Knap hoor, haha, ik heb er al 3 gedaan maar daar schiet je dus echt helemaal niks mee op zie je wel. De onzekerheid blijft toch totdat je echt gaat menstrueren... Of dat hij echt uitblijft natuurlijk
Jeetje meiden jullie houden het spannend! Idd leuk zon luiertaart! Hoop dat kindje straks gezond is! Sterkte allebei en ik duim door!
Kindje weegt nu 1940 ongeveer. Zal niet veel meer zijn als het morgen geboren wordt. Erg weinig maar kan in de couveuse beter groeien. Het schijnt dat de placenta van mama onvoldoende functioneert. Hun 1e is ook te klein geboren (1975gr) maar is nu de "schade" aan het inhalen. Dat gaat overigens prima!
ja wel, maar ben aan het bij lezen van alle berichten. Hier ook zitten dubben, wel of niet de volgende ronde ingaan, ivm de december maand, we hebben besloten, toch door te klussen, goh dat klinkt ook raar. Zag in de lijst dat er voor een aantal dames weer wat spannende dagen aankomen, zit te duimen voor jullie hoor....
Ja, hier al meer krampen dus ik ben er toch bang voor:x Morgen zal het wel doorbreken dus wij gaan voor een sinterklaaskindje denk ik!
NOD lijst 2e kindjes mama's 15 feb Lola82 19 feb Titus 22 feb Laura26 23 feb Annelin 23 feb Marleenmama 27 feb Mallie80 1 mrt Pinkiepink 4 mrt JannekeB 5 mrt Burningkarma 7 mrt Hanneske Sammie121? 07 mrt Frummeltje31 09 mrt Evaaatje 10 mrt Rensje 17 mrt Suze 19 mrt Laura26 25 mrt Marleenmama 8 april JannekeB Frummeltje doe gewoon een test, je maakt ons nu wel heel nieuwschierig........ Hanneske volgens mij gaan wij samen naar een volgende ronde....al hoop ik voor jou dat het anders is!!! Hoe is de luiertaart, driewieler geworden?? Hier zet het toch wel door, baal er zo van dat mijn cyclus zo lang is, maar ja daar kun je niks aan doen. Bij 28 dagen, zat ik alweer aan het einde van mijn periode.......... Ja bijzonder is dat, dat je daar over nadenkt......zelf zit ik wel te denken dat ik mij deze maand er iets minder op ga focussen. Dus niet 'gericht' klussen. Dan gaan we er in april weer vol tegen aan!!!! Zijn jullie al bezig met tempen en ovulatietesten?? Hier verder niet hoor, maar soms ben ik wel heel benieuwd hoe het bij mij zit........ Vindt het wel gezellig dat hier zo regelmatig gekletst wordt, is een leuke afleiding!!
Ik wacht nog even met testen, hoe moeilijk het ook is. Ik weet niet helemaal precies wanneer mijn NOD is... de klachten komen en gaan, dus ik weet het allemaal niet. Dat afwachten ook...pfff.... balen janneke, dat het doorzet. Op naar de volgende ronde! En ja het is super gezellig zo. Geeft lekker wat afleiding en we leven met elkaar mee!
