Hopelijk gaat het lukken Beer86....... hier 8 dpo en kon het niet laten natuurlijk een testje gedaan .....omowit had niet anders verwacht 5 dagen voor nod maar heb duidelijke symptomen dus dacht doe er gewoon eentje ......nu maar gewoon wachten tot 30 oktober en duimen dat ik niet ongi word........ pfffff maar wachten duurd zo langgggg
Spannend lady!!! Ga voor je duimen! Mijn man is gelukkig thuis rond mijn verwachte ei! Nu maar hopen dat dat ook zo is hihi.
Ha meiden spannend he.... Hier groen licht, mag gelijk volgende ronde in. Waarschijnlijk maakt mijn lichaam later een selectie welk wel/niet goed is... Wil alles innestelen al is het niet levensvatbaar. Nog geen groeiend eitje, dus waarschijnlijk met 2 weken pas eisprong. baarmoeder schoon, buikholte leeg,ben ik wel blij mee. Geen curretage
Wat fijn dat je groen licht heb gekregen.... Word weer een spannende tijd . Hier morgen mijn nod en ik voel al dat het deze ronde niet gaat lukken Heb weer een gevoel down onder wat ik ook altijd heb als ik ongi moet worden Hopelijk blijft mijn ongi weg en anders gaan we op naar volgende maand.
Goede morgen .... Gaat voor nu nog goed hier nog niets te zien maargoed de dag is pas net begonnen he en dat gevoel zit er nog steeds dus ik ga er wel vanuit dat het vandaag doorbreekt.....zo niet dan ga ik morgen een testje doen
Net een testje gedaan .....maar helaas is ie omowit:x als ik morgen nog steeds niet ongi ben zal ik eens een ander testje doen van een ander merk ......
Balen lady! Had het zo gehoopt En bedankt meiden, heb wel weer zin om te proberen voor een volgend kindje al weet ik dat de kans heel groot is dat het nog wel even kan duren tot een plakkertje.
Nou ik kon het niet laten en heb gisteravond dus toch een testje gedaan samen met manlief en nu lijken we vaag iets te zien ben nog niet ongi geworden dus ik blijf hoop houden.... morgenochtend gaan we opnieuw een testje doen ( met ochtendurine)dan zit er 1 dag tussen dus dan hoop ik dat er een streep staat... als natuurlijk maar niet vandaag mijn ongi zich aanmeld . Meijtje een vrouwenlichaam zit raar in elkaar zeggen ze toch altijd ... dus ik hoop voor jou dat je gauw een posi test mag hebben en dat het een plakbeebje is .
Lady meid hoe is het nu? Een licht streep je is een streepje, hopen op een goede afloop. Wij zijn zo druk met de verhuizing dat wij 's avonds zo moe zijn dat er niet veel meer van terecht komt. Gelukkig hebben wij nog even tot mijn eisprong, dan maar even wat rustiger aan doen Fijne zondag meiden!
Hoi dames, Wij zijn een samengesteld gezin. Het wordt mijn 4de, zijn 2de en onze 5de 😅. De leeftijd ligt hier ver uit elkaar. Maar dat weerhoud ons er niet van 💜 ik heb volgend weekend mijn nod.
Rea welkom!!! Wat zijn de leeftijden van jullie kinderen? Knap hoor een samengesteld gezin! Jij hebt al een behoorlijk weg bewandeld. Hopelijk mag het maar snel raak zijn van een mooi lief plakkertje! Lady hoe is het bij jou? Weet je al meer?
Ik word helemaal niets wijzer pfff gisteren testje gedaan maar kan er niets mee ik lijk een streep te zien maar lijkt wel een pennestreepje en dus negatief ......zal hem hier ook eens plaatsen heb hem net ook op tuurders gezet ik denk zelf dat ie nega is maargoed nog steeds geen bloed te zien dusja
Volgens mij zie ik een bredere streep dan een pennen streep. Frustrerend, geen bloed geeft moed. Over 2 dagen nog een keer testen. Pfff dit is echt niet leuk voor jullie