Meijtje hoe is het? Hopelijk een po test in je handen. Rea hoe gaat het met jou? Lady hoe staan jullie er nu in? Ik heb vandaag een emo dag bleh, jank om van alles heel irritant. Hopelijk kan ik morgen weer de hele wereld aan.
Alle feestdagen weer achter de rug ....net de logees weer uitgezwaaid.... hier gaat alles wel goed we hebben flink geklust dus wie weet donderdag mijn nod dus we wachten het af heb een afspraak met mezelf gemaakt dat ik pas vrijdag ga testen als ik donderdag niet ongi ben geworden
Meiden hoe is het bij jullie? Inmiddels begonnen met mvm. Begin nu toch wel wat angstig te worden. Wil heel graag die eerste echo hebben gehad en weten waar ik aan toe ben. Zit het goed voor nu, wanneer ik ongeveer uitgerekend ben. Nog 11 nachtjes. Voel mij al behoorlijk belabberd, beroerd, hoofdpijn en zo moe.
Geloof ik graag beer ! en ja dan duren die 11 nachtjes behoorlijk lang Hier gaat ook niet alles zoals ik zou willen .....2 van mijn meiden zijn ziek en ikzelf dus ook pffff word er gek van al die gebroken nachten :x gisteren mijn nod dag maar er is nog niets te zien dus we wachten het maar weer af hopelijk komen vandaag mijn nieuwe testen binnen en kan ik er eentje doen
Testjes waren binnen gelijk even eentje gedaan ..... maar test was omowit dus word vandaag of morgen wel ongi denk ik :x mocht het wegblijven dan probeer ik het zondag wel weer ( al heb ik de moed wel weer een beetje opgegeven hoor pfff )
Lady heel veel beterschap! Hier ook 2 zieken, alweer. Dik balen van de omo witte test. Hopelijk blijft je ongi toch weg en test je zondag wel po!
Leuk, wat grotere gezinnen! Hier van de derde zwangerschap behoorlijk ziek geweest en durfde het niet weer aan. Toen onverwacht zwanger van nummer vier en inmiddels bevallen van de vijfde! Een fijne tijd toegewenst van toeleven naar de zwangerschap en de zwangerschap zelf! Het blijft iets speciaals!!
Smile wouw 5 kindjes!!! Welke leeftijden hebben ze? Was jij bij de andere zwangerschappen niet zo ziek?
Goedemorgen meiden Helaas vannacht ongi geworden ......dus op naar de volgende ronde Wow super leuk zeg 5 kindjes ikzelf heb 4 zussen dus weet dat het heel gezellig kan zijn
Leuk hoor meiden die voor n wat groter gezin gaan! Veel succes allemaal en hopelijk snel zwanger en genieten van een nieuw aankomend wondertje!
Jammer Lady! Hier gaat het zn gangetje. Na 3 goede echo's moet ik sinds 23 december al wachten op de volgende. 19 januari mag ik pas weer. Maar ben weer zo onzeker. Voel me gewoon niet volop zwanger. Als ik het hartje heb gehoord ben ik weer wat gerustgesteld denk ik. Hoe is het met beer?
Goede morgen meiden!! Ik ben hondsberoerd en zo vreselijk moe. Best lastig met een bijna 1 jarige in huis die momenteel heel veel aandacht nodig heeft. Verder gaat het goed. 18-1 eerste echo. Duurt best lang. Lady jammer, op naar de volgende ronde! Rea jou gevoel herken ik zo! Nog even vol houden meid!
Ha meiden ik ben ook zwanger, weinig kwaaltjes . Alleen moe maar kan ook van de kleine meid die 8x geweest is. Balen lady! Op naar de volgende ronde. Echo mag ik 28e zelf gekozen, wilde niet eerder. We zullen zien 7e zwangerschap.... Hopelijk gaat deze wel goed anders schuif ik weer aan op het wachtbankje...
Ja 1 januari positieve test.hoop zo dat de 7e zwangerschap goed gaat. Dan is het wel de laatste denk ik 4 kinderen in huis is mooi zat.