Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik vind het niet knap van mezelf dat ik niet test maar meer dat ik gewoon denk dat ik vandaag morgen of overmorgen ongie ga worden zo niet ja dan kan ik ook niet wachten hoor met testen.
    ik kan namelijk er niks bij voorstellen bij mijn zoontje heb ik er ruim een jaar overgedaan en nu zou ik dan al in ronde twee zwanger zijn. geweldig natuurlijk maar kan me het nu gewoon nog niet voorstellen.
    ik kan niet wachten tot nod maar wel met testen. daarnaast had ik misschien wel getest als ik een test in huis had.

mallie is geen zeuren hoor, tis alleen zo moeilijk om er wat van te zeggen als het je ei was welke dag van je cyclus zou dat dan zijn?
    Als je de 14e hebt geklust en de 16 e je ei dan heb je nog kans hoor.

zwangerschapskleding nee daar kijk ik nog niet naar, wel zit ik soms te denken wat ik voor dit kindje nieuw zou kopen.
    bijv meubels nou die heb ik nog mijn zoontje slaapt in een kleuter bed nu, maar de kinderwagen vond ik niet zo prettig dus die koop ik denk wel nieuw. enz
    maar ik denk toch altijd eerst aan mijn kindje dan aan mezelf altijd al gedaan

2. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Hoiii, ik wacht inderdaad nog maar even want heb vanavond in een opwelling een testje gedaan.....hardstikke negatief natuurlijk...waarom doe ik dat dan ook he...pff haha!!!Gewoon wachten LAURA!!!!!!Njaaa ik ben niet de enigste denk ik;)
    @Mallie80 : Wat kan je lichaam soms raar doen he, pfff en altijd maar afwachten!Hopelijk heb je nog op tijd geklust;)

Liefs!!!

3. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    jammer meis dat het neg was maar goed kan nog altijd als je test zo voor nod is het ook beter om het met ochtend urine te doen.

duim echt voor iedereen hoor

4. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Hoii, ja dat weet ik eigenlijk ook wel....nja ach een opwelling he!!Nu ga ik sowieso wachten....tenminste hoop dat ik dat volhou!!!!!:D
    Ik duim ook hard mee voor iedereen!!!!!!!Xxxx

5. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    # ben van 24 Jan. En denk dat ik een cyclus heb van 35. Dus dan zou het dag 23 zijn. Als het innesteling was dan heb ik ei op dag 18 gehad..

6. Annelin

Annelin Actief lid

23 aug 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Heeel herkenbaar!! Ik heb vanmorgen ook al getest 6! dagen voor Nod.. hoezo negatief? :)
    Kan nog zo afspraken met mezelf maken om niet te testen maar ik kan het gewoon niet.
    Succes allemaal met wachten!

7. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Laura idd no worries .. alles kan nog. Zou denk ik hetzelfde doen! Ga nu maar pff pff. Zit zoveel op deze site dat mijn kerel straks denkt dat ik een ander heb haha

8. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Ow wat erg he, ik kan me ook echt niet inhouden!!Morgenvroeg wil ik sowieso niet testen!Kom op meid, we gaan elkaar motiveren te wachten tot de NOD!!!!
    hihi, xxx

9. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hahhaa dat heb je toch ook ons hahahaha.
    bedoel je dat je ei dan op dag 23 was? als je er dan 14 dgn bij optelt dan heb je een cyclus van 37 dgn is dat dan niet lang ivm je andere cyclussen.

misschien moet je met iemand afspreken om te testen.
    bijv samen op maandag ofzo.

10. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    @Mallie: Kan inderdaad nog best na 2-3 dagen. Er hoeft maar 1 celletje door te zwemmen en te overleven! Spannend hoor... En wat betreft je ei wel of niet, ik vind het lastig om te berekenen wanneer wel en niet als je niet regelmatig menstrueert dus heb je niet veel aan mij maar ik duim gewoon voor je en ik hoop dat het helpt!

@wel of niet testers... Ik vind het ook altijd moeilijk om niet voor mijn nod te testen maar ik vind ook dat je het jezelf niet te moeilijk moet maken... Als ik niet voor mijn nod test dan denk ik de hele dag aan mijn eventuele zwangerschap. Als ik wel test dan weet ik in ieder geval voor mijn gevoel voor die dag genoeg en kan ik verder met m'n dag. Meestal test je voor nod negatief, zeker als je niet met ochtendurine test maar ik had 1x een positieve test, welliswaar heel licht, 5 dagen voor nod. Conclusie, je hebt er helemaal niks aan om voor je nod te testen want het kan alle kanten nog op maar als je het prettig vind en je doet er jezelf niet onnodig verdriet me dan is het toch helemaal niet erg!;)

11. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    nee ik vind dat je gelijk hebt hoor als het juist rust brengt moet je het doen hoor.
    het brengt mij geen rust juist onrust kijk ik later nog heb ik dan te snel gekeken haal hem nog drie keer uit de prullenbak. en dan ja het is vast nog te vroeg wat als enz
    dus bij mij brengt het geen rust.
    wacht rustig af.

12. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dan is het misschien inderdaad beter om niet voor je nod te testen al herken ik me ook wel af en toe in je verhaal dus...Ik weet het ook niet...

13. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Haha lekker lastig allemaal. Ik heb besloten zondag de 26ste te testen. Vertrek de 27 ste dus dan weet ik of ik tampons mee moet ;)

14. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kijk, dat is tenminste een beredenering waar je zelf iets aan hebt! Heel goed!:D

15. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Weet je waar ik eigenlijk wel benieuwd naar ben? Hoe oud iedereen is... Volgens mij weet ik dat nog van niemand dus als je het wil vertellen zou ik dat wel leuk vinden! Ik zal beginnen... Ik bereik 27 februari de mooie leeftijd van 33!!!:$

16. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Alvast gefeliciteerd, zoals mijn naam al zegt ben ik 26!!
    xxx

17. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    En hoe doe je dat dan als je jarig bent? Kun je je naam dan veranderen?Haha...:D

18. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    ik ben 31 jr en ben pas in okt jarig

19. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Haha nee denk het niet maar ben pas jarig geweest en daarna hier een account aangemaakt dus....hihi!!
    Xxx

20. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha, dan zorg je gewoon dat je voordat je jarig bent zwanger bent...

Deel Deze Pagina