Natuurlijk mag je hier lekker meekletsen! Welkom! Hoop voor je dat het maar snel raak mag zijn! Hier ben ik inmiddels aan de diaree van mijn ab kuur voor mijn holteontsteking. Heel irritant. Als ik een hoestbui krijg, ga ik dus voor de zekerheid maar even op de wc zitten, lol... Qua klachten, gisteren had ik ook weer wat krampen, maar verder niets. Heb me trouwens verrekend qua mijn nod. Is een week later, Dus dat mag even aangepast worden. Feit blijft wel dat ik dan toch wel klachtjes heb af en toe, dus we wachten het maar af...
Heey dames, het forum is inderdaad erg actief, ik kan het niet allemaal bijhouden hoor!!Haha ben zelf begonnen met dit onderwerp, mjaa ik vind het wel erg gezellig om te zien dat iedereen zo fijn aan de klets is. Ik ben gewoon erg druk de afgelopen tijd en als ik dan savonds vrij ben vind ik het fijner om heerlijk op de bank te ploffen dan achter de laptop te kruipen De vruchtbare dagen net een beetje weer gehad dus op naar het NOD!Weer spannend hoor!! Hoe is het met iedereen??Ik zal de NOD lijst weer ff ophalen! Liefs!!!!!
NOD lijst 2e kindjes mama's 15 feb Lola82 19 feb Titus 22 feb Laura26 23 feb Annelin 23 feb Marleenmama 27 feb Mallie80 1 mrt Pinkiepink 4 mrt JannekeB 5 mrt Burningkarma 7 mrt Hanneske Sammie121? 09 mrt Evaaatje 10 mrt Rensje 14 mrt Frummeltje31 17 mrt Suze 19 mrt Laura26 25 mrt Marleenmama 8 april JannekeB 3 april Hanneske
Hoi hoi Foeske, Welkom op het forum!Succes met het zwanger worden, hopelijk snel een positieve test in je handen! Xxxx
Welkom Foeske, gezellig dat je met ons meekletst... Hopelijk heb je snel een mooie positieve test in je handen! Op zich een zeer vruchbaar forum als je naar de lijst kijkt dus als je een beetje een idee hebt waar je nod ergens zal zitten dan zet je naam maar snel op de lijst! Hier ongi echt doorgebroken gisteravond dus het laatste vraagtekentje is ook weg Misschien dat sinterklaas nog een baby uit spanje mee kan nemen voor ons Ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben die zo absurt veel bezig is met de zwangerschap! Dit doet me goed!!! Er zat echt in mijn achterhoofd een stemmetje dat zei dat ik echt het ergste was van allemaal maar gelukkig zijn het er meer! Wat betreft de bevalling van mijn schoonzus!!! Die ging niet door!!! :x Dat is ook wat he? Ze kregen vorige week te horen dat ze gister ingeleid zouden worden om dat de beeb te klein zou zijn en toen ze gister in het ziekenhuis kwamen werd hen verteld dat ze toch willen dat ze het zo lang mogelijk uitdraagt. Ze zien toch te weinig aanleiding om het te halen. Ik vind dat zo vreemd. Vooral omdat de stress die het met zich meebrengt (je moet veel regelen omdat je al een kleine hebt, je moet tegen veel mensen je mond houden als je het nog niet wilt zeggen, je moet je huis enz op orde hebben en dan niet op de laatste plaats je slaapt nachten niet omdat je weet dat je bijna gaat bevallen! Ze vonden het ook heel vervelend maar m'n schoonzus zei zelf ook al: Ze zullen wel weten waar ze mee bezig zijn en daarbinnen zit een beeb natuurlijk vaak heel goed! Wel moeten ze nu om de dag naar het ziekenhuis voor een CTG dus ze staan wel onder strenge controle maar toch... vreemd!
Jammer dat je ongesteld bent geworden!Op naar de volgende ronde!Ben je nu al lang bezig? Wow dat is ook wat zeg van je schoonzus, dus ze kwam al echt in het ziekenhuis voor de bevalling en zo ineens gaat het niet door, dat is gek!Je doet natuurlijk wat het beste is voor het kindje maar ik kan me voorstellen dat dat gek voelt.Hoe lang moet ze nog? Xxx
We zijn pas net bezig hoor dus helemaal nog niet zo'n ramp. Zie mijn handtekening We gaan nu de derde ronde in! Bij de 1e zijn we wel 18 rondes bezig gewest dus misschien heb ik nog ff te gaan Ja, we zijn gister even langs geweest en ze waren zeer beduusd. Ze is nu 36.4 weken dus het zou ook zomaar elk moment kunnen gebeuren. Hun 1e is ook gehaald bij 38 weken. Ook te klein. Het schijnt dat haar placenta net als bij de 1e niet goed functioneert.
Ow ja tuurlijk, de handtekening, haha soms vraag ikwat en dan moet ik gewoon wat verder kijken Wij nu ook ronde 3, nod 19 maart!Met de eerste was ik meteen zwanger, 1e keer, maar dat werd helaas een miskraam, daarna 1 keer ongesteld geworden na curretage en daarna ook gelijk raak!Dus je kan wel zeggen dat ik een beetje verwend ben en stiekem vind dat ronde 3 al lang is, maar ja dat is het natuurlijk niet en dat weet ik ook wel, haha maar toch! Ja ik kan me voorstellen dat ze beduusd zijn. Hopelijk komt het kindje snel!Ik werd zelf ook ingeleid met mijn dochter dus dat zou echt heel gek zijn als ze ineens zeggen als je komt; mevrouw we wachten nog ff.....zo raar...je stelt je er helemaal op in! Liefs!!!