Balen Janneke, dat het toch doorzet! Maar goed, waarschijnlijk gaan we samen naar de volgende ronde. Hier nog steeds bruin verlies maar ik verwacht niet veel meer kwa zwangerschap al is de hoop dus nog niet helemaal gevlogen (ik weet zelf ook wel beter dat ik vandaag of morgen gewoon ongesteld wordt maar goed, hoop houd ik totdat dat gebeurt!)... Had het gister met mijn man nog over dat ik er zo van baal dat ik er zoveel mee bezig ben. Dat ik waarschijnlijk niet zwanger ben deze ronde, tja, daar kan ik nog best mee leven want dat komt echt wel een keer maar dat ik er zoveel mee bezig ben, dat vind ik zo erg. Ik zie nu al weer op tegen de komende maand. Dat berekenen de hele tijd, wanneer is nou de echte eerste dag van de ongi, wanneer is dan mijn eisprong, wanneer moeten we klussen om "zeker" te zijn dat we rond m'n ei zitten en dan het allerergste, die 2 weken wachten totdat ik kan testen. Dat vind ik zo vervelend. Ik zou ook wel willen zeggen dat ik er niet zo veel mee bezig ben komende maand maar ik doe dat toch... Dan denk ik weer, misschien is het beter om dit forum even te mijden maar ik vind het ook wel weer een hele fijne afleiding. Moeilijk, moeilijk, moeilijk... De luiertaart is leuk geworden. Geen driewieler, ik begrijp niet hoe deze in elkaar zit en aangezien ik gister met wat tijdsdruk zat heb ik toch maar een traditionele taart gemaakt. Nog geen nieuws wat betreft de bevalling van mijn schonzus maar waarschijnlijk gaan we vanavond kijken als alles goed is gegaan... Vanmorgen om 7.45 zijn ze begonnen met inleiden... Spannend... Zo, weer lekker veel over mezelf Hoe gaat het met jullie? Hoe is het met de zwangeren? Hoe voelen jullie je? En hoe is het met de meiden op de wachtbankjes??? Houden jullie het nog vol. Even geduld nog!!! En dan leef ik natuurlijk ook mee met alle negatieve testers... Balen, maar eens komt voor ons ook die positieve test!
En nog even kort speciaal voor frummel, ik hoop het zo voor je. Voel je verder nog niks? En ook geen bloedverlies??? Klinkt in ieder geval wel positief! Heb je een voornemen op welke dag je gaat testen? Ik ben ook wel heel nieuwsgierig...
hihi, speciaal voor mij? Dank je, . Ik voel verder nog niets, geen ongi klachten, niets. Vandaag nog steeds bij vlagen misselijk. Niet heel erg gelukkig. Ik wil proberen om in ieder geval tot eind deze week te wachten of zelf begin volgende week. Dit omdat ik niet precies weet wanneer mijn NOD is, omdat ik net met de pil gestopt ben. En ik wil mezelf niet voor de gek houden, dus probeer ik er ook niet te veel aan te denken. En dat is moeilijk! Dus ik laat het weten als ik ga testen hoor! Nou vanochtend met de huisarts gebeld, ik MOET vanmiddag nog langskomen vanwege mijn luchtweginfectie. Het gaat eigenlijk slechter en zij wil dat ik gezien wordt. Hopelijk krijg ik dan eindelijk wat voorgeschreven en heb ik geen longontsteking o.i.d. To be continued.... Trouwens, ik blijf nog steeds hopen voor je hoor. Bruinverlies kan ook terwijl je zwanger bent! Dus er is nog steeds niets aan de hand!! DUIM DUIM.
Haha, speciaal voor jou ja! Bij jou is het op het moment het spannendst Wat vervelend dat je zo met je infectie blijft lopen. Ik hoop voor je dat de ha je iets kan geven zodat je je snel beter gaat voelen... Wat mij betreft, ik geloof er hier niet meer zo in. Ik heb dezelfde klachten als bij menstruatie al vind ik het bruinverlies wel gek want dat heb ik nooit. Meestal begint het een dag voor nod met roze en wat sliertjes en dan is het de volgende dag goed raak zeg maar. Dan barst het los... Nu al 2 dagen bruin maar zet nog niet echt door dus ik denk dat m'n lichaam met me speelt. Net nog we een testje gedaan want je weet maar nooit maar negatief dus:x Maar het is net wat je zegt, het kan nog wel dus ik wacht maar "geduldig" af. Ik heb alle tijd
wat een ellende voor je zeg, dat het niet doorzet en je zo in onzekerheid zit. Ik zou zoiets hebben van zet nu maar door, dan weet ik het tenminste zeker. Ben bij de huisarts geweest en ik heb een bij/voorhoofdsholte ontsteking. Heb EINDELIJK een kuurtje gehad voor 3 dagen. Een korte maar heftige zei ze. Krijg er ook diaree van, heb ik weer. maar ja, hopelijk gaat het nu snel beter. En hier nog steeds af en toe klachtjes, maar ja kan natuurlijk op vanalles duiden. Ik ga mezelf proberen nog niet gek te maken, haha.
Goed zo, eindelijk een medicijn... Mag je het wel slikken icm zwangerschap??? Hier nogsteeds hetzelfde. Krampjes maar niet de hele dag en wel steeds meer bruinverlies dus verwacht morgen toch echt een goeie menstruatie. Dan ook maar zo snel mogelijk doorzetten ja... Als ik nog een beetje zou twijfelen dan zou ik dat niet zeggen want dan houd ik me vast aan het laatste beetje hoop maar ik merk nu wel dat het geen zwangerschap is. De negatieve testen verraden het natuurlijk ook wel een beetje Dus wij gaan voor een sinterklaaskindje! Ik ga me zo ook op rood zetten!
NOD lijst 2e kindjes mama's 15 feb Lola82 19 feb Titus 22 feb Laura26 23 feb Annelin 23 feb Marleenmama 27 feb Mallie80 1 mrt Pinkiepink 4 mrt JannekeB 5 mrt Burningkarma 7 mrt Hanneske Sammie121? 07 mrt Frummeltje31 09 mrt Evaaatje 10 mrt Rensje 17 mrt Suze 19 mrt Laura26 25 mrt Marleenmama 8 april JannekeB 3 april Hanneske Zo, op naar de volgende ronde! Banner ook maar meteen aangepast, hopelijk zet m'n menstruatie vanavond of vannacht door! Mijn hoop is gevestigd op Frummeltje! En hoe is het met Sammie? En Evaatje mag ook al bijna testen!!!
O Hanneske je verhaal is zo herkenbaar. Met het er de hele tijd mee bezig zijn. Daarom vindt ik dit juist fijn, omdat je er met niemand anders over kunt praten. Verder heeft het zich hier goed doorgezet. Bij mij begon het ook met bruinverlies en nu echt niet meer. Het enige voordeel van deze klusmaand, dat ik mij heb voorgenomen dat dit niet de maand hoeft te worden......in verband met de decembermaand. Zelf ga ik liever voor een maand later en hoop ik op mijn verjaardag een positieve test in handen te hebben. Dus ik hoop dat ik er nu iets minder mee bezig kan zijn, zul je net zien haha......... Frummeltje hopelijk helpt de kuur!! Sterkte..... Hanneske nog nieuws uit het ziekenhuis??
Hallo dames, Ik zal me even voorstellen, ik ben foeske, 27 jaar en moeder van een bijna 1 jarige zoon Jelte. Vorige week hebben mijn man en ik besloten om voor een 2e te gaan en a.s. vrijdag wordt mijn mirena verwijderd. Ik hoop dat ik me bij jullie mag voegen.... In mijn vorige zwangerschap heb ik ook met regelmaat de forums bezocht en er veel van geleerd en vooral niet te vergeten veel plezier in gehad! Mijn cyclus e.d. zal ik weer helemaal opnieuw mogen ontdekken want door de Mirena wordt ik niet meer ongesteld (wat stiekem heerlijk is ). Ik hoop dat er flink positief getest mag worden de komende tijd
Hi goedje, welkom. Hoe meer zielen hoe meer leed . Spannende tijden dus voor jou! We moeten je wel waarschuwen dat we redelijk actief zijn en iedereen achter de broek aan zitten wanneer er getest.moet worden haha. Daarnaast leven we allemaal erg met elkaar mee en zijn plaatsvervangend nerveus hihi Hanneske wat een butzooi zeg...zit hier echt te balen voor je..laat het bloed maar snel komen dan..en af en toe zon ego verhaaltje is prima en fijn om te lezen want o zo herkenbaar haha. Frummel, fijn dat je eindelijk een kuur krijgt..nu hopen dat het snel over is hoor. Oh schoonouders weten het nu ook. Opgehaald van vliegveld hier en Nieve shirt aangetrokken...pas na half uur zagen ze het hahahaha. Vonden het leuk! Gelukkig nergens last van hier en al 2 kilo extra kwijt..i like. Tja scheelt toch als je niet mag drinken hehe. Meiden succes en ik volg jullie op de voet!