BlackBerry tuurlijk mag dat! Gezellig Lady hoe is het bij jou? Al meer duidelijkheid? Volgens mij komt mijn ei eraan. Heb ineens slijm. Eens kijken of ik mijn man in de stemming kan krijgen vanavond en komende dagen
Goedemorgen meiden, Gisteren bij de huisarts geweest met de test en die vond het er niet hoopvol uitzien .....mocht gelijk te bloedprikken om een en ander uit te sluiten ..... vandaag of morgen krijg ik de uitslag ...mijn gevoel zegt dat het er niet goed uitziet helaas .....zo gauw als ik wat meer weet dan zal ik weer een berichtje plaatsen .....
Mijn kinderen zijn 14, 10 en 8. En mijn stiefzoon is 6. Wij zijn nu een jaar bezig helaas... We gaan nog 1 jaar proberen en anders is het zo als het is. 4 kids samen is ook heel trots om op te zijn 😊
Lady wat een vervelende situatie. Had je nog een test gedaan na die ene? Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Rea Wat een mooie leeftijden, hier 10, 9 jaar en 9 maand. Ik hoop dat het jullie gegund is meid! Knufff. Fijne avond!
Rae leuk, hier bonusdochter in van bijna 16, oudste van mn man woont bij haar moeder, wij hebben er nu 2 en hopen nog een 3e te mogen. Dan zijn er 4 kinders in huis 3 van ons en 1 van mn man. Wel heel gezellig. Ze zijn zo leuk met elkaar. Lady balen zeg, ik weet wel als je dat gevoel hebt dat je er 99% van uit kan gaan dat het zo is. Beer veel plezier 😂 haha BlackBerry leuk natuurlijk mag dat! Heb een drukke week gehad, wel een vast contract gekregen in de zorg en een zeer positief functioneringsgesprek... Ben zo blij
Meijtje gefeliciteerd met je contract! Super zeg een vaste aanstelling! BlackBerry wat een leuke leeftijden!!! De meisjes zijn een tweeling? Lady weet je al wat meer? Ik zit in mijn vruchtbare periode denk ik. Gisteren vrij veel slijm. Vanmorgen vroeg gebruik van gemaakt! Hoe hard je ook wilt om er niet mee bezig te zijn, mij lukt het werkelijk echt niet! Bij jullie?
Goedemiddag meiden Meijtje gefeliciteerd ! met je contract Beer86 hihihi dus je was al vroeg op Vandaag telefoontje gehad van huisarts mijn hcg waarde is te laag voor het aantal weken dat ik zou zijn dus het zou kunnen zijn dat ik traag aanmaak of dat wat ik eigenlijk een beetje verwacht dat het uitloopt op een mk ..... nu moet ik over 5 dagen :x nog eens testen en dan moet het lijntje duidelijk aanwezig zijn....zo niet dan mag ik dezelfde dag nog komen om te kijken via een echo hoe het ervoor staat....
Wat ontzettend jammer Lady. Hoever zou je nu zijn anders? Vanmiddag was ik bezweken en deed een test op 10/11 dpo. Die was positief zonder te turen 😀
rae gefeliciteerd ! we willen natuurlijk wel heel graag even een foto'tje zien he volgens de berekeningen van de huisarts zou ik nu 5 weken en 1 dag moeten zijn ..... dus dat zou toch een dikke streep moeten geven volgens mij en niet zo'n klein streepje wat ik had !.... maar goed we zien het wel ik laat het nu ff los en ga heerlijk weekend vieren met mijn gezin en we zien wel hoe het afloopt .....
Rea Gefeliciteerd!!!! Wat betekend dpo eigenlijk? Kom dat wel vaker tegen. Meid wat fijn! Hopelijk mag alles goed gaan! Lady, wat was de uitslag van de bloedtest dan? Er zijn vrouwen die helemaal niet po testen met een urine test. Toch gek dit. Had je zelf nog een test gedaan? Hopelijk lukt het je om het los te laten en heerlijk te genieten van het weekend! Hahaha wij zijn altijd vroeg wakker, de wekker van mijn man gaat om 5:30. Vanavond nog even klussen en dan plaats nemen op het wachtbankje. Geen idee wanneer mijn nod is, ga uit van de 21ste dat is 29 dagen. Fijne dag meiden!
Lady, sorry ik had hem verkeerd begrepen en niet goed gelezen. Dank je voor de uitleg. Rea die zijn mooi positief!
Gisteravond enorme buikpijn gehad dus optijd Naar bed gegaan om drie uur werd ik wakker omdat Ik plassen moest en ja hoor hele broek vol bloed. ..... Ik had het natuurlijk al wel verwacht maar toch was het Wel een domper .....stiekum had ik toch een beetje hoop pfff Fijn weekend meiden.....
Lady heel veel sterkte. Ontzettend K.u.t dit. BlackBerry leuk een tweeling! Ik heb plaats genomen op het wachtbankje. Geeft het niet heel erg veel kans. Maar 1 keer aan de klus toe gekomen. Zodra mijn hoofd het kussen raakt is het gebeurd momenteel. Geeft ook niet het is nog maar rond 1. Fijn weekend!
dank je wel beer we balen hier ook enorm van :x het leven kan soms hard zijn he ..... we zijn vandaag ff heerlijk met de meiden er op uit geweest ff de zinnen verzetten ..... beer je zal niet de eerste zijn waarbij het na 1 keer raak is dus geef de moed niet op !.....je weet maar nooit leuk een tweeling ! ......al lijkt het me best veel werk