Ik kan me voorstellen dat je het gevoel hebt dat het dan al lang duurt als je bij de 1e zo snel zwanger bent. Al geeft het verleden geen garantie voor de toekomst natuurlijk, je hebt wel je verwachtingen, dat snap ik. Ik hoop natuurlijk dat we snel zwanger zijn van de 2e maar ik verwacht het echt niet.
Bijzonder verhaal van je schoonzus, wel fijn zo'n strenge controle en nu hopen dat het kindje in de buik toch nog een beetje groeit... Welkom foeske! Gezellig dat je mee komt kletsen en breekt weer een spannende tijd aan!! Laura kan mij wel een beetje voorstellen dat je verwacht snel zwanger te zijn, hopelijk is dit ook zo!! Ben je soms niet bang dat het heel lang gaat duren, dit heb namelijk af en toe wel?? De eerste zwangerschap en het zwanger worden gingen zo perfect. Eigenlijk precies zo als ik mij had voorgesteld.......en dan vraag ik mij af of dat nu weer zo zal zijn of dat het toch heel lang gaat duren........je hebt toch een bepaald plaatje in je hoofd. Maar ja er breekt nu even een rustige en ontspannen maand aan!! kan ik mij voorbereiden op de maand erna haha. Mallie leuk dat iedereen zo enthousiast is en je het iedereen ook persoonlijk kunt vertellen!! Geniet nog even van je vakantie!!
Klopt hoor meis, dank je wel. Echt super balen dat ik me verrekend heb. Moet ik nog een lange week wachten, grrr. Hier gelukkig niet heel veel diaree nog van de kuur, dus dat valt mee. Maar denk dat ik vanavond maar even niet ga sporten en zaterdag weer ga. De angst dat ik daar moet... Ik lijk me wel iets beter te voelen nu. Het schijnt echt een behoorlijke kuur te zijn die ik heb. Vandaar ook dat ie zo kort duurt. Ik moest echt met 3 dagen sterke verbeteringen merken. Nou meiden, we blijven lekker kletsen hoor. Super gezellig! En op naar roze namen!
Nou heb je in ieder geval dus niet meer de onzekerheid van wel of niet. Maar toch balen dat je ongie bent geworden. Dit ga je toch niet menen he, dat ze haar gewoon weer naar huis hebben gestuurd? Dat kan toch niet zomaar? Wat een stelletjes prutsers zeg! Ik hoop dat je schoonzus het allemaal nog een beetje trekt en dat ze rustig blijft. Sterkte!!!
Nou, dat komt wel goed denk ik. Het is best een rustige meid en maakt zich niet zo snel zorgen. Vandaag is de grootste schrik al weer gezakt gelukkig dus wacht ze gewoon rustig af! Maar het blijft inderdaad wel sneu!
@ Mallie, ik begreep al dat ik goedje was @frummeltje, fijn zon kuurtje @Hanneske, Ik moet wegens mijn spiraal weer heel mijn cyclus opnieuw ontdekken dus mijn NOD is een grote verassing Wat een tegenvaller voor je schoonzus zeg, beetje jammer dat ze haar dan voor niets laten komen Maar gelukkig wordt ze wel flink in de gaten gehouden! Ik ben erg benieuwd naar de leeftijd van jullie eerste zoon/dochter! Of haal ik nu oude koeien uit de sloot? Wie kan mij trouwens uitleggen wat rood en roze betekend op de NOD lijst???
Geeft niks van de oude koeien, is voor ons ook weer even wat persoonijke info naar boven halen want we weten al veel van elkaar maar omdat er steeds meer dames bij komen vergeet ik ook wel eens welke info bij wie hoort... In ieder geval, mijn zoontje is een oktober 2010 baby. Op 13 oktober geboren en is nu dus 1 jaar en bijna 5 maanden! Op de NOD lijst mag je op roze als je zwanger bent en rood als je ongesteld bent geworden. Nu hebben we geen blauw maar dat kan ook als je negatief hebt getest maar je nog niet ongesteld bent geworden en de test dus nog positief kan worden na een paar dagen. Zo kan iedereen snel zien of je al hebt getest en wat de uitslag is! Ik hoop voor je dat je snel een regelmatige cyclus hebt! Ik ben benieuwd!
Nou pfff, wat een rot kuur. Ik dacht eerst, diaree valt mee. Maar vanavond begon het pas echt. Mijn darmen borrelen als een gek en ik ben dus al een aantal keer naar de wc gerend. Zo maar even een paar bisquitjes naar binnen werken, hopelijk helpt dat een beetje tegen de diaree. Morgen gelukkig laatste pil. Hopelijk helpt die kuur echt, dan weet ik tenminste dat ik het ergens voor doe!!
Wat vervelend dat je zo moet rennen Maar net wat je zegt, het is voor een goed doel! Hopelijk ben je er snel vanaf! Bananen werken bij mij ook altijd! Het klinkt wel hardnekkig dus de infectie zal er wel door verdwijnen! Even doorzetten dus!!! Sterkte...
Ha frummel, ik vind diarree voor ff niet erg..kan ik weer wat kilootjes uitzwaaien haha. Mijn dochter wordt trouwens 31 mrt twee. Ook een 2010 babie Hanneske gelukkig..nu opnieuw tellen! Vaag verhaal weer van zon ziekenhuis maar zal wel het beste zijn... Ik was trouwens met Nieve in ronde 2 zwanger en nu in ronde 1. Was wel eerder gestopt, maar nog niet bezig ivm nieuwe baan.. bij Nieve wilde ik ook eerst.een ongie meemaken en dan gericht klussen..erg vruchtbaar.blijkbaar