Dat positieve eraan probeer ik ook voor me te houden. De bisquit hielp gelukkig wel wat. Mijn darmen werden er in ieder geval rustig van en ik hoefde ook niet meer naar de wc. Maar goed, straks weer een pil innemen (de laatste!) dus tja... maar goed komt goed. Ja je bent erg vruchtbaar denk ik, haha. Ik weet het nog steeds niet of ik nu echt klachtjes heb of niet. Ze komen en ze gaan. Dus we wachten maar gewoon tot volgende week he... Dochterlief is niet lekker. Gisterenmiddag al koorts en vanochtend nog steeds. Ik breng haar niet naar de opvang, mijn schoonzus komt haar straks halen. Ik werk wel thuis, maar is natuurlijk niet handig met een zieke meid. Ze zit nu lekker tv te kijken en speelt ook wel. Ze eet en drinkt ook gewoon, dus of het is een griepje (keelpijn) of haar tandjes. Bij beide ruikt ze altijd behoorlijk uit haar mondje, wat ze nu ook heeft! Maar ja, hopelijk voelt ze zich snel weer beter!!
Hier dochterlief behoorlijk ziekies. Ze drinkt en eet nu ook niet meer. Ze ligt lekker te slapen nu. Maar omdat ze zo ontzettend hangerig is (zo ken ik haar niet) en pijn heeft (maar ja waar??), ga ik vanmiddag toch even voor de zekerheid langs de ha. Gelukkig is mijn schoonzus nu hier de hele dag, dus dan kan ik werken.
@hanneske, tnx voor de uitleg! Wow al in ronde 2, das wel een gelukje, hoop dat het weer zo voorspoedig mag gaan @frummeltje, en hoe is het vandaag?? Je laatste pil zit erin!! Hoe is het met je dochtertje? @mallie, wat leuk mag je weer bijna feesten Wij mogen de 24ste voor het eerst Jelte zijn verjaardag vieren Ooo kben zo blij dat ik morgen dan toch eindelijk naar de HA mag en mn spiraal wordt verwijderd . Ik heb afgelopen maandag al gebeld, eigenlijk niet normaal dat morgen pas terecht kan, maar tis gelukkig geen hoge nood .
Klein misverstandje, ik was pas in ronde 18 zwanger... Volgens mij Mallie in ronde 2 maar ik begin nu ook te twijfelen! Ik zit nu in ronde 3 dus misschien nog heel veel te gaan voordat we zwanger zijn van de 2e maar ik hoop op een snellere baby!
zo ben weer effe bij gelezen. Balen Hanneske dat je ongi is gekomen, we gaan gewoon samen voor een december baby, al moet ik zeggen ben ik er deze maand niet zo gefocusd mee bezig, das misschien wel goed . En ik geloof dat ik dit weekend het meest vruchtbaar ben, maar ik ga dit weekend naar Disney met mijn werk en manlief mag niet mee.... dus dat wordt de schade inhalen maandag hahaha.... Welkom foeske, suc6 morgen bij de HA. Mallie, wat leuk dat je het nu met iedereen kunt delen he, nu kun je hardop genieten.... Lekker aan het genieten van je vakantie Hoe voel je je frummeltje. begin je al wat op te knappen? Wij hebben een zoon die ook in 2010 is geboren, 19 feb, dus 2 weken geleden lekker feest gevierd. Heerlijk mannetje is het. Was bij onze zoon in de eerste ronde zwanger, eigenlijk voordat we eigenlijk besloten hadden voor het echie te gaan. In December 2011 besloten voor spruitje 2 te gaan, meteen raak, helaas bij 5w3d een mk. Nu zitten we in ronde 3.
Hopelijk werkte die kuur en kun je over een paar dagen weer rustig naar de wc lopen.....Sterkte met de kleine meid, vervelend als ze zo ziek zijn. Al gaat het wel erg rond......onze dochter is ook al een aantal dagen flink aan het snotteren en wat sneller geprikkeld. Foeske succes morgen, hopelijk heb je snel een normale cyclus!! Vanaf nu even een paar dagen niet op het net, wij gaan dit weekend (tot maandag) naar Winterberg. Hopelijk ligt daar ook nog een beetje sneeuw. De auto is ingeladen, dus we zijn er klaar voor. Ben wel benieuwd hoe dat gaat, zo'n eind rijden met onze kleine meid. Ze is niet heel erg fan van autorijden en nu dus vier uur........we hebben een televisiescherm voor haar gekocht. Tja ik weet het, het is heel erg. Onze dochter is van oktober 2009 en ik was in de derde ronde zwanger. Op dit moment gaan we ook naar ronde drie, al proberen die en beetje over te slaan. In de ronde vier gaan we weer flink aan de klus. Meiden allemaal een goed weekend en tot snel!!!
