Goede morgen meiden! Ik was er vrijdag van overtuigd dat wij een miskraam kregen. Viezige afscheiding en behoorlijk wat krampen die kwamen en gingen. Zaterdag ook nog en toen hield het ineens weer op. Krampen heb ik nog wel, buik en rug pijn ook. Het heeft niet doorgezet. Straks heb ik mijn eerste echo. Ben nu wel heel zenuwachtig aan het worden. Rea bij jou schiet het al mooi op meid hoe voel je je? Lady veel klus plezier deze ronde! Meijtje knap hoor dat je dat kan. Ik had graag een weekje eerder gewild. Wist ik in ieder geval dat er iets in mij groeide. Wil nu ook wel graag weten hoe ver ik ongeveer ben of het nou 7 weken of 7,5 is. Op zich niet een heel groot verschil. Merk dat ik eigenlijk helemaal niet bezig ben met de weken dit keer. Fijne dag meiden! Geniet van het mooie winter weer!
Beer wat een geluk dat het niet doorzette, hoe is de echo gegaan? Nee ik wil niet meer eerder zo vaak een twijfelachtige echo met 5,5 a 6 weken gehad en moet je een week of 2 weken met redelijk negatief nieuws wachten om als g te horen te krijgen dat het inderdaad einde verhaal is. Heb liever dat ze met 7 weken zeggen goed of niet en niet 2 of 3 echo's twijfelen reken er maar niet op, loopt achter enz. 7, 9 en daarna termijnecho. Is voor mij het beste. Anders denk je de hele week, echo was niet zo goed, waarom kan ik niet eerder terug. Nu weet ik het gewoon niet, leeft de kleine niet, of klopt het niet dan zie je dat in 1x. Dan is het zo en zijn er geen twijfels meer.
Goede morgen meiden! Mijn echo was goed maar wel erg teleurstellend. Ze heeft hem uitwendig gedaan waardoor er eigenlijk niks te zien was. Een grijze vlek, een vaag kloppend hartje die mijn man niet eens gezien heeft. 7 weken is echt te vroeg voor een uitwendige echo. Ze kon er ook niet echt veel overzeggen. Nu wachten tot 12-2. Meijetje, groot gelijk heb je. Ik had nu ook liever nog even 2 weken willen wachten. Vertrouwen houden toch?
Uitwendige echo ?? .....heb je niet gevraagd of ze het inwendig wou doen 7 weken is echt te vroeg voor uitwendig ....snap niet dat ze dat zelf niet gedaan heeft nu kun je eigenlijk nog niet gaan genieten want je heb bijna niets gezien .....balen zeg !
Heel dom maar niet om gevraagd. Dom dom dom. Nouja ik krijg meestal een schimmel van die inwendige echo's. Merk dat ik er wel steeds wat beter bij voel. Dat er wel wat in zit en dat voor nu het hartje klopt. Word er steeds blijer van. Met 10,4/11,2 hebben wij weer een echo. Ga zelf uit van 5-9 de vk van 31-8. Nog iets meer dan 3 weken. Hopelijk dan wel een mooie echo.
Hier wordt jonger dan 10 weken altijd inwendig gedaan, maar ik loop dan ook gelijk in het ziekenhuis. Beer als het kloptwt het termijn en het hartje is goed op gang mag je ook positief zijn. Ik zou bijna 8 weken zijn volgende week met de echo. Hoop 2 weken later weer echo te hebben. Ben echt een zenuwenpees. Is echt te vaak mis gegaan....
Meijtje ik kan het gelukkig in de hand houden, bij mij is het natuurlijk ook al even terug. Ze moest goed zoeken en vergroten voor ze het hartje kon zien. Vraag mij af of je dan goed kan beoordelen of het goed klopt of niet. Voor nu is het goed. Maak mij niet al te veel zorgen. Het komt zoals het komt gevoel idee ofzo. Hopelijk blijft dat ook nog even zo en zijn die 3 weken snel om. Rea en lady hoe is het bij jullie? Lady wanneer heb jij je nod?
