Dat heb je goed onthouden zeg! En inderdaad dat klopt Maar ik wou nog even wachten enzo, totdat hij plotseling mij vroeg We hadden het er wel vaker over en hij zei wacht nou maar af En toen op 9 november dus toen we 4 jaar samen waren heeft hij me gevraagd. Ik was helemaal perplex! Zo lief....
Jakkie, zo griezelig! Ik had 80% van de vragen op je site goed Is dat griezelig of niet? Hij is erg mooi trouwens! Super hoor. Elmo
Wauw Elmo dan ken je ons wel heel erg goed hahahaha Bedankt voor je berichtje in ons gastenboek Erg lief!
Bizar toch....? Goede gokker w.s. *vermijd vanaf nu alle gokhallen* Maarre...moet jij niks vieren nu? Hup, naar je aanstaande hubbie!
Gefeliciteerd! Het wordt vast een geweldige mooie dag! Heerlijk genieten van alle voorbereidingen meid!
Van harte meis. Ik hoop dat jullie een prachtige dag zullen krijgen met alles erop en eraan! Liefs, mussie
Ik ben inderdaad blij dat ik gewacht heb en dat hij me gevraagd heeft En ik hou jullie echt wel op de hoogte Ik zou het zelfs handig vinden om een lijstje hier te maken voor wat ik allemaal moet regelen. Misschien dat er meiden zijn die mij kunnen helpen met mijn lijstje?
Kijk, dat noem ik nou nog eens goed nieuws! Van harte gefeliciteerd Ooievaar en natuurlijk aanstaande meneer Ooievaar, dat het maar een hele mooie en bijzondere dag voor julie beiden mag worden, geniet ervan en laat alles lekker op je afkomen! Wij zullen nu al beginnen met duimen voor mooi weer!
hey ooijevaar gefeliciteerd ! ik ga op 25 mei 2007 trouwen. 2 daagjes na jou ! Ik ben ook druk bezig. vind het erg lastig wat nu te doen. Ik wil wel in bruidsjurk maar wat als ik zwanger blijk te zijn ? Succes met al je voorbereidingen xx linda