Helaas ben ik geveld door een buikgriep én blaasontsteking. Nu doe ik normaal gesproken het huishouden, (stoffen, grondig stofzuigen, dweilen), op dinsdag. Omdat mijn jongste dan naar de Psz is en ik lekker vooruit kan. Nu ben ik serieus aan het denken om morgen met mijn zieke lijf dit tóch allemaal te doen. Mijn man verklaart me voor gek. Maar ik denk dat de meeste vrouwen zo gek zijn of niet?
Nee hoor, ik ben niet zo gek. Ziek is ziek, heerlijk niksen op de bank met een kleedje, kopje thee en de Linda. Geen enkele moeite mee.
Ik ben vaak ook zo gek.. maar niet met buikgriep. Dan kan ik meestal simpelweg niet op mijn benen staan. Ik zou je huishouden even laten voor wat het is
Nee, want dan ben ik nog langer ziek. Ik ben dan wel zo koppig om toch iets te doen. Gelukkig heb ik een hele lieve man die me dit dan 'verbiedt'. En hij heeft gelijk: je bent ziek. Ga naar bed, ziek goed uit. Dat huishouden komt wel weer. Beterschap!
Echt niet! Die ene dag in de 3 jaar dat ik een keer ziek ben, lig ik in bed en mag de wereld het uitzoeken. Dan maar een week niet stoffen/zuigen/dweilen. Krijgt niemand iets van.
Ik heb zowat al de hele dag geslapen.. Pleak, ja ik ben ook behoorlijk slap, niet zo gek als ik bijna niks eet natuurlijk. Ik lig nu weer in bed na een halve avond slapend op de bank. Welterusten!
Als het nog gaat, doe ik nog wel van alles in huis, maar als ik niet meer op mijn benen kan staan vraag ik mijn man het hoognodigste te doen, de rest komt wel weer als ik beter ben.
Als ik niet echt fit ben dan probeer ik alles wel een beetje bij te houden. Maar als ik griep heb dan hoef ik er niet eens over na te denken of ik het wil doen. Dan heb ik er al moeite mee om heen en terug naar de wc te gaan haha. 😉
Ik heb vorige week een buikgriepje gehad. Een paar dagen de was niet gedaan waardoor de wasmand nu nóg uitpuild! Nee hoor, ik doe dan zo min mogelijk.. lekker met een dekentje op de bank
Bij ziekte spaar ik al mijn energie om zoveel mogelijk met de kinderen te doen. Huis poetsen is het laatste wat ik deze toestand zou gaan doen hoor 😉
Whaha nee dat doe ik dan echt niet. Zorg dat ik alles binnen handbreik heb en zet me lekker netflix op. Als zoontje dan thuis is is het verplicht brandweerman sam maar allee dan kijk ik wel op de tablet naar house als ik die mogelijkheid heb dus dan is het boekjes lezen, brandweerman sam kijken en als ik de kans heb house kijken. Was laatst zo ziek dat zoontje naar oma en opa ging. Heb toen 10u naar netflix gekeken en stond alleen op voor te plassen wat om het kwartier was grrrrrrr
Je man heeft groot gelijk. Tuurlijk snap ik dat je de boel schoon wilt hebben maar doe het niet ten koste van jezelf. Ziek even goed uit. Dan kan je zodra je beter bent er weer met volle moed tegenaan. En nee, zelf doe ik ook niks als ik ziek ben.
Hopelijk ben je vandaag wat beter. Maar ik zou in jouw geval gewoon lekker niks doen, dat huishouden wacht maar .
Ik heb het huis gisteren een grondige schoonmaakbeurt gegeven na ziek te zijn geweest. Dat zegt genoeg denk ik . Waarom zou je dat jezelf aan doen, zo goed schoonmaken als je ziek bent.