Mijn nod duurt nog ff staat gepant op 7 februari dus vanaf vanaaf gaan we het weer ff een paar dagen gezellig maken en dan hopen dat het deze ronde wel gaat lukken
Hier gaat het wel redelijk. Iedereen in mijn omgeving weet nu dat ik zwanger ben. Alleen sommige kleuters op mijn werk geloven het niet 😅 Afgelopen week het hartje horen kloppen. Helemaal blij dus. Nu weer wachten op de 20 weken echo op 29 februari. Ik wil zelf niet weten wat het wordt, mijn vriend en schoonmoeder wel. Ze mogen het weten. Ze maakt ook een wiegje voor me 😊. Nu zijn we beetje bij beetje aan het opruimen en klussen in huis. Komt vanzelf wel goed! Beer wanneer heb jij je echo? Ik denk dat ik er overheen heb gelezen. En jij Meijtje?
Ladytwister hopelijk is het gelukt en begint er wat moois te nestelen. Nu op het martelbankje... Die duurt altijd het langst Pffff. Rae ook al 15 weken, de tijd vliegt zeg. Haha ja kleuters zijn leuk, dat kan niet jij bent juf haha. Wat lang tot volgende echo. Spannend 20 weken echo. En ik ben te nieuwsgierig. Met 15 a 16 weken zal ik toch echt willen weten wat het wordt. Uhm...Een meisje denk ik nu al. Mn man heeft al 4 meiden, denk dat de missers jongetjes zijn. De rest van zijn familie maakt alleen maar jongetjes en geen enkele meid. Best grappig. Echo heb ik aanstaande donderdag. Ik begin nu al zenuwachtig te worden. Zo vaak slechte eerste echo. Bereid me maar weer voor op het ergste. Kan het hooguit meevallen.
Nou meiden hier weer echo gehad, zal ongeveer 6 weken zwanger zijn (4,2mm). Hartje is er, dooier, zit op de goede plek. Alleen klopt het termijn niet met de positieve test en loopt 1,5-2 weken achter. (1-1 positief). Volgende week terug. We zullen zien.... Hopelijk een tijdelijke stilstand, of echt late nesteling of iets. De echoscopiste was absoluut niet negatief, maar het feit blijft dat het raar is als ik de eerste positief test en nu maar iets over de 6 weken zou zijn. Dan zou ik 2 dpo positief getest hebben? Heel apart
Nou het wachtbankje duurde wel erg kort dit keer:x ben vannacht ongesteld geworden ....snap er niets van ik zou het pas de 7de moeten worden ............. denk dat ik maar weer ga beginnen met ovu testen ....
Storm op komst.....? Kinderen stuiteren het hele huis door. Volgens mij is het van de 16jarige door haar jellybean verslaving.
Ow meijtje, verdrietig nieuws! En lady hoe gaat het daar? Was het echt een vroege ongesteldheid? En Beer?
Meijtje wat een verdrietig nieuws ....weer een klap te verwerken Rae ja helaas wel en ben nog steeds ongesteld:x Beer hoe gaat het bij jou daar ?
Hoi meiden! Mijn laptop is stuk, ben er daar door niet vaak. Meijetje meid wat ontzettend verdrietig Heel erg veel sterkte meid wat moet jij veel mee maken zeg. Dikke knuffel! Rea hihi leuk he die kleuters, eerst zien dan geloven. Lady balen meid. Hopelijk lukt het snel. Hier heel ziek geweest. Gelukkig gaat het nu redelijk. Elke morgen overgeven, voel mij erna wel een stuk beter. Ben niet de hele dag door meer misselijk. Kan ook weer eten maar heb een honger pfff echt niet leuk. Als ik niet eet ga ik weer overgeven. Vrijdag de termijn echo. Dan zullen wij zien of alles nog goed is en wanneer wij uitgerekend zijn. Best wel spannend.