Rensje, Normaal een hele regelmatige cyclus. Maar kan me niet voorstellen dat ik nu ineens wel een positieve test zou hebben na 3 negatieve. Toch vraag ik me af waar het blijft..... ongeduldig!
Helaas, vanmorgen een negatieve test. En niet veel later lijkt het erop dat ik ongi ga worden. Toch even balen....heb er gewoon zo'n zin in. Op naar volgende maand!!
@jannekeB wat jammer, maar vol goede moed op naar de volgende ronde! Verder alles ok hier. Moet alleen nog ovuleren en ik ben al ongeduldig!! Echt erg!! Schaam me er een beetje voor hoor! Hahaha...
Wij gaan ook voor een tweede. Sinds bijna drie weken gestopt met de pil. Ons zoontje is nu 1 jaar en vier maanden en van hem werd ik door de pil heen zwanger, dus heb geen idee hoe mijn cyclus eruit ziet. Ik heb al een test in huis, maar wacht gewoon eerst rustig af of ik ongesteld ga worden. Heel veel zin om weer zwanger te zijn en hopen dat het lukt....
Hoi, wij gaan ook voor de 2e. Ik moet nog stoppen met de pil maar ga deze keer niet eerst ontpillen. Is het leuk om met elkaar in een clubje te stappen? Ons zoontje is bijna 3....
@pinkiepink, ik teste pas 4 dagen na nod positief bij onze zoon... dus het kan wel... zolang er geen rood te zien is, is er hoop. @jannekeb, he jammer meis.. moet goede moed de volgende ronde in. @pil zie wel dat de meeste meiden na de 1e kindje weer aan de pil zijn begonnen. Wij niet en ben er blij om omdat mijn cylcus nu wel aardig door heb. Ik kan gewoon niet tegen die rot pil... word altijd helemaal depri van die hormonen. @clubje... ik zeg doen... aangezien we volgens mij allemaal net rond de 1e of 2e ronde zitten. Voor ons is het de 1e ronde en we hebben zondag/maandag de eisprong gehad. hoeveelste ronde waren jullie zwanger bij de eerste???
Succes allemaal! Dat het maar en vruchtbar begin van 2012 mag worden. Hoop me snel bij jullie aan te kunnen sluiten. Manlief denkt op dit moment na of hij en 2e......
Wat gezellig, straks hopelijk veel broertjes/zusjes erbij. Rensje, ik heb in het weekend 2x en maandag getest en allemaal negatief. Kan het dan zo zijn dat ik ergens aankomende dagen wel positief test? Lijkt me zo gek. Bij mijn dochter testte ik 4 dgn voor nod positief. Maar goed, niet ieder zwangerschap is hetzelfde. Moet wel zeggen dat ik er wel onzeker door word. Wel geen ongi, wanneer komt het nou... En komt mij erg bekend voor dat je helemaal niet jezelf bent door de pil. Heb ik ook gehad. Voor ons meisje zijn we ruim een jaar voor bezig geweest. Bijna de MMM in. En toen zwanger. Geluk2, gezellig een club. Met hoeveel zijn we nu eigenlijk?
Ik ben ook niet meer aan de pil begonnen......mijn stemming werk ook anders. Daarnaast duurde het ook vrij lang voordat ik weer ongesteld werd na de zwangerschap en nu wel weer vrij regelmatig, maar ik heb het niet precies bijgehouden. Oja en bij mijn eerste zwangerschap had ik ook geen symptomen.....
Hier ook voor een tweede. Mijn cyclus lijkt meer in de war van kort pil slikken dan de eerste keer stoppen.
Hoi meiden, Hier ook iemand die in 2012 voor een kleintje gaat. Nou liever gezegd, we zouden voor een kleintje gaan voor onze dochter in 2012. Onverwachts hadden we op 6 december 2011 al een positieve test in handen. Geheel onverwachts, maar super welkom. Hoop dat hier iedereen haar wens uit ziet komen in 2012. X Veerle
@mamavlindertje, wow dat is een verassing zeg!! nou ik hoop dat er jou veel mogen volgen hihi. @pinkiepink, ja het kan wel maar ik weet uit ervaring dat jou onderbuik gevoel ook vaak de waarheid verteld. Toen ik zwanger was van onze zoon had ik op een dinsdag mijn nod. Woensdag teste ik... en dit pas negatief.... daarna het weekend erop zondag wel een knaltest. Ik weet bij mezelf dan ook dat ik echt niet voor nod hoeft te testen. Dus in theorie kan het absoluut. Wat zegt jou gevoel??? Moet zeggen vorige maand was ik ook gewoon 8 dagen overtijd, en heb dit echt normaal nooit. Zei nog tegen mijn man... pfff nou gaan we er eindelijk voor en dan is mijn cyclus in 1x helemaal in de war. Terwijl ik er normaal de klok op gelijk kon zetten. Dus ben ook benieuwd of hij nu wel weer op tijd is. Ben dus 16 jan ongi geworden en heb wel echt de 30e mijn eisprong gehad dus als het goed is heb ik nu weer een regelmatige cyclus... maar we wachten af. bij onze zoon waren we de 2e ronde al zwanger, maar dat wil natuurlijk niets zeggen! we hebben toen gewoon geluk gehad. We zien het wel wat 2012 brengt, is het snel is het prima maar lukt het nog niet is het ook prima... Wij gaan echt nog niet met tempratuur kaartjes en ovutesten doen. Misschien over een half jaartje maar op dit moment hebben mijn man en ik zoiets van... we zien het wel. We doen wel ons best natuurlijk hahah!!
Zo staan wij er ook tegenover Rensje. Ook net begonnen en vanmorgen trouwens mijn ongi gekregen. Ach ja, dan weet ik tenminste dat er niets aan de hand was. Hahahaa, maak me gelijk zo gek met de gedachten dat er misschien wel iets aan de hand is. @Mamavlindertje, dat is een leuke verrassing zeg. Nou en nog even en dan mag je het officieel bekendmaken. Of heb je dat al gedaan? Wij hebben het toen met een week of 9 tegen iedereen gezegd. Nou, een heerlijk weertje vandaag, dus straks kleine dame goed inpakken en dan gaan we wandelen.
@pinkiepink... heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel herkenbaar. Ik zei letterlijk tegen mijn man, ik zou toch niet in vervroegde overgang zijn ofzo he!!! dus begrijp je volkomen. Dan kun je soms toch echt blij zijn met je ongesteldheid he!!! Op naar volgende maand meis... gaat helemaal goed komen.
Ja, vervroegde overgang! Dat zei ik ook al. Net bij de Etos geweest weer flink wat pakken Always en de nodige OB's gehaald. En bij het weggaan, zag ik een display met CB digitale zwangerschapstesten die in de aanbieding waren. Dan hoop ik weer wel dat het binnenkort raak zal zijn. Dat positief testen vond ik toen zo magisch.
Hi Meiden, Wij zijn halverwege januari gestopt met de pil, heb gelijk weer ovutesten gebruikt en een mooie cyclcus van 28 dagen, dinsdag is mijn NOD dus erg spannend! We hebben een zoontje van 21 maanden en zouden er graag een brusje bij willen hebben, hij wilt een broertje haha Ik heb bij mijn 1e zwangerschap hier ook meegeschreven maar daarna eigenlijk nooit meer, alleen nog op een ander forum maar het leek mij wel leuk om met meiden te kletsen die ook voor een 2e gaan! Had zelf verwacht er veel minder mee bezig te zijn maar niets is minder waar. Ook bij een 2e, als je stopt met de pil, wil je een baby! pffff..
Zie nu dat rest niet is aangekomen of ik heb het weggeklikt. Uiteraard wilde ik alle meiden heel veel succes wensen en dat we snel een brusje mogen krijgen voor de kleine die we al hebben
Gezellig dat er zo gekletst word, ik heb een drukke dag achter de rug dus even een berichtje vanuit bed.met mn telefoon!succes meiden!enwe houden.elkaar op de hoogte,xxxxx