Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annelin

Annelin Actief lid

23 aug 2011
    245
    0
    0
    Zuid Holland
    Frummeltje!:

Gefeliciteerd met je neefje!!! Wat heeft het lang geduurd!! Maar dat ben je wel gauw vergeten als je 1x zo'n wonder in je handen hebt.

2. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ja jij werden ook wel ongeduldig hoor. Je gaat je toch een beetje zorgen maken. Maar gelukkig is alles goed! En inderdaad, zodra je dat kleintje in je armen hebt, ben je alles vergeten...

3. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @frummelte van harte gefeliciteerd met je neefje, eindelijk. Knuffel ze vanavond, veel plezier.

4. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Ook even proficiat aan tante frummeltje! Dat het maar snel straks is dan kan je je neefje gaan bewonderen :D

Ik zit momenteel thuis met een zieke dochter.. zo zielig! De arts zei dat de koorts wel een week kon aanhouden, het was een hardnekkige infectie van de bovenste luchtwegen.. en maar snotteren

Fijne dag allemaal

X

5. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Beterschap meid voor je dochtertje, ik weet hoe vervelend dat kan zijn. Mijn dochter is toen met 8 maanden opgenomen, vanwege zo'n bovenste luchtweginfectie, zo benauwd was ze. Hopelijk knapt ze snel op!

Iedereen bedankt voor de felicitaties! Kan niet wachten tot ik hem kan zien. Heb mijn broer inmiddels gesproken en het was echt heel zwaar. Ze krijgt nog steeds bloed toegediend en ze moet nu aan sterken. Het bloeden kwam omdat de placenta niet loskwam. Gelukkig gaat het nu goed en ook met de kleine man gaat het prima. Hopelijk kunnen ze lekker genieten met zijn 3-en!

6. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Tante frummel, gefeliciteerd! Poeh, wat een verhaal, ik weet wat het is. Drama, maar daar kom je ook weer bovenop... Hoor mij...De held...

Lola, beterschap met je meisje! Is altijd zo zielig he?

Mallie, ga je nog testen vandaag?

7. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    jeeee eindelijk tante geworden, fijn dat alles nu weer goed gaat ook met de moeder.

ziek kindje is heel vervelend ja en luchtwegen he is ook zo weinig aan te doen bij een virus.

vroeg me ook af of het niet tijd was voor iemand om nog te testen, hoe staat het daar mee eigenlijk??

hier tot nu toe alles nog oke wel misselijk in de ochtend en van geuren vooral ondermans poep. ik merk dat ik verder heel rustig ben. ook wel een beetje omdat man eerst met de echo overtuigd moet worden denk dat het dan ook voor mij pas echt voelt al voel ik wel al degelijke veranderingen. ik heb daarom ook besloten om woensdag de vk te bellen zodat we een datum hebben.

8. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey dames, it's my birthday! Ik kom tussen het bezoek door alleen even spieken of er iemand is en of er toevallig nog is getest vandaag maar helaas. Ik ben er morgen weer! Fijne avond!!!:D Liefs...

9. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    he gefeliciteeeeeeeeeerd hopenlijk heb je een gezellige verjaardag geniet er lekker van

10. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Congrats meis!!! Fijne verjaardag!!

11. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    wat een trotse tante ben ik! Ben vanavond even langs geweest in het ziekenhuis, maar wat een mooi mannetje zeg. Hij is lang! mijn dochter was ook onder de indruk, haha. En oh, wat rammelen mijn eierstokken nu....:D

12. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Frummel van harte gefeliciteerd!!! O en kan dat rammel gevoel helemaal voorstellen.
    Hopelijk knapt je schoonzus snel weer een beetje op.

Lola beterschap met je meisje, niks aan als die kleine ziek is, sterkte!!!

Hanneske gefeliciteerd met je verjaardag en tot morgen!!

Zal zo even de lijst weer opzoeken en er tussen plakken, want volgens mij raakt deze een beetje kwijt. Vul bij mij zelf ook maar een datum in......4 maart.......spannend. Maar nog niks geen symptomen, dus gewoon afwachten. Zolang er niks komt is het, tja ik weet het niet!!!

13. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    NOD lijst 2e kindjes mama's
    15 feb Lola82
    19 feb Titus
    22 feb Laura26
    23 feb Annelin
    23 feb Marleenmama
    27 feb Mallie80

1 mrt Pinkiepink
    4 mrt JannekeB
    5 mrt Burningkarma
    7 mrt Hanneske
    Sammie121?
    07 mrt Frummeltje31
    09 mrt Evaaatje
    10 mrt Rensje
    17 mrt Suze

14. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als het goed is zit mijn vruchtbare periode er nu wel op. We hebben wel een aantal keren geklust, maar niet heeeeel vaak. Nu maar afwachten dus. Inmiddels heb ik vakantie, vriend aan het werk. Stan is nu naar mn schoonouders, kan ik 'leuk' rapporten schrijven. Ik moet er nog drie!!!!

15. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    NOD lijst 2e kindjes mama's
    15 feb Lola82
    19 feb Titus
    22 feb Laura26
    23 feb Annelin
    23 feb Marleenmama
    27 feb Mallie80

1 mrt Pinkiepink
    4 mrt JannekeB
    5 mrt Burningkarma
    7 mrt Hanneske
    Sammie121?
    07 mrt Frummeltje31
    09 mrt Evaaatje
    10 mrt Rensje
    17 mrt Suze
    19 mrt Laura26

Heb mezelf er weer onder gezet, jullie vergeten me telkens;) haha!Of er word een ander lijstje gekopieerd!
    Liefs Laura

16. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    @Evaaatje: Succes met je rapporten schrijven. Ik zal voor je duimen wb je NOD!!
    @Frummeltje31: Gefeliciteerd met je neefje!!!
    @Lola: Beterschap met je dochtertje, hoe gaat het nu met dr?
    Wat betreft het peuterbedje, die hebben we nog weer even weggezet!
    We zien het vanzelf wel een keer;) komt goed!!
    Hoe is het verder met jullie?Moet er nog iemand een deze dagen testen?
    IK DUIM!!!
    LIEFS!

17. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    marleen mama hoe staat het daar mee had nod 23 e is toch ook al ruim voorbij?

18. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Ja idd, dat is alweer bijna een week geleden!!marleenmama..!!Welke kleur??:D

19. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee, Marleenmama stond al op rood! We hebben niet de laatste lijst denk ik...

20. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ach, het was het proberen waard, je moet toch eens een nieuw bedje introduceren... Komt wel goed de volgende keer...

Ik ben ook aan het duimen en nu ook eindelijk weer eens voor mezelf! Ben al weer aan het aftellen tot de testdag!:p

Deel Deze Pagina