Ja vind het wel leuk om zo'n groepje te hebben hoor, dat helpt een heleboel! Het ligt eraan of ik al klachten heb, haha. Ik ben zoals de meeste erg ongeduldig, dus ik zal wel vroeg testen denk ik. Maar mocht ik geen "verdachte" klachten hebben, dan kan ik het denk ik wel opbrengen om te wachten. bij mijn vorige zwangerschap waren al best even bezig na een miskraam en toen hadden we een stressvolle maand. En toen we even tot rust kwamen, toen is het gebeurd! Ik had niet door dat ik over tijd was en zwanger was. Ik kwam bij de huisarts omdat ik dacht dat ik blaasontsteking had. Toen daar niets uitkwam, heeft hij een zw test gedaan op mijn verzoek. En ik vergeet zijn lach nooit meer toen hij terugkwam! Dus we wachten rustig af....!
Hahaha ik heb er drie liggen thuis. Twee voor thuis. Een mee op vakantie zoals ik al eerder schreef..of ik heb over 2 dagen Nod, of over 5 of over 8...hihi
Wat spannend! Ik zou er voor de zekerheid meer meenemen op vakantie! Stel nou dat je daar voor de eerste keer positief test. Dan wil je er altijd nog een doen voor de bevestiging! Of draaf ik nou door?
jiepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee wat goed gefeliciteeeeeeerd. spannend is het zo ie zo hier ook hoor
ik leef nog heel erg met jullie mee werk op de dag dus moest net even een paar bladzijde terug lezen het word al aardig spannend weer voor een paar meiden. ik kan heel makkelijk wachten met testen omdat ik dan denk nou nu is de innesteling nog niet eens geweesd heeft dus echt geen zin, nu is het ook nog te vroeg enz en ik maak een afspraak met mezelf dan test ik en daar leef ik dan ook naar toe. ik ben smorgens wel iets misselijk maar bij regelmatig eten zakt dit af. merk wel dat mijn energie erg laag is. ben zo moe naar een dag werken. verder voel ik me gewoon anders maar wel ok. ben nog wel een beetje bang voor een mk maar dacht zal me toch niet gebeuren dat ik een mk krijg en elk jaar op mijn verjaardag moet denken nu zou het kindje geboren worden.
Tuurlijk mag je mij ook op de lijst plaatsen, Nod is ergens tussen gisteren en ik denk morgen.... Echte symptonen heb ik denk ik nog niet, gisteren wel enorm opgeblazen borsten, maar voor mijn gevoel is dat wel minder vandaag. Heb wel een paar dagen dat ik ongeveer maar een 3e eet van wat ik normaal eet en vanacht na het plassen dacht ik wat licht roze te zien dat heb ik overigens vandaag verder niet meer gezien. Vanacht erg slecht geslapen, alleen maar bezig geweest met het gesprek van vandaag. Tussen half 2 en 5 klaar wakker en misselijk van de zenuwen denk ik. Ik was de spulletjes aan het pakken om mijn zoon naar oma te brengen toen de telefoon ging, het was het ziekenhuis. Waar ik was vanochtend. Ze hebben ergens deze maand een brief gestuurd dat de afspraak verzet was naar 08.30 uur ipv 11.30 uur. Nou ik wist van niets, heb die brief niet gezien of gehad. Vroeg nog waarom ze dan niet even bellen om een afspraak te verzetten maar dat doen ze altijd schriftelijk in de hoop dat deze aankomt.... Nou ze worden bedankt. kan ik volgende week weer zo'n nacht toegemoet zien.... En als dat nou de eerste keer was dat het zo ging. Mijn intake gesprek werd ook al verzet... ook al per brief naar een dag indezelfde week dat ik de brief ontving, en toen ik belde dat ik dan niet kon en dus oorspronkelijk dag wilde aanhouden was het ziekenhuis te klein. OHHHH nou heb ik eindelijk de stap genomen om hulp te zoeken en nu dit............ Sorry hoor even een frustie momentje.... Ik zag trouwens net nog een positieve test voorbij komen. Super gefeliciteerd, geniet ervan!
wat vervelend dat ze een brief sturen na even gebeld te hebben voor de bevestiging maar dit dat kan toch niet. en dan wel bellen als je niet komt pffffffff. lekker is dat. mag best klagen hoor geen probleem
Marleen wat frustrerend voor je!! Goed dat je even van je afschrijft.. Titus; heb je vaak een mk meegemaakt? We gaan nu voor 9 maanden zwanger en een gezonde baby!
Hey meiden, ik heb vanaf vandaag internet op m'n telefoon. En ik bereid jullie vast voor, ik ben echt een ei in dit soort dingen. Ben waarschijnlijk ook een van de laatste die internet heeft op z'n telefoon maar goed, ik ga er dan toch aan geloven. Nu kom ik uit de site van mijn provider niet echt uit. Ik heb een abonnement waarmee ik tot 250mb kan verbruiken??? Dit zegt me al helemaal niks en daarbij schiet ik al meteen in de stress omdat ik bang ben teveel te verbruiken en dus een hoge maandafrekening krijg. Weet iemand hoeveel 250 mb is, of hoe lang ik daarmee kan doen? En dan die apps... Waar heb je iets aan of welke zijn leuk? En verbruik ik alleen als ik ze op m''n telefoon zet of verbruik ik ook mb's als ik ze daarna gebruik? Ik heb geen idee hoe dit werkt en omdat ik niet teveel off-topic mag: welke app hadden jullie om je cyclus enz bij te houden? Hier is een aantal dagen geleden over gepost volgens mij.
