ik lees in mijn enthousiasme weer niet goed genoeg sorry! wij trouwen 31-08-2012 je moet alles lekker op je gemak kunnen doen!
Wat leuk gefeliciteerd! Geniet van de voorbereidingen! Wij zijn nu 2 jaar verloofd. Kleine kwam en hebben het toen uitgesteld. Nu gaan we eindelijk een datum prikken, ook 2013, waarschijnlijk mei 2013! Kunnen we nog even doorsparen en alles rustig plannen en voorbereiden!
Gefeliciteerd!!!! Ik ben twee weken geleden ook ten huwelijk gevraagd dus ook bij ons gaat het er van komen!!!! Ik ben nu al druk bezig met jurken kijken...zooooooo leuk!!!
Dank jullie wel! De voorbereidingen heb ik al enorm veel zin in! Wou het altijd eerst uit handen geven maar wil het toch zelf doen ook omdat we een gemixte bruiloft willen dus Sudanees/Nederlands. @consider: we hebben een heerlijke vakantie gehad! Helaas moest ik wel zonder Habib gaan die wouden ze het land niet inlaten. Maar de kinderen hebben hun oma gezien en dat is het belangrijkste.
Dat meen je niet! Waarom mocht hij Marokko niet in dan? Hij heeft een Nederlands paspoort toch? Wat een teleurstelling, voor hem, jou, de kidd en voor oma! Maar goed ze hebben haar wel kunnen ontmoeten!
Nee hij heeft nog geen Nederlands paspoort de aanvraag is al wel gedaan maar voordat hij hem kan ophalen duurt het een paar maanden. Hij heeft een speciaal reisdocument(soort van paspoort) waarmee hij overal naartoe mag reizen behalve Sudan. Hij had met het reisdocument een visum voor Marokko nodig en heeft die dus ook opgehaald bij de ambassade, maar toch wouden ze hem het land niet inlaten toen ze wisten dat hij oorspronkelijk uit Sudan kwam. Gelukkig vliegt hij zelf 17 januari naar Sudan dus dan ziet hij zijn moeder weer!