Hey wat leuk dat je vlak na ons gaat trouwen Ik vind het ook wel moeilijk. Het idee dat ik misschien zwanger ben Maar ze kunnen je jurk altijd aanpassen hoor.. Jullie ook veel succes met de voorbereidingen
Hoi hoi, Gefeliciteerd hoor, wij zijn afgelopen augustus getrouwd. Geniet er maar lekker van ook van alle kleine en natuurlijk grote voorbereidingen. Heel veel liefs, Bibu !
Van harte gefeliciteerd met jullie aanstaande huwelijk, spannend hoor en natuurlijk heel leuk. Veel succes met de voorbereidingen, Weet je al welke kleur jurk je gaat dragen?
Gefeliciteerd Ooievaar. Hoop voor je dat 2007 nog meer geluk brengt voor jullie. En natuurlijk heel veel succes met de voorbereidingen want daar ben je voorlopig wel zoet mee. En stel dat je zwanger zou zijn; tja is natuurlijk wel lastig met de jurk maar ik denk dat je je daar dan niet zo druk meer over maakt en er is altijd wel een oplossing te vinden. Silly
Hoi ooijevaar, Zouden ze echt makkelijk je jurk aan kunnen passen denk je ? Ik zit echt te dubben. Ik wil mijn kinderwens eigenlijk niet opzij zetten. Wat denk jij ? Ga jij in trouwjurk ? En heb je al een winkel gevonden die ze snel kan maken ? xx linda
van harte gefeliciteerd en wat betreft de jurk. vraag het gewoon even na bij de winkel. zij kunnen jullie vast verder helpen. je bent echt niet de enige die ineens zwanger raakt. daar kunnen ze echt wel wat mee. veel geluk toegewenst
Hoi Ooievaar, Gefeliciteerd! Wij gaan volgend jaar ook trouwen 20-07-2007 . Ook ik zit me zorgen te maken hoe het dan moet met de jurk als ik wel zwanger blijk te zijn. Maar ik ga er vanuit dat ik dan inderdaad ook niet de enige ben die dat overkomt en ze daar wel een oplossing voor hebben. Maar ik ga het voor de zekerheid wel even na vragen hoor. Succes in ieder geval verder met alle voorbereidingen! Gr. Marie
Gefeliciteerd! Wij zijn in juli dit jaar getrouwd, wat was het toch een mooie dag! En wat betreft die jurk... Dat weten ze in de winkel wel goed hoor. Ik weet in ieder geval dat ze voor zwangere bruidjes wachten tot 2 weken voor de dag met het passen van de jurk. En dan gaan ze pas echt afmeten en zo...
Van harte gefeliciteerd Bianca! Wij zijn vorug jaar getrouwd op 24 mei in het land van ooit, een dag om nooit meer te vergeten! Geniet er lekker van . liefs jet