hallo meiden, wat een heerlijk weer was het vandaag he. Wij zijn er even lekker uitgeweest, na alle vermoeiende dagen van mijn zieke dochter. Heerlijk van de zonnestralen genoten. Wat kun je je daar ineens weer blij van voelen he! Kom maar op met die mooie dagen, ik ben er helemaal klaar voor! gisteren nog even geknuffeld met mijn neefje. Wat een heerlijk mannetje. Hij doet het goed! Verder weinig klachtjes momenteel. Ik voel me stukken beter, eindelijk! Echt, ik kan wel rondspringen. Zou het de lente zijn?? Qua zwangerschapsklachtjes, weinig. Wel wat moe, maar ja, dat kan door vanalles komen. We wachten maar rustig af. Hoe is het verder met jullie allemaal??
Ik heb geen ervaring met een spiraal dus weet niet of het snel is maar het is wel fijn! Nu hopen dat je snel een regwlmatige cyclus hebt zodat je weet wanneer je ei er is!
Op welke dag van je cyclus zat jij ook al weer ongeveer? Ik ben het even helemaal kwijt! Of was het bij jou ook niet zeker? Jij mog toch wel binnenkort testen he?
hoi lieve meiden, na dat ik van pinkiepink een prive berichtje kreeg besloot ik toch nog maar een xtje binnen te vallen. Heb afgelopen 6 weken een ontzettende zware tijd gehad. Met 2 sterfgevallen waar we allemaal heel verdrietig om zijn. Eentje aan mijn man zijn kant (beetje zijn 2e moeder). En aan mijn kant ook nog eentje. Plus dat mijn neefje 2 weken geleden te horen gekregen heeft dat hij een hersentumor heeft en dat hij maar 45% kans heeft om te overleven. Mijn neefje is nog maar 4 jaar. We zijn er echt kapot van maar we moeten samen vechten voor zijn leven. Dus sorry dat ik niet meer gereageerd heb omdat het me allemaal even te veel is geweest. Ook heb ik daardoor het zwanger worden even op een lager pitje gezet. Nu was ik vandaag wel 3 dagen overtijd en ik heb dus zojuist een dikke knaltest gehad en ben dus ZWANGER! Ik kan het gewoon niet geloven... dit is echt wat we nodig hebben... weer een lichtpuntje in ons leven... meiden nogmaals sorry dat ik effe binnen kom vallen!!!
Jee Rensje, wat een hoop hebben jullie meegemaakt! Wat erg! Dat je de tijd neemt om het een en ander te verwerken en te plaatsen is heel begrijpelijk! En dan komt er nieuw leven! Heel hartelijk gefeliciteerd en probeer ook een beetje te genieten van je zwangerschap! Neem de tijd!
Als het goed is heb ik morgen of vrijdag mijn nod, . Ben benieuwd! Maar voel verder eigenlijk niet zo veel. Ben wel moe, maar ja, dat kan ook andere oorzaken hebben. We wachten het af! Mijn man is nu geveld door de griep. Mijn dochter heeft hem waarschijnlijk aangestoken. Hij is echt goed ziek, 39,2 koorts. Hopelijk knapt hij snel op! Ga van het ene kind naar het andere (grote) kind,
Jeetje meid, wat vreselijk allemaal wat jullie zo even moeten doorstaan. Dat is niet niks en het is heel logisch dat je even tijd voor jezelf wilt. Maar gefeliciteerd met je zwangerschap!! Geniet er lekker van!
rensje sterkte meid hier echt kut heb weer een week in het ziekenhuis doorgebracht nu wel thuis maar niks aan spuug nog min 5 ker per dag, en de gehele dag misse;ijk kom hier dus niet veel meer hoop dat het snel anders word dit isnameleijk echt geen leven.
@ Rensje, Je zit op het moment in een zware periode. Geef het de tijd om hiermee om te gaan. Gelukkig is er ook een groot lichtpunt (ookal is het nog zo klein ), probeer er ondanks alles maar heerlijk van te genieten! Gefeliciteerd en een goede zwangerschap gewenst! @ frummeltje, Maar goed dat jij overeind blijft anders had je grote kind voor zichzelf moeten zorgen Ik zal duimen voor je nod!!! @titus, Wat vervelend zeg, ben je zwanger kun je er niet van genieten Veel sterkte!
Rensje allereerst van Harte Gefeliciteerd, hopelijk kun je een beetje genieten van je zwangerschap......want wat hebben jullie de afgelopen periode veel meegemaakt. Heel veel sterkte hiermee!!! Hoe is het met jullie neefje?? Wat een verschrikkelijk nieuws, zo'n klein mannetje.......zo oneerlijk!! Titus.........het ziekenhuis heeft niet veel geholpen en krijg je ook al wat tegen de misselijkheid?? Hopelijk komt er snel verbetering in deze situatie,sterkte meid!! Frummeltje fijn dat je dochter weer beter is en nu je man en tja die moeten altij flink verzorg worden.....haha. Foeske hoe is het, even wennen weer ongi worden....... Hanneske weer aan het voorbereiden op de volgende ronde...... En Mallie nog steeds in het warme land, heerlijk idee. Tot hoe lang blijf je nog??? Het weekendje weg, was heerlijk en de autoreis verliep ook prima (daar zag ik wel een beetje tegenop). Heerlijk even geskied en gezwommen, want dat vindt onze dochter helemaal geweldig!!
