Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Ben via docslim.nl de nodige kilootjes kwijt geraakt. Blijf nu redelijk op gewicht maar moet wel opletten. Heb nu maatje 42 en kwam van 44-46.

Ik ga nu volgende week op vakantie, dus heb besloten even niet te lijnen en dan straks na de vakantie weer. (of ik moet zwanger zijn)

Het lijnen via docslim.nl kost geld, maar is gewoon een stok achter de deur. Ook slik je pillen waardoor je geen trek in zoet hebt en waardoor je energie krijgt. (geweldige dingen). Maar nu met de zw.wens slik ik ze liever niet..

2. Annelin

Annelin Actief lid

23 aug 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Gezellig, ik ga jullie even volgen. Wij willen namelijk ook graag een tweede! Na onze miskraam in september durfde ik eerst niet zo goed maar nu wel weer (bijna) denk ik. Donderdag is mijn NOD, dan is het 23 feb. Ik denk niet dat ik zwanger ben, maar er zit een klein kansje in.

3. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Welkom Annelin! 'Gelukkig' kan ik niet meepraten over MK, maar wel veel om me heen meegemaakt. Volgens mij een moeilijke en emotionele tijd. We zetten je erbij op de lijst! Succes!

4. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    NOD lijst 2e kindjes mama's

19 feb titus
    22 feb Laura26
    23 feb Annelin
    27 feb Mallie80

1 mrt pinkiepink
    5 mrt burningkarma
    7 mrt hanneske
    Begin maart JannekeB
    10 mrt rensje
    17 mrt Suze

5. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Welkom hier enne, veel suces bij het wachten. Gelukkig is je nod al weer snel dus nog even geduld! :D

6. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat knap zeg! 8 kilo! Respect! Maar ik zou op vakantie ook af en toe eens genieten van een wijntje (als je niet zwanger bent idd) of andere lekkere dingen! Je hebt tenslotte vakantie! Had je al verteld waar je naartoe ging?

7. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    We gaan naar Curaçao! Mijn ouders wonen daar sinds kort ;)

8. AHzondag

AHzondag Niet meer actief

hoi ik heb al een tijdje geleden wat geschreven en volg jullie sindsdien.
    ik dacht dat ik rond de 5de mijn ei had gehad. de test was niet super donker maar de 6de was hij weer wit. gisteravond deed ik een test omdat ik nog steeds zo'n buikpijn had en wilde voor de gein is kijken wat de ovulatie test zei en die was echt heel donker en wat later weer getest en toen was hij nog donkerder.
    vandaag weer lichter. wat denken jullie heb ik gisteren dan mijn ei gehad en was dat andere gewoon niks. pff moeilijk moeilijk. heb ook geen idee wat mijn cyclus is heb namelijk eind jan de spiraal eruit laten halen.

9. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    O wat lekker! En dan in je nieuwe bikini je nieuwe lijf showen!:D

En dan op het strand aan een lekkere cocktail! Nog ruimte in je koffer? Ik zie mezelf al helemaal zitten! Weg uit dit natte kikkerland!

10. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hi,
    Jee, lastig, ik zit zelf niet middenin de ovu-testen dus weet het niet meer zo goed maar wat ik me nog kan herinneren was dat de streep net zo donker moet zijn als de controlesreep om positief te zijn toch? Dus ik denk dat je gister je ei hebt gehad! Is ook lastig te bepalen omdat je nog geen idee hebt hoe lang je cyclus is. En daar komt nog bij dat je lichaam misschien nog een beetje ontregelt is? Hoeft ook niet bij iederen maar het kan! Als je graag zwanger wilt worden vandaag voor de zekerheid nog even klussen maar misschine al te laat! Hopelijk weet je snel je cyclus. Zie je ook niks aan je slijm?

11. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Ja kijk er echt naar uit!
    @sammie ik heb geen ervaring.met ovu testen. Maar uit jouw verhaal zou ik ook opmaken dat je gister je ei hebt gehad..altijd moeilijk als je net weer begint

12. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    NOD lijst 2e kindjes mama's

19 feb titus
    22 feb Laura26
    23 feb Annelin
    27 feb Mallie80

1 mrt pinkiepink
    5 mrt burningkarma
    7 mrt hanneske
    Begin maart JannekeB/ Sammie121?
    10 mrt rensje
    17 mrt Suze

13. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Haha nou die 4 dagen voor NOD zou ik wel willen, ik heb kruidvat testen nog liggen?Zal ik de gok wagen 4 dagen voor NOD?Dus zondag????Xxx

14. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Ow dat doe ik ook hoor, hihi!!!!!!!!!!

15. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Volgens mij klopt mijn ticker niet helemaal, ik moet WOENSDAG testen, en volgens dit ding dinsdag....hoe kan dat nou?ff kijken of ik hem aan moet passen!!

16. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Gelukt!!!!!!!!!Hoe is het vandaag met jullie allemaal??Ik ben alweer wat opgeknapt van de buikgriep, heb vandaag alles binnengehouden!!Dus weekendje rustig aan doen en dan maandag weer aan het werk!!
    Liefs!!XX

17. AHzondag

hanneske, nee zie niks en kan me ook niet meer heugen hoe het was bij de eerste haha. ik zit nu op 30 dagen dus dan zou me ei wel heel laat zijn maar ach we wachten het gewoon af.

18. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    geen verstand van ovu testen maar als je nu op dag 30 zit zou ik eens een zwangerschaps test doen om te kijken of je ovu test niet reageerd op de hcg.
    welkom

hier nog steeds buikpijn maar nog verder niks, als ik uit ga van 28 dgn moet ik morgen ongie worden en als ik uit ga van 29 zoals vorige cyclus dan zondag we wachten rustig af het kan nog alle kanten uit gaan.

19. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland

Wel knap van je dat je nog niet gaat testen! RESPECT. Zou het niet kunnen denk ik ;)

@Laura, fijn dat je je weer beter voelt! Ik zou nog een dag wachten..hihi maar ik snap ook dat je wilt testen. Gewoon doen wat je zelf wilt!

@Sammie121 ik denk dat Titus daar wel een heel sterk punt heeft :D Al een testje geprobeerd??

"even zeuren":

Ik weet niet meer of ik het had gemaild maar heb afgelopen twee dagen (15+16 feb) een goede pijn gehad linksonder..gister stond ik zelfs op het punt om naar de dokter te gaan. Kon niet goed meer bukken of iets dergelijks..Nu is vandaag de pijn zo goed als weg en ga ik me dus af vragen of het mijn ei was..of een innesteling..of gewoon kramp :s. Ook was ik van de week een kilo bij..en nu weer eraf..en dat heb ik altijd een week voordat ik ongi ga worden.
    Alleen als het mijn ei was....dan heb ik 14 feb als laatst geklust..en dan is het maar de vraag of dat genoeg was :s pfff (volg je het nog..)

Ok dat lucht op bedankt voor het luisteren/lezen :D

20. AHzondag

mallie80, als het goed is blijft het 2 tot 3 dagen leven dus het zou kunnen. ik hoop het voor je.

@titus, ik durf geen test te doen bang voor een teleurstelling denk ik maar ik ga het denk ik toch morgen maar eens doen, want net was het weer donker. ik hoop voor je dat het raak is dus dat je niet ongi wordt morgen of overmorgen

Deel Deze Pagina