Haha ik hoor ook bij dat clubje, ik heb sinds vorige week donderdag een tel met internet en zoek me eigen nog suf.... veel plezier met het uitzoeken.... Ja sorry moest mijn verhaal effe kwijt. Thanks voor jullie lieve berichtjes.... Ik snap het ook niet helemaal. En we moeten voortaan wel zelf een dikke bijdrage betalen voor de psych sinds 1 jan en die is zeker voor al die brieven die ze sturen..... Ik zei nog aan de telefoon, ik ga er van uit dat deze afspraak niet doorberekend wordt, toen was het stil en ehhhhh nee dat denk ik inderdaad niet, nee dat zou er nog bij moeten komen. Zit net weer even op de laptop, na een week gebroken nachten met die kleine die steeds wakker wordt, dachten we laten we es proberen wat bij te slapen door heel vroeg naar bed te gaan, lees wie is de mol vanuit bed gezien vanaf de 1e minuut dus das best vroeg. Helaas ligt de kleine man stijf van de pijn in zijn bed, het is net een plank en overstrekt zich helemaal, krijst het uit, en buik is net een baksteen. is helemaal in paniek. ging dus naar beneden om een nummer op te zoeken, nu is hij eindelijk stil, denk toch van vermoeidheid in slaap gevallen in de armen van papa. Slaap lekker iedereen en voor wie het van toepassing is "klus ze" hihi.
O jee, das ook erg he. Dat gaat toch door merg en been. Dat vind ik het ergste wat er is, dat ons zoontje pijn heeft en ik kan hem niet troosten. Weet je niet wat er is? Krampen of zo? Heb jij ook zo'n lieve en zorgzame man? En wat betreft je verhalen, je hoeft je geen zorgen te maken dat je teveel klaagt of zeurt of zo hoor. af ne toe moet je je verhaal gewoon kwijt zodat je er weer even tegenaan kunt dus dat doe je goed. Daar zijn we voor! Enne, je hoeft die inderdaad niet te betalen, ze kunnen nl niet bewijzen dat ze de afspraak hebben afgezegd dus daar moet je goed op letten! Heel veel sterkte met je kindje!
Hier is nog iemand later.....net weer terug van het bed en ik hou het kort, want morgen weer vroege dienst!! En ik houdt niet van vroeg opstaan...... Marleenmama klagen/zeuren mag hier altijd, moet kunnen en het lucht vaak ook op!! Annelin ik vond het een duidelijke streep!!! Van Harte Gefeliciteerd en probeer er maar lekker van te genieten!!! En nu is het voor mij afwachten........hoop nog zoveel roze in de lijst tegen te komen deze maand/volgende maand!!!!
Goedemorgen Marleen: wat een belachelijkheid dat je afspraak zo is afgezegd..Zit me plaatsvervangend boos te maken! Om die reden zou ik dus al een nieuw persoon zoeken, want als iemand niet eens op een persoonlijk manier je benadert, waarom straks dan wel..:x Hoest met je mannetje, al wat beter?? Hanneske: ben is gaan googlen voor je Wat handig is, is om een app te downloaden die je verbruik een maand lang bijhoudt. Dataman bv scheidt daarbij wifi (is gratis internet!) van het normale netwerk. Superhandig! Kijk ook eens op deze website Hoeveel data heb ik nodig | MobielInternetBestellen.nl Ik had altijd op mijn telefoon een optie aangekruist dat ik alleen verbinding met internet wil maken met Wifi en niet met 3G bijvoorbeeld. Thuis en op het werk heb ik wifi en in de meeste restaurants of bij vrienden thuis. Ook op vakantie sta je dan niet voor verrassingen. Hoog tijd voor een overzicht: wat voor gebruiker ben jij? De beginner is nog een beetje aan het verkennen. Hij mailt en whatsappt af en toe, bezoekt dagelijks een website en vertoont verder geen buitensporig gedrag. Gemiddeld verbruikt deze beginnende mobiele internetter zo een 25 MB per maand. De gemiddelde gebruiker whatsappt en mailt veel, update zijn Facebook en Twitter en upload af en toe een foto of filmpje. Hij is (nog) geen hardcore gebruiker, maar hij weet de apps zeker te vinden. Deze gebruiker zal ongeveer 192 MB per maand verbruiken. De hardcore gebruiker is absoluut hooked. Hij is onafscheidelijk van zijn smartphone, kijkt filmpjes en checkt continu zijn mail. Hij is eigenlijk altijd online. Deze gebruikers verbruiken gemiddeld 1 Gig per maand. Ik gebruik de App Lady calculater. Is wel engels maar ik ben er heel blij mee. Vanochtend trouwens eerste testje gedaan zoals gezegd, maar was wit. Heb sinds vanochtend ook meer ongi krampen..Ga zondag ook niet testen heb ik besloten en wacht eerst wel even op mijn nod