Hey Janneke, terug van weggeweest! Fijn dat je het leuk hebt gehad en dat de reis goed is gegaan! Een goed begin...haha... Fijn hoor! Hier bijna de klusweek aangebroken ja... Hopelijk lukt het deze ronde...
NOD lijst 2e kindjes mama's 15 feb Lola82 19 feb Titus 22 feb Laura26 23 feb Annelin 23 feb Marleenmama 27 feb Mallie80 1 mrt Pinkiepink 4 mrt JannekeB 5 mrt Burningkarma 7 mrt Hanneske Sammie121? 09 mrt Evaaatje 10 mrt Rensje 14 mrt Frummeltje31 17 mrt Suze 19 mrt Laura26 25 mrt Marleenmama 3 april Hanneske 8 april JannekeB Hi ladies, heb de lijst weer even naar voren getoverd, maar zal vast niet up to date zijn. Ben weer terug vanaf vandaag en lekker moe. Hebben gelukkig businessclass kunnen vliegen (vliegtuig overboekt) maar helaas niet kunnen slapen. Wat een nare verhalen zeg om te lezen..Rensje gefeliciteerd! Maar wat een oneerlijkheid in de wereld..bah 4 jaar...GVD..Sterkte ermee! Janneke wat fijn dat de reis goed is verlopen, goede oefening! Titus, wat K.T...nu heb je het zeker ook aan de familie moeten vertellen of nog niet.. Heel veel sterkte meid deze tijd en blijf in je achterhoofd houden waarvoor je het doet..maar is makkelijk praten :s sorry.. Marleenmama...al op gesprek geweest? Hier alles ok, af en toe het zuur en beetje misselijk en koppijn, maar haast niet noemenswaardig, wel erg genoeg om tabletjes te pakken. Maar mag niet klagen.. Hanneske..duimen nu he! En Frummeltje spannend!!!!
ja familie moeten vertellen helaas maar moet zeggen ouders reageerde wel leuk wel bezorgd natuurlijk schoonouders hadden meer zo iets van ja en nu met titus straks weer naar zh enz niet echt een felicitatie. nou moet ik zeggen dat het voor mij ook alleen overleven is deze periode. ben zelf ook echt niet bezig met een kleintje in mijn buik maar met overleven genoeg vocht binnen houden en niet weer naar het zh moeten ivm uitdroging. dat is ook echt het enige wat het zh voor je kan betekenen
ja dat is met mannen altijd een zwaren opgave, hahaha. maar ja, hopelijk blijf ik overeind inderdaad. Heb het voorlopig even gehad. Ik hoop dat de kuur de bacterie van de griep dood, zodat ik het niet krijg! Verder heb ik hier wat witte afscheiding (had ik een paar weken geleden al) en verder alleen moe. Af en toe een klein misselijkheidsvlaagje, maar ja kan zoveel zijn. we wachten het maar gewoon af... @titus, balen zeg, lijkt me echt vreselijk! Heel veel sterkte! @foeske, dank je wel! @janneke, fijn dat je het zo leuk hebt gehad @hanneske, succes met klussen!
Titus 'leuke' reactie van je schoonouders..........je hebt het al zo moeilijk. Fijn dat je ouders wel bezorgd zijn!! Nogmaals sterkte met het overleven!! Frummeltje bij jou ben ik nu wel erg benieuwd, wordt het niet eens tijd om te testen??? Hier eens even bezig met wat foto's laten afdrukken voor mijn oma en wie nog meer wil. Weinig nieuws verder, een rustige maand voor mij en dat blijft wel een lekker idee.....ben nu ook echt niet met klussen bezig haha.
ik ga het proberen uit te stellen tot het weekend met testen. Ik moet van mezelf gewoon rustig blijven, al is dat erg moeilijk!!
Maar hier zijn we wel erg nieuwschierig hoor!!!! Maar ja wij moeten dus ook rustig afwachten!! Succes met wachten, ik heb er in elk geval een goed gevoel over........
hihi, nou dat is mooi. Nu maak je me zenuwachtig! Ik moet gewoon nog een paar dagen geduld hebben. Heb in ieder geval totaal nog geen ongie klachten. Die heb ik normaal altijd al wel. Dus het is wel spannend!!
@jannekeB, Je weekend is goed bevallen lees ik, leuk hoor! @hanneske, jaa klusweek hier ook maar dan letterlijk whaha moet de slaapkamer verven @ titus, heftig hoor dat je zo in de overlevingsmodus moet! Sterkte. @ frummeltje, oo wat heb ik een respect voor je geduld zeg! Ik had al 10x getest haha Hier is de menstruatie weer voorbij gelukkig! Nu weet ik iig weer waarom ik een spiraal had haha! Heb altijd zon last van gas in mn darmen en zonder menstruatie geen gas maar ja zonder gas geen zwangerschap hahaha.