gevraagd of ze voor me wilde pendelen en ze was zo lief om het voor me te doen!!
    Volgens haar pendel ben ik januari 2010 zwanger van een meissje!! Dat zou toch geweldig zijn he! Betekend dat ik nu zwanger zou zijn:D:D
    Ben heeeeeeeel benieuwd!!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoe voel je je Milse? Al herkenning van misschien een zw.schap?

17. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    Nou... ik heb wel hele gevoelige borsten, donkere tepels, rode wangen en ik hou ook vocht vast in mijn gezicht en zooooooooooooo moe!! Maar dat kan misschien ook van mijn eisprong komen:(:(
    Ik wacht het af!! Nog 1 week!

18. Nina76

Nina76 Actief lid

6 aug 2009
    185
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allen,

Ik heb even een paar dagen niet gereageerd. Moest even bijkomen en e.e.a. op een rij zetten. Ik heb inderdaad PCOS, is bij mij pas in november/december geconstateerd. Ik weet niet of ik daadwerkelijk een eisprong heb gehad. In december was er namelijk wel een 'winnaar' te zien van uiteindelijk 20mm. Begin januari was deze gekrompen naar 14 mm en niet meer zo mooi rond. Inmiddels zit ik alweer op dag 6 van Provera en zou ik na het weekend een bloeding moeten krijgen. Daarna kan ik (voor het eerst) aan de slag met Clomid. Ben erg benieuwd of dat helpt..

@ Milse: Klinkt erg spannend allemaal, hoop dat je snel goed nieuws hebt!

19. minniemouse25

minniemouse25 VIP lid

31 okt 2009
    5.712
    68
    48
    Vrouw
    disneyworld
    hallo allemaal,

he milse ik zie dat jij ook wat klachtjes hebt. spannend! ik heb erg pijnlijke en grotere borsten sinds gister.......en straks ineens een beetje wittige troep in mn slipje en verder kweetniet......spannend!!!! duim duim

minniemouse

20. milse

milse Actief lid

28 feb 2009
    461
    0
    0
    @Nina: Jeetje ik kan me voorstellen dat het wel even schrikken is als je nu pas te horen krijgt dat je pcos hebt:( Hopelijk doet de provera snel zijn werk... dikke knuffel!

@minnie: Ik weet het niet hoor... ik voel me eigenlijk niet heel anders als na een "normale"eisprong (voor zover ik die al heb;)) Ik dacht het wel even maar die symptomen zijn eigenlijk allemaal weg...ik wacht het af..

Deel Deze Pagina