Vandaag op de 2de dag met een positieve ovulatietest, hebben we nog een keer geklust maarik vond dit heel anders als gister! Nu deed het best we'll beetje pijn met stoten en leek net alsof vriendlief binnenin ergens bijna tegen aan kwam. Hoort dit nou zo tijdens de eisprong?
het zal voor iedereen verschillend zijn, maar ik heb die ervaring niet echt, iedere keer voelt hetzelfde Ik denk dat je je ook niet te druk moet maken over ieder dingetje wat je voelt, je hebt een positieve test gehad, daaropvolgend genoeg gevreeën en nu moet de natuur zijn werk doen heel veel succes in ieder geval!!
Ik herken het wel. Heb het ook vaker. Niet dat mijn partner zo groot geschapen is, maar komt denk ik door druk van binnen en van buiten zeg maar. Heb er ook geen 'last' meer van als de eisprong is geweest. Spannend joh. Veel succes
Je baarmoedermond zit de ene keer hoger dan de andere keer, dus het kan zomaar dat hij daar dan tegenaan stoot. Bij mij is dit ook wel eens, niet zo'n fijn gevoel. Ander standje wil wel eens helpen
Het kans soms zijn dat je baarmoeder wat lager ligt en gevoelig is rond de eisprong. Ik voel mijn eisprong altijd duidelijk en krijg erge steken aan één zijde van mijn buik. Dus weet precies wanneer we moeten klussen. En als we dan klussen doet dat soms heel pijn (al is het wel voor een goed doel ) Maar de klachten per persoon zijn verschillend en sommige voelen niks.