hoi lieve meiden, bedankt voor jullie berichtjes. Met mijzelf gaat het iets beter, de kuur lijkt te werken. Hopelijk snel geen diaree meer. met mijn dochter gaat het minder, ze is erg ziek. ha dacht aan zesde ziekte of een virale infectie/griep. Het lijkt vandaag iets beter te gaan, maar beter is ze nog lang niet. Ze ligt alleen maar, gelukkig slaapt ze ook veel. Dat is wel prettig. mijn man probeert vanmiddag eerder thuis te komen, want ik ben gesloopt...maar alles voor mijn meiske, als ze maar weer beter word. Heb zo no contact met de ha, omdat ze erg weinig plast. Gelukkig had ze net wel weer een redelijke plasluier. Maar ze drinkt weinig, ik geef haar al ors (gemengd met haar gewone drinken, anders moet ze het niet). Ik ga zo zelf ook even liggen, proberen even mijn ogen te dicht te doen. Ik kom hopelijk snel weer bijkletsen, maar dan weten jullie waar ik ben... Liefs!
@marleenmama, tis wat laat maar alsnog gefeliciteerd met jullie zoon @frummeltje, zo zielig om ze zo ziek te zien! Gelukkig slaapt ze wel goed.. Mijn spiraal is er inmiddels uit. Vorige keer bleef ik bloeden en aangezien ik daar niet op voorbereid was, was het een zooitje. Dus nu voorbereid en wel naar de HA Wat denk je?? Niets geen bloed en zo gepiept! Ach ja des te beter Nu gaat het echt beginnen, kben zooo benieuwd! Ik merk wel aan mezelf dat ik er een stuk rustiger onder ben dan de eerste keer. Toen brande de vraag n.l. ook of ik sowieso wel zwanger kon worden of niet Dat antwoord weten we inmiddels dus scheelt een hoop gepieker
Hey meiden, wat wordt er toh gezellig gekletst! @marleenmama: Dat wordt klussen maandag dan! Heb je wel een weekend om lekker uit te rusten en zoals je bij zovelen hoort, juist als je er niet zoveel mee bezig bent dan gebeurt het!!! Spannend... @Janneke: veel plezier dit weekend! Hopelijk veel sneeuwballen gooien voor jullie! @frummeltje, hoe is het mmet jou en je dochtertje? Ik hoop dat jullie je bieden weer wat beter voelen.. Doe maar rustig aan en we lezen je hopelijk weer snel! @Pinkiepink, nope, ik merk wel dat hier veel dames zijn die zulke idiote dingen doen maar ja hahahaha, zolang anderen geen last hebben van onze rare trekken is het niet erg toch? @foeske, fijn dat het meegevallen is! hopelijk heb je snel een regelmatige cyclus!
nou ik voel me steeds een stukje beter, dus dat is mooi. Kuur lijkt aan te slaan. Mijn dochter heeft ook weer een wederopstanding gemaakt. Die kreeg vanmiddag ineens een vreselijk huil driftbui. En toen ze eindelijk rustig werd, ging ze ineens haar koekjes eten, wilde ze drinken en ging ze spelen. Ik zat te wachten op het moment dat ze weer in zou storten, maar die kwam niet! Ze heeft zelfs avondeten gegeten! Het lijkt erop dat ze er weer is! Zo blij!! @foeske, super spannend je spiraal eruit. Blij dat je niet ging bloeden en dat het zo makkelijk ging. Nou op naar een beebje!
Ha frummel goed om te lezen dat het iets beter gaat..! Janneke als je het nog leest veel plezier in Winterbergen. Kan me er niets bij voorstellen haha zo hier in de zon en 32 graden. Foeske, spannend! Ben benieuwd en leef met je mee! Marleen, klus ze en we duimen mee! Hier alles ok, vanochtend onwijze koppijn gehad en last van mijn ogen. Ook een beetje misselijk, maar gelukkig zette dat niet door..pff. kan ook de hele dag wel slapen. Andere zwangere dames, hoest met jullie?
Hey, inderdaad rustig... Hier nog niet aan het klussen. Nogsteeds ongesteld dus dan doen wij daar niet aan Frummeltje: Fijn dat je dochtertje weer van zich laat horen!!! En dat jij je weer wat beter voelt! Mallie, liever geen berichten over het mooie weer daar! Kan ik niet zo goed tegen als we hier in de regen zitten!!! Haha, leker hoor. Ik zou zo met je ruilen. Lekker zomer! Zin in!
Heel veel zon! Iedereen is naar buiten Ik heb geen idee of dit normaal is maar ik ben vandaag ongesteld geworden, kvind het zelf nogal snel na verwijdering van mijn spiraal.... Maar aan de andere kant vind ik het wel prima, kan het maar gehad hebben ;P Het nadeel v/d spiraal was dat ik helemaal niet meer ongesteld werd, heerlijk! maar best onhandig als je wilt weten hoe je cyclus verloopt... De rest maar afwachten dan...