Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    @titus.. wat een spanning!! Met andere woorden zal morgen de hele ochtend hier checken!
    Ik hoop het zo voor je!

2. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    hahaha nou ik hoop het ook maar ben zo bang dat ik als nog ongie ga worden omdat ik nu de gehele dag ongie pijn heb en al wat afscheiding had. pffffffffffff echt irr dat je geen invloed heb op wanneer je zwanger word en blijft

3. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    NOD lijst 2e kindjes mama's

19 feb titus
    22 feb Laura26
    23 feb Annelin
    27 feb Mallie80

1 mrt pinkiepink
    5 mrt burningkarma
    7 mrt hanneske
    Begin maart JannekeB/ Sammie121?
    10 mrt rensje
    17 mrt Suze

dacht even de lijst weer op halen anders staat hij zo ver weg.
    kon ik gelijk even kijken wie er nog meer op de lijst staat en wanneer.

4. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Dames, jullie maken het wel spannend!

@Sammie, jammer meid, nu maar hopen dat je misschien over 14 dagen wel positief test??? En anders ga je vol goede moed naar een volgende ronde!

@Mallie, lastig hoor, maar inderdaad je conclusie is goed. "Gewoon" ng even afwachten... haha, alsof dat zo makkelijk is he?

@Titus, nog even spannend dus... We wachten morgen af en dan hopen we meer te eten. Ik zit al weer te duimen!

5. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Morgen meer eten? Ach het is Carnaval :p

6. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Spannend Titus.......ik duim voor je!!

Hier ook af en toe buikkrampen. Tjonge wat is het toch bijzonder. Nu je bezig bent met zwanger worden krijg je opeens overal last van, terwijl dit voorheen nooit zo was. Er gebeurd heel wat tussen de oren........

7. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hahahahahahahahaha:D. Ik al de pagina's teruglezen met de vraag, wanneer hebben we het nou over eten met carnaval gehad???
    Haha, lees ik pas laat mijn spelfout. Die zitten er bij mij wel meer in merk ik maar ik lees niet altijd mijn berichtjes terug voordat ik ze verstuur... Haha, sorry, moest natuurlijk weten zijn!

8. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, dat vind ik er ook moeilijk aan. Ik voel eigenlijk helemaal niks maar ga net zo lang stil zitten totdat ik iets voel en ga op mijn nod-dag wel 80x naar de wc om af te vegen en te kijken of ik iets zie.. Het houd me altijd zo bezig maar ik weet niet hoe ik daar mee moet stoppen!

9. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Dames, ik ga weer naar bed! Nog even klussen zodat wij hopelijk een mooie roze streep zien op 7 maart! Slaap lekker voor straks en tot morgen voor wie dan hier is. Ik kom ook regelmatig kijken of iemand een test heeft gedaan!

10. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Succes met klussen! Hier ook het bed opgezocht. En Janneke, ben het met je eens. Volgens mij voelen we opeens alles. Ben nu best misselijk. Maar denk.toch wel dat het door de chips, chocola, kloppudding en patat komt...

11. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Test? Test? Test? Hmm nog niet ;)

12. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nog geen testers aanwezig???

13. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Spannend hoor Titus, heb je al getest???XX

14. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Hoezo we leven mee haha

15. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Nou idd, ik moest er ineens aan denken en dacht ff snel kijken, maar ik kijk vanavond wel weer, dan zal er wel meer bekend zijn;)!
    Ik ben zelf ook zo ontzettend nerveus voor mijn NOD......pfff!!!
    Xxxx

16. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    beste meiden hier nog altijd spannend en geen bloed of afscheiding meer geen test in huis dus kan ook niet testen.
    dank dat jullie zo mee leven.

mallie heeft het eten wel erg letterlijk genomen hahaahahah.
    helaas het weten weten we dus nog niet, vanavond weer een update wanneer ik vanavond en morgen nog geen bloed heb en wel pijn in borsten dan ga ik morgen in mijn pauze een test halen en dinsdag of woensdag testen dus jullie moeten voor mij nog wel even gedult hebben. ik hou het lekker spannend

17. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Hahahaha. Misschien weet Laura het dan wel sneller :D
    Spannend....

18. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Titus, zolang het bloed weg blijft is het goed he? Knap van je dat je zo lang kunt wachten, maar nu moeten wij ook tot di zenuwen.

Laura, BIJNA!!!! Spannend hoor. Wanneer heb je je test gepland of doe je dat gewoon de 22ste of 23ste? Ik ben benieuwd!

Fijn dat er zo veel mee leven! Maakt het wel weer extra leuk allemaal!

19. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    vind het echt super dat er zo mee geleefd word hoor. ik heb verder niemand verteld dat we voor een tweede bezig zijn niemand weet dit alleen mijn man natuurlijk.

dus dan is het wel zo leuk als je hier een beetje de spanning er vanaf kan schrijven.
    merk wel aan mezelf dat ik mezelf toch steeds meer zwanger inschat dus was zal het een domper zijn als ik straks toch ongie word pfffffffffff.
    maar gelukkig heb ik dan ook jullie die mij dan vast wel weer kunnen op beuren en ik kan jullie daarna steunen in de spannende tijd.
    echt spannend heee

20. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wow, jullie hebben flink geschreven zeg!!!
    Net een flinke week ziekte achter de rug, griep.
    Me lang niet zo slecht gevoeld zeg... pffffff!
    Ons zoontje was eerst flink ziek (overgeven, diarree, koorts etc) en toen op het randje papa en mama aangestoken.
    Mijn vriend en ik dus allebei thuis de hele week (nee, niet romantisch in deze toestand ;) Stan kon gelukkig een aantal dagen bij Floors ouders terecht, want wij konden echt niks voor m betekenen. Morgen weer voor t eerst aan het werk. Voel me nog een beetje slapjes, maar komt vast goed.
    Net bijgelezen...
    Ik ben 27 jaar.
    Oh ja en over verlof nog even.
    Ik had geluk en kon met 27 weken met verlof. Dit kwam door de schoolvakantie (ja leerkracht he)
    Geen kwaaltjes of klachten de hele zwangerschap en uiteindelijk met 36,3 bevallen. Overrompeld, want iedereen loopt met de eerste toch minimaal 42 week (hoezo bord voor je kop...) Vliezen gebroken, gelijk volledige ontsluiting en uiteindelijk (pas) 6 uurtjes later bevallen ivm wegblijvende persdrang... Hoe gingen jullie eerste bevallingen eigenlijk.

Met een regelmatige cyclus NOD 9 maart. Maar blijft een beetje een gokje omdat ik nog geen idee heb van mijn cyclus. Zal ik mezelf wel op t lijstje zetten?

Deel Deze Pagina