Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Hey meis, ja dat klopt, jij was de eerste!Wat vreselijk zeg, ik weet hoe het voelt, kreeg een miskraam van mijn eerste kindje. OOk curretage en alles...Heel veel sterkte de komende tijd en goed om te lezen dat je er weer met volle moed tegen aan gaat. Heel veel succes, ikz al voor je duimen. En hou ons op de hoogte, liefs!!!

2. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Jeetje meid, wat vreselijk voor je. Knap dat je weer volle moed hebt! Ik zal extra voor je duimen op een snelle positieve test met een blakbeeb!!! :D

3. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    @Melanie, Och meid wat verschrikkelijk balen! Hopen dat het de volgende keer beter zal gaan… Ik zal voor je duimen! Dikke knuf…

Hier alles rustig, baal er wel van dat na 3 lagen blauwe verf m’n muur nog niet goed is pffff :(

4. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Melanie, wat naar. Sterkte en succes. Mag je weer of moet je nu eerst wachten? Marleenmama, vakantie was heerlijk..ben wel benieuwd of je al getest hebt..
    Ik heb de volgende pil Emesafene. Ben helaas al twee dagen ziek thuis van de misselijkheid, maar hang telkens op het randje van braken..ook niet fijn. Alleen stilliggen helpt. Melk en crackers..mijn nieuwe tik..had zaterdag pil gehad en voelde toen goed. Zondag ook nog dus dacht even.zonder te pil te kunnen. Dat ging maandag ook redelijk, maar dinsdag en vandaag niet dus. Dus nu weer pil genomen en hopen dat ik morgen kan werken.
    Ondertussen weet ook mijn manager het. Heb het huilend door de telefoon verteld want moest het kwijt..was net een week na proeftijd zucht. Gelukkig reageerde ze positief..

Sorry moest ff verhaal kwijt.. heb er een beetje de P in want de huishoudelijke taken stapelen zich op, kleine is volgende week jarig, 30 man visite pff en nog niets kunnen doen aaaaahh. Oh en ze is ook uit haar schoenen gegroeid en moet nog traktatie regelen..help :(

5. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    He Mallie, eigenlijk wel leuke dingen in het vooruitzicht......maar ook wel erg druk allemaal en je wil natuurlijk ook een super verjaardag voor je meisje. Sterkte ermee. En lukt het echt niet meer, gewoon even naar buiten kijken of hier je gal spuwen!!

Melanie, wat een rot verhaal. Volgens mij was je al een eindje op weg...sterkte of dit toch een plekje te geven. En goed dat je weer vol goede moed verder gaat.

Het babyshoppen was leuk en de kofferbak zat vol, krijg wel de kriebels ervan.......wil het ook zo graag. Maar ik vind het wel erg super voor mijn zusje!!

Verfen, tja zolang je resultaat hebt is het leuk werk, maar na drie keer ben je er wel flauw van. Hier wil ik graag buiten aan de slag, ook een aantal dignen verfen. Schommel, glijbaan.......

6. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    Melanie wat erg voor julie hoe ver was je?
    moedig hoor om weer met volle moed er tegen aan te gaan, wensje er veel geluk mee.

hier helaas weer minder echt weer misselijk en braken, en ook oud bloud verlies????? weer iets om zorgen over te maken goed voor de misselijkheid. kortom houd niet over hier

7. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Verven, Ik geef de moed niet op ;) Gelukkig kon ik de plekken die niet goed waren bijwerken zodat het goed is, anders had ik heel de muur moeten doen…
    Kben goed bezig geweest en het resultaat mag er wezen! Ik zal straks ff foto’s op m’n profiel plaatsen :)

Titus, sterkte zeg, wat naar!

8. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    O spannend Titus en vervelend allemaal....kun jij niet eerder naar de verloskundige in verband met de klachten?? Hoop dat het snel weer iets beter met je gaat, sterkte met alle zorgen!!

Foeske super, goed bezig!! Ben benieuwd naar de foto's.

Nu nog even prijzencircus bekijken, misschien zit er nog iets leuks bij, want met dit mooie weer horen ook zomerkleren. Echt genieten. Onze meid is de hele dag buiten geweest, helaas moest ik werken.....Morgen weer een nieuwe dag!

9. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    #789 Hanneske, 23 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
    Hey dames, even niet geweest want we hebben het druk met een nieuw nichtje in de familie. Gisternacht geboren en kerngezond. 2200 gram, 44 cm, heel klein dus maar zo lief! Heerlijk. Met de moeder ook alles goed dus niks meer te wensen... alleen een baby voor ons dan ;)

@Melanie, wat verschrikkelijk meid, goed dat je er weer voor gaat! Hoe ver was je?

@Mallie, wat vervelend dat je je zo voelt. Ik kan me voorstellen dat het je dan even teveel wordt allemaal. Kun je geen hulp inschakelen onder het mom van, gezelliger om het met een vriendin of zo te regelen? Want het is zonde om hier niet van te kunnen genieten... Zijn zo'n leuke gebeurtenissen!

@JannekeB, ik snap je... Ik wil ook graag babyshoppen, zeker nu ik weer zo'n kleintje vast heb gehad gisteren maar onze tijd komt nog!

@Titus, dat bloedverlies wil je ook liever niet maar ik ken zo veel vrouwen onderwie mezelf die bloed hebben verloren tijdens de zwangerschap en dat heeft ook heel vaak niks te betekenen dus probeer je daar geen zorgen over te maken... Hoe moeilijk dat ook is. En weer veel sterkte met je misselijkheid. Wat erg is dat zeg, heb ik nooit zo bij stil gestaan, dat het ook zo erg kon zijn.

@foeske, ben heel benieuwd naar je foto's Ik vind foto's trouwens altijd heel erg leuk. Zo leer je elkaar toch weer een beetje beter kennen! Ben i ieder geval erg benieuwd naar je resultaat!

@Allen (die vandaag de tijd hebben dan;), geniet van de zon en het lekkere weer! Vitamine D snuiven!!! Tot vanavond als ik niet met een heel lief klein meisje in m'n handen ligt:D

Liefs...

10. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik was 9wk, gisteren zou ik 10wk zijn.
    Stom hè dat je gewoon door blijft tellen.
    Ik mag gelukkig weer meteen gaan klussen zodra het bloeden gestopt is.
    Gisteren was het gestopt maar vanmorgen weer bruin oud bloed aan het verliezen.
    Ik hoop dat het volgende maand weer raak is!
    Ik duim gewoon verder!!

Liefs

11. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Hanneske, gefeliciteerd!!!! Ik weet er alles van, ik knuffel ook graag met mijn nieuwe neefje! Blij dat alles goed is met moeder en kind!

Titus, jeetje zeg, wat balen. Ik zou inderdaad ook kijken of je eerder terecht kan. Om het bloeden hoef je je inderdaad geen zorgen te maken, zeker niet als het oud bloed is. Sterkte meid!

Melanie, jeetje meid ik vind je echt erg sterk. Ik hoop echt voor je dat het snel weer raak is. Ik zal extra voor je duimen!

Alle anderen, zoals Hanneske al zei, heerlijk van het weer genieten. Het doet mij ook zo goed. Ik knap er helemaal van op!! Lekker met dochterlief buiten geweest. Helaas kan ik hier nog niet in de tuin zitten, die moet nog ingericht worden vanwege de afgelopen verbouwing (is nu een grote zandbak). Maar gelukkig kan ik altijd bij mijn schoonmoeder of schoonzus binnen wandelen! :D

Janneke, inderdaad ik ben ook helemaal into de zomerse kleren. Lekker shoppen!!

Foeske, ik had het opgegeven, maar knap dat je het volhoudt! Keep it up!

Met mij verder alles prima, geen zieken meer in huis, haha. Heerlijk weekendje voor de boeg met manlief en dochter. Oh wat ik genieten! En natuurlijk op voor ronde 2! Nog een weekje en dan flink aan de klus! ;)

12. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zou gister, vandaag of misschien wel morgen mijn eisprong hebben... We hebben wel wat geklust maar dat is nu al weer een aantal dagen geleden, heb het niet bijgehouden. Deze maand wilde het plannen niet echt lukken vanwege werk en sportschema's van mij en m'n man. Als ik ga sporten kom ik vaak pas tegen twaalven thuis en dan heb ik meestal geen zin meer. Dus deze maand niet echt gelukt denk ik maar misschien dat m'n ei morgen pas komt en dan gaan we er vanavond gewoon voor. Misschien zit toch dat decemberverhaal nog in m'n achterhoofd want ik zou er normaal een moord voor doen om "op tijd" te klussen en zo de kans op een zwangerschap het grootst maken maar deze ronde dus niet. Ik denk dat als ik volgend jaar nog niet zwanger ben ik er wel weer anders over praat...

13. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Tja soms als je minst er mee bezig bent... ik heb liever ook geen decemberkindje, maar als het wel zo is, dan ben ik ook superblij. het is al een wonder op zich om een kindje te krijgen! Dus gewoon afwachten maar meid, je weet het nooit.

14. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Gericht klussen, Hier ook nog niet