Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Titus wat k.u.t. zeg..beterschap en hopen dat het niet door zet.. Hanneske, houd moed en janneke ook! je weet het maar nooit! Mijn duimen draaien overuren :) succes Iig nog met testen. Hier alles nog chill.

2. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Vanmorgen weer nagatief:x Maar ik zit nog steeds voor mijn nod dus heb nog hoop al begin ik nu wel wat ongi-krampjes te krijgen! We zullen zien!

3. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Wat duurt wachten toch lang, hier zet het ook nog steeds niet door. Maar goede hoop heb ik echt niet, wil nu erg graag ongi worden en daarom zou het wel juist niet doorkomen........

4. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    he balen dat ie nog steeds negatief is. Hier kreeg ik zojuist best wel krampen onderin mijn buik en een behoorlijk drukkend gevoel. Kan natuurlijk vanalles zijn, maar toch. Hoop geen aankomende menstruatie in ieder geval...zo voelde het niet helemaal, maar leek er wel op...

Ik heb nog steeds last van die rot luchweginfectie, het beinvloed mijn stemming nu wel heel erg. Misschien woensdag maar eens terug naar de ha. Ben meer gaan hoesten en meer slijm. En ook nog keelpijn. Is toch om moedeloos van te worden??:(

5. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ja meis, dan komt het juist niet. Probeer het even los te laten, dan zul je zien dat het snel op gang komt. (is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het)

6. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant

VERBODEN VOOR KRAMPEN!!!;) Hopen op iets anders dan menstruatie...
    Vervelnd dat je je nog steeds niet goed voelt! Zorg goed voor jezelf!!!

7. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ik hoop het ook, het is inmiddels wel weer afgezakt. Ja wordt er echt gek van en ik zal goed voor mezelf zorgen. Anders woensdag de ha maar weer lastig vallen, :D

Hoe is het bij jou? Nog geen vervelende voorbodes??

8. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee, denk wel vanalles te voelen maar ik zit er ook de hele dag op te letten, ben vandaag vrij dus heb daar ook alle tijd voor. Eigenlijk ook veel te vroeg voor alles. Normaal voel ik mijn menstruatie ook niet zo vroeg (2 dagen ervoor) dus tja, ik weet het ook niet. Als ik heel eerlijk ben voel ik helemaal niks! Maar als ik niet eerlijk ben zijn mijn borsten gegroeid, heb ik krampjes (anders dan menstruatie) enz dus ik houd mezelf lekker bezig zeg maar...;)

9. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ja je gaat bij elk pijntje denken, zou het?? Ik ken het, hihi. En je lichaam kan je ook vreselijk voor de gek houden. Hoe vaak ik wel niet bij de eerste dacht dat ik zwanger was en het dus gewoon niet was. En op het moment dat ik dacht dat het werkelijk absoluut niet kon, pats boem zwanger. Dus tja...ik blijf voor je duimen meid, kom op met die positieve test!!;)

10. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb inderdaad nog wel ergens hoop hoor en ik blijf positief maar in mijn achterhoofd zit dat ik bij mijn eerste zwangerschap ik 5 dagen voor nod al licht positief testte en nu zit ik op 2 voor nod dus ik betwijfel of het raak is maar het is natuurlijk ook niet altijd hetzelfde dus ik wacht maar gewoon af! Wel spannend allemaal hoor.

Mijn schoonzus gaat morgen bevallen, wordt ingeleid... Dat houd me wel een beetje bezig op het moment gelukkig! Vanmiddag even een luiertaart maken. Super leuk en spannend allemaal...

11. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    oooh spannend!!! ah leuk een luiertaart, vind ik altijd geweldig. Wij bestellen altijd bij een hele leuke en goede website (kun je ook slabbetjes en badcape's op naam doen) en dan voegen we zelf nog wat toe!

12. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, ik heb wel sites gevonden en daar ga ik mijn ideeen ook afhalen. Ze was eigenlijk pas eind maart uitgerekend maar omdat de baby veel te klein is belde ze straks dat ze het morgen gaan halen...
    Ik ben dus te laat met bestellen omdat ik het morgen ook wil geven... Maar wat maken ze mooie dingne zeg. Ik vind die driewielers (gemaakt van luiers enz) ook helemaal te gek maar geen idee hoe ze die in elkaar zetten... Anders zou ik die gaan maken!

13. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier net bij het afvegen een klein beetje rose slijm gespot...
    Denk dat ik ook een volgende ronde in mag:x

14. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Leuke afleiding succes ermee......hier vanmiddag werken. Dus ook afleiding.
    Nu gauw klaarmaken, want ik moet ervandoor!!

Sterkte meiden met afwachten!!!!

15. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    :x nee die duivels moeten wegblijven. Maar roze is nog geen drama, mijn duimen draaien overuren..

hier zojuist ineens misselijk en na even wat gekokhalst te hebben is het weer wat gezakt. hmmm...zou het??:(

16. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tja, wil je geen valse hoop geven maar ik zou het ook gaan denken... Ik hoop het zo voor je:)

17. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik ga zo de lijst even opzoeken maar weet niet goed hoe ik hem naar voren moet halen. Mocht het helemaal verkeerd gaan dan hoop ik dat jullie het kunnen herstellen:p

18. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    NOD lijst 2e kindjes mama's
    15 feb Lola82
    19 feb Titus
    22 feb Laura26
    23 feb Annelin
    23 feb Marleenmama
    27 feb Mallie80

1 mrt Pinkiepink
    4 mrt JannekeB
    5 mrt Burningkarma
    7 mrt Hanneske
    Sammie121?
    07 mrt Frummeltje31
    09 mrt Evaaatje
    10 mrt Rensje
    17 mrt Suze
    19 mrt Laura26
    25 mrt Marleenmama

Zoiets toch? Ik dacht dat het de laatste was maar ik heb het idee dat deze niet up to date is...

19. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    NOD lijst 2e kindjes mama's
    15 feb Lola82
    19 feb Titus
    22 feb Laura26
    23 feb Annelin
    23 feb Marleenmama
    27 feb Mallie80

1 mrt Pinkiepink
    4 mrt JannekeB
    5 mrt Burningkarma
    7 mrt Hanneske
    Sammie121?
    07 mrt Frummeltje31
    09 mrt Evaaatje
    10 mrt Rensje
    17 mrt Suze
    19 mrt Laura26
    25 mrt Marleenmama

Zoals ik al dacht, pinkipink moest op rood en ik heb mezelf toch even op blauw want zolang ik geen helder rood verlies is er nog hoop!!!

Volgens mij klopt hij zo weer toch?

20. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    volgens mij wel! tja, ik vind het nu ook wel spannend hoor. Ik probeer nog even geduldig te zijn met testen! MOEILIJK!!:)

en inderdaad hoop blijven houden! zolang je geen helder rood bloed verliest...nou je weet het wel! Duimen draaien voor je!

Deel Deze Pagina