Sorry moet me ff afreageren!!! Ik zit nu al DAGEN op markplaats te speuren voor "nieuwe" meubels. Mijn dressoir en tafel zijn nogal gammel door 2 verhuizingen en mijn tvdressoir heeft zn beste tijd ook wel gehad. Mijn dochter loopt dus zit overal bij en aan te trekken ik ben als de dood dat de boel inmekaar klapt. Telkens zie ik wel leuke meubels maar OF het is te beschadigt OF het is gewoon te duur. Er zijn mensen die gewoon nog 500 euro durven te vragen voor gewoon leenbakker meubels. Het kan ook aan mij liggen we zitten in het bewind en kan dus niet even zomaar nieuwe meubels gaan kopen, maar zulke hoge prijzen voor 2ehands meubels is toch te zot voor woorden?? Net gereageert op een dressoir tafel en tvkast 250 euro dat voor 3 meubeltjes!!??
Ligt eraan hoe oud het is en hoeveel het aankoopbedrag was, maar 500 euro vind ik ook vrij veel voor tweedehands. Dan koop ik liever nieuw.
ik was laatst aan het zoeken naar een boekenkast. ik heb het maar opgegeven. het is inderdaad te idioot voor woorden. vaak heb je zelfs nog een nieuwe voor minder.
voor sommige meubels is 500 euro idd te verwachten, als het echt massief hout is en zware kwaliteit. Maar ik zie meubels voorbij komen gewoon fineer van een leenbakker ikea o.i.d. Afgelopen sindag ook langs de kringlopen geweest in veendam en groningen. durven ook nog gerust 50 euro voor een tafel te vragen
Uhm.... Dat moeten mensen toch zelf weten, wat ze er voor vragen? Ik vind t altijd zo'n gedoe om spullen via mp te verkopen dat ik het ook echt alleen maar doe als het een leuk bedragje oplevert.
Niet alles zijn leen bakker meubels en zware houten meubels zijn 1500 euro in de winkel. Maar ik snap wel dat je ervan baalt dat je niks kunt vinden. Kringloop kan dan wel helpen inderdaad daar staat het voor je neus en kun je het gewoon meenemen als je wil.
Ik weet niet waar je woont maar las dat je ook al in Groningen was geweest. Hoe bedoel je 500 euro er staan zat op voor minder + dat je een eigen bod kan doen . Hier een link :Marktplaats.nl - - Vind op Marktplaats.nl Bij gamma en karwei staan vaak meubels voor 200 euro. Wij zoeken ook een ander het is dat we nog bezig moeten in de woonkamer anders had ik die ik laatst zag al gekocht. Kringloop meubel voor 50 euro ? als het mijn smaak zou zijn nam ik hem.
Dat wilde ik net zeggen. Bij de kringloop hebben ze heel veel en echt niet duur. Het loont zelfs om naar een paar verschillende te gaan want de een is duurder dan de ander maar hier in de buurt is er een waar je echt kasten voor een paar tientjes kunt kopen. Ok, waarschijnlijk niet helemaal je smaak, maar voor nu dan prima toch.
Pffff,ja ik ben al dagen op zoek naar witten bistrostoeltjes of mooie grijze stoelen,inderdaad wat mensen er voor vragen.... Wens je veel succes met zoeken!
Ikea heeft ook hele goedkope meubels. Vind het ook absurd wat mensen tegenwoordig durven te vragen hoor!
Ik woon 10 min van Groningen af. Er staat idd wel het een en ander op maar ik wil wel graag passende meubels dus een set is voor mij het beste. 50 euro voor een tafel van de kringloop vind ik eerlijk gezegt erg duur, helemaal als die vol beschadigingen zit. Tuurlijk zijn er meubels die het bedrag waard zijn, daar hoor je me ook neit over. Maar er staan allerlei meubels op wat (vind ik) de prijs niet waard is..
Misschien heb je wat aan deze site: Gratis op te Halen Soms worden er echt leuke dingen aangeboden. Of dingen die met een likje verf als nieuw zijn.
Ik herken het wel, het lijkt alsof mensen op MP overal de hoofdprijs willen hebben. Vaak totaal niet reeel. Ik ben al tijden op zoek naar een goedkoop basis wiegje, die koop je nieuw in de winkel voor 50 a 60 euro in de aanbieding, hoogstens 80. En toch wordt er op MP gerust 50 euro voor gevraagd.
Kijk eens bij de kringloop in Appingedam! Mega grote kringloopwinkel en je slaagt er zeker. En je kunt ook een kwalitatief goede bank kopen en er een grand fouilair ( hoe schrijf je dat?? Een groot laken) over heen gooien.
Bij Ikea heb je voor weinig geld redelijke meubels. Ok, misschien niet zo mooi als bij een speciaalzaak, maar ik ben tevreden met mijn Ikea meubels! hihi!
Iedereen moet het toch zelf weten wat ze vragen? Als je t te duur vind ga je er niet mee verder. Ik erger mij op marktplaats aan mensen die altijd voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Ikea heeft ook goedkope leuke meubeltjes. Ik had toen ik net op mezelf ging wonen 2 van die witte tafeltjes voor 5euro P/s van de ikea, poefjes eronder en het stond geweldig!
Nee als het beschadigt is moet ik het ook niet idd . Wat zoek je dan ongeveer ? Gamma en karwei hebben vaak ook leuke tv meubels wij zoeken ook 1 maar zoals ik al zij eerst de woonkamer op knapen . succes met zoeken .
Als je nou van die grenen ouwemensen rommel kopt, schuurt en white washt? Daar staan er genoeg van op mp, gewoon laag bieden en zelf schuren maar. Wel erg veel werk, maar dan alles bijpassend en heel hip. Goede was kan je kopen op Meubelproducten.nl - Vloerolie, Hardwaxolie, Meubelolie en Wasolie.
Als je toch in Groningen woont, dan zou ik lekker naar Ikea gaan. Een lack tafeltje heb je al voor 5 of 10 euro. Neem je er 2 dan kan het door als salontafel. Ook andere meubels vind je daar voor weinig geld. Als wij weer nieuwe meubels moeten hebben, dan koop ik het ook daar.