Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja ik weet het nog helemaal niet, qua NOD. Laat mij dus nog maar even uit het lijstje. Eerst even afwachten hoe het gaat allemaal :)

2. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @evaatje, is helemaal prima meis... als je er op wilt gil je maar hahah!!

3. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Hoi, heb mezelf er ook bij gezet, liefs!

4. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Hoihoi, wat leuk dat jullie ook voor een 2e kindje gaan!!Ik heb ook mijn pilstrip afgemaakt maar wel met tegenzin.....Elke pil die ik slikte voelde niet fijn, maar ja ik wou het wel doen want dan loopt de cyclus goed leek mij....
    Ik slik Gravitamon. Maar Dagravit zal ook goed zijn!!;)
    Succes, liefs!!!!

5. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Dank je wel meis, jij ook succes he! Ja dat gevoel heb ik nu ook, met tegen zin die pil slikken. Maar nog een paar dagen, zaterdag de laatste als het goed is. En inderdaad zo denk ik ook met die cyclus. Ben benieuwd hoe snel mijn cyclus weer op gang komt. Vorige keer super snel.

Volgens mij zijn Gravitamon en Dagravit bijna hetzelfde lol!!

6. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Zodra ik meedoe, zet ik mezelf er bij. Vanaf zaterdag laatste pil en dan eerst maar eens ongesteld worden en dan doe ik mee! ;)

7. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Haha ja er zitten allebei foliumzuur in dus zal wel goed zyn;)Gravitamon kun je ook weer slikken als je bevallen bent, goed voor borstvoeding enzo..!!
    Zaterdag dus de laatste...spannend hoor, ik had mijn laatste pil op 2e kerstdag!Toch wel bijzonder, dan is het ECHT!!!!
    Liefs!!!!!!

8. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Bedankt Rensje! Super!

Melanie1986, gefeliciteerd! Wat leuk!

9. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Frummeltje, vanaf zondag ben jij dus vogelvrij verklaard ;) Spannend weer hè.

10. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Ik slik trouwens 'losse' foliumzuurtabletjes. Heb thuis nog een hele pot 'gewone' vitamine. Maar zodra dat potje op is, ga ik over op Davitamon.

11. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Leuk om de data even op een rijtje te zien.
    Ondanks dat er thuis al eentje rond loopt, blijft het weer net zo spannend en leuk!!
    Ik slik de kruidvat pillen en mijn hummel denkt er dagelijks aan dat ik er eentje moet nemen.

12. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Hoi dames,

Mag er nog eentje bij? (letterlijk en figuurlijk ;))

Ik ben 29 jaar en heb een heerlijke meid van 16 maanden hier rondlopen.. maar nu is het tijd voor een brusje!

Ik heb mijn laatste pil genomen op 8 dec - eerste maand even 'ontpild' maar nu sinds deze maand dus 'voor ECHT' zeg maar!

Mijn nod is (vermoedelijk, want cyclus is wat langer) op 15/2

Nog even geduld dus..

Succes aan jullie allemaal!

13. suzethevoice

10 jun 2009
    10
    0
    0
    Hallo allemaal,

Leuk zo,n nieuw onderwerp met meiden die in hetzelfde schuitje zitten! Mijn zoontje is nu bijna 1,5 jaar, in december heb ik mijn Mirena laten verwijderen.
    Vorige week was mijn nod, ook al negatief getest, maar ik ken mezelf, ik word pas ongesteld als ik weer ontspannen ben :)
    Pfoe... ik had eigenlijk gehoopt dat ik wat relaxter zou zijn deze keer. Tips altijd welkom!

Groetjes,
    Suze

14. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @suzethevoice, haha ja dat relaxte had ik mezelf ook ingepraat maar helaas hahah! ik wil er eigenlijk helemaal niet mee bezig zijn maar nu mijn nod nadert ben ik er echt wel mee bezig!!!!!

ik gebruik ook de foliumtabletjes van het kruidvat, hier word ik tenminste niet misselijk van.
    Had eerst centrum materna, maar daar werd mijn hele cyclus van ontregelt, ben daardoor de vorige x 8 dagen overtijd gegaan. Dus vandaar maar de losse foliumtabletjes!!!

@hier heb echt overal last van maar het kan ook goed komen van een aankomende ongesteldheid. pffff ik weet het niet.
    2 dagen geleden dacht ik echt ja het is raak ik voel het gewoon. Maar vanmorgen stond ik op en heb een beetje een weeig gevoel in mijn buik en last van mijn onderrug. Steken in mijn liezen. En kramp in mijn kuiten...!! Verder ook ontzettende vreetzin maar dat heb ik ook als mijn ongi nadert!
    Dus ik weet het even niet... ga er maar vanuit dat ik ongi word.

zo postief als dat ik was zo negatief voelt het nu!!

15. hipperdepip

8 feb 2012
    73
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Wij gaan na een miskraam in december ook voor een 2e kindje.
    NOD is 23 februari!

Spannend! Iedereen succes!

16. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Ja, die tip over hoe we er ontspannen naar een 2e toe kunnen leven zou ik ook wel willen horen! Gouden tip. Denk ook niet dat die er echt is, maar wie weet.

We gaan met z'n allen op yoga!

17. Pinkiepink

Pinkiepink Actief lid

13 jun 2011
    318
    0
    0
    -
    Rensje, oeh spannend hoor. Het kunnen dus 'dingen' zijn die lekker bij een ongi horen, maar wie weet wie weet.

18. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    kan mag er nog eentje in het clubje er bij.
    ik ben 31 jr en heb een zoontje van 3 jr. ik wilde al eerder een brusje voor mijn zoontje echter wij hebben niet echt een geschikt huis, ons huis staat nu twee jaar te koop en ben het wachten echt helmaal zat. we hebben begin jan mijn spiraal laten verwijderen en zitten nu dus in ronde 2. Ik heb erg moeite met het los laten wil het te graag nu. weet dat het de vorige keer bedoel bij mijn zoontje ook ruim 1 jaar heeft geduurd maar pffffffffff.
    ik voel ook weer vanalles. kan het deze ronde iets makkelijker los laten omdat ik maandag en dinsdag ziek was dus alles wat k nu in mijn buik voel kan ik daar aan wijden maar goed dat moet je niet elke maand hebben hahahaahah.

blijft toch zo spannend he. ik heb niet minder velangen nu dan bij mijn eerste zwangerschap wel heb ik dus als de ervaring dat het lang zou kunnen duren.

19. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    @titus, nou betreft huizenperikelen zitten we in dezelfde (bijna) situatie!!! we hadden juli al 2 jaar geleden ons huis verkocht! maar onze nieuwbouw word continue gecanceld ivm weinig animo omdat mensen hun huizen niet verkocht krijgen.
    Nu zitten we dus gehuurd (in een huis wat ook te koop staat) dus particuliere huur. En we hebben ook onze kinderwens op aangepast, maar nu zijn we er klaar mee en mijn man ook en zijn dan ook in jan begonnen voor een 2e kindje... want ben het ook beu! als het goed is gaan we nu over 8 weken starten met de bouw, dus zou ik nu zwanger zijn of over 1 maand krijgen we het einde van het jaar wel ontzettend druk. Maar ach je kunt daarin toch niets plannen voor hetzelfde geldt duurt het nog wel dik een half jaar voordat ik zwanger ben! dus we zien wel...!

@pinkiepink jaaaaaaaaaaaa yoga!!! en inderdaad het kan alle kanten op maar probeer me te beschermen voor een teleurstelling!!! ach het is nog maar de 1e ronde, zou te mooi zijn denk ik!!!

20. Amelle

Amelle Actief lid

13 dec 2010
    463
    0
    0
    Wij gaan er ook voor. Nou eigenlijk pas over een aantal maanden als onze zoon 2 jaar is. We hebben ons huis ook te koop staan dus we geven het nog even de tijd. Ik ben 27 jaar en mijn zoontje is nu ruim 1,5 jaar. Ik vind het wel weer rete spannend hoor :D

Deel Deze Pagina