@Debby, meid wat heb je je gevoel goed verwoord.... ik leef ontzettend met je mee.... dikke knuffel!!!! @Nina, jij ook een dikke knuffel.... ik hoop dat de provera snel zijn werk doet en jij ook kunt beginnen.... @Milse, ik duim nog steeds hoor! @Minnie, ook voor jou draaien mijn duimen! @Hier, nog steeds klusperiode (duurt ruim een week hihi, tja we beginnen op cd 11 t/m cd 21 om de dag) en helaas ook nog steeds pijn in de rug dus die combi is niet geweldig....
Ben net terug uit het zkh en weer niets...baarmoederslijmvlies was nu 8mm. Maandag weer terug en blijf nog even 100 spuiten. De verpleegkundige zei wel dat het normaal is dat het zo lang duurt. Dus dat zal ik maar moeten geloven. Heb gezegd dat ik vreselijk moe ben en als ik werk, vreselijke hoofdpijn heb aan het einde van de dag. Ze zei dat ik dan misschien 1/2 dagen moest gaan werken en me dus deels ziekmelden. Dat gaat er bij mij nog even niet in, ik wil nog alles tegelijk . Erg moeilijk dus. Maar goed, Ryan is nog bij mijn schoonouders en komt na zijn middagslaapje naar huis, zodat ik nu even een paar uurtjes kan slapen/rusten. Hoe gaat het met de anderen?
Jeetje Debby.. het zit je niet mee wat een gedoe! Ik weet wel dat ze bij mij heel verbaasd was dat ik al meteen een gegroeide eicel had dus waarschijnlijk duurt dat idd normaal langer... Het is ook niet zo vreemd dat je je zo voelt toch? Het vergt nogal wat van je... Misschien is het niet zo gek om even een stapje terug te nemen en jezelf wat rust te gunnen.. Sterkte meis.. Hier ... ik ben zo'n ontzettend ongeduldig typje en verslaafd aan zwangerschapstesten... Ik had vd week voor de grap alvast zo'n vroege test gedaan en daar was zowaar een heel licht streepje op te zien!! Daarna was meteen mijn pret verdwenen toen ik me bedacht dat er natuurlijk hcg in de pregnyl zit Dus toen dacht ik vandaag(inmiddels twee dagen later) dat ik hem gewoon nog een keer ging doen en dan zou kijken of het meer of minder was geworden... en wat denk je?? een echte roze streep!!! Ben nog heeeel voorzichtig hoor want mijn nod is pas woensdag dus kan net zo goed zijn dat er dan op een andere test geen streep meer is... en anders kan er natuurlijk van alles mis gaan maar goed.... we wachten het af.. @minnie weet jij al wat meer??
Wowwwww wat gaaf Milse!!!! Ik kan me niet voorstellen dat je een heel licht streepje had van de week (misschien inderdaad vanwege de Pregnyl, want dat klopt ) en nu ineens een roze streep! Ik feliciteer je maar alvast voorzichtig. Heb je er ook een foto van gemaakt?
Ohwwwww Milse wat spannend, ik hoop dat je woensdag echt een hartstikke grote dikke streep hebt.... maar je hebt wel al heel vroeg getest niet.... dus ik denk dat je nu beter even kunt afwachten.... makkelijk gezegd natuurlijk he door mij.... Hier hele erge steken onder in mijn buik uitstralend naar mijn rug.... mijn eitje zit er echt aan te komen, dus we klussen morgenvroeg nog maar een keertje..... Debby meid hou moed en neem idd even wat meer tijd voor jezelf.... het is allemaal niet niks! Dikke knuffel!
Ik ben ook heel voorzichtig hoor! Ik heb niet het gevoel zwanger te zijn... dat komt wel als ik na woensdag getest heb... Hihihi en dan te bedenken dat ik het meestal een beetje "dom" vind als mensen zo vroeg testen
Nee toch?? helemaal niet nu met die speciale vroege testen!! En gewone test geeft uiteraard nog niets aan... hihi Hoe is het met de zolder??
Manlief gaat van het weekend de zolder in zoverre afmaken dat we erin kunnen. Zo lief van hem! Dat geeft me wel rust (alhoewel ik de betekenis van het woord even kwijt ben ).
Milse, ik veroordeel je niet hoor meid.... het is ook super spannend allemaal en ik heb ook moeite om de testen te laten liggen.... al denk ik dat het nu wel beter zal gaan als de maanden hiervoor omdat ik nu weet dat ik de cola echt niet meer te drinken vind als ik zwanger ben.... tenminste ik ga er maar vanuit dat dat weer gebeurd als ik zwanger blijk te zijn.... dus ik heb die testen niet meer nodig whahahahaha maar geloof me ik wil dan ook weten of ik het echt ben.... Debby, dus het schiet al lekker op op zolder!!! Mooi zo!!! Gaat het verder een beetje met je meissie met al die hormonen? Hier gaat alles goed... nog steeds buikpijn dus eitje is nog bezig.... vanmiddag mannetje nog maar eens tackelen
Wat spannend charpi! Zou het je eitje zijn? Ik had bij mijn vorige zwangerschappen ook van die rare "tics" zo wilde ik bij de eerste de hele dag wel kroketten eten en bij de tweede bonbonbloc hihi En ik kon de geur van koffie echt niet verdragen!! Succes met klussen ik duim met je mee!
Die lieve man van mij is nu bezig het bed te verplaatsen naar de nieuwe slaapkamer (de stopcontacten zitten er al in!) en dan kan ik daar mijn middagslaapje doen. Zooo lief!!! Even spammen
hallo meiden ik wil graag bij jullie mee komen kletsen wij gaan ook voor een wondertje in 2010 we zijn inmiddels 2 jaar bezig hiervoor dus ik vind het nu wel tijd. ik loop nu een half jaar onder behandeling bij de gyn. hiervoor heb ik ook al eens contact gehad met een gyn maar die stuurde me naar huis met een half jaar temperaturen. dat was toen we net een jaar waren gestopt met de pil. nu werd ik wel serieus genomen en kreeg ik gelijk clomid. ik heb inmiddels 5 clomid behandelingen gehad en 1x pregniel injectie. ik ben toen een week zwanger geweest en toen is het mis gegaan. toen hebben we een maand geen medicijnen gehad en bleef mijn cyclus goed op de lijn. dus nu proberen we nog tot mei zonder medicijnen natuurlijk zwanger te worden omdat ik dat het liefst wil. is het in mei nog niet gelukt gaan we over op de volgende stap iui. hopelijk mag ik bij jullie meekletsen groetjes Petra
Hoi Petra, Tuurlijk mag je gezellig meekletsen, welkom hier! Hopelijk ben je inderdaad voor mei nog zwanger uit jezelf, zal voor je duimen!
Natuurlijk Petra mag je hier meekletsen, er is nog plaats lololol.... Ik hoop dat het jullie gaat lukken om nog voor mei op een natuurlijke manier zwanger te raken. Even voor jou: ik ben charpi en heb nu net een miskraam achter de rug. Ben bezig nu met vierde ronde clomid.... bij mij kwam de cyclus niet op gang, dus werd doorverwezen naar de gyn. Awwwwwww Debby wat een lief snoetje zeg!!! Je mag vaker spammen!!!! Hoe gaat het nu? Milse, nog een paar daagjes.... spannenddddd!!! Nina, hoe is het met jou? Hier, mijn eitje is volgens mij geweest....dus nu plaatsnemen op het wachtbankje.... duurt nog erg lang, maar ik heb jullie om gezelschap te houden!
@Petra: welkom hier! Ik duim met je mee hoor voor mei!! @Debby: nohhhhh wat een skeetje is het toch! (lekker westfries hihihi) zo mag je idd wel vaker spammen hoor! @charpi: voor jou ook spannend dus! Ik duim ook met jou mee dat ie maar lekker mag gaan nestelen @hier: ik vind het zo moeilijk me te beheersen met die testen hihi maar ik wacht het nu echt af..
hallo meiden gezellig dat ik mee mag doen. carpi wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. hoop voor je dat het de volgende ronde beter gaat. milse lastig he om je in te houden met testen, heb ik ook hoor,want heb allemaal kwaaltjes de afgelopen dagen dat ik denk zou het dan nu toch raak zijn. ben al 3 dagen aan het spugen, en zo kan ik nog wel veel meer opnoemen maar ik wacht pas met testen tot ik een paar dagen overtijd ben, mijn ervaring leert dat dat beter is dan al gelijk testen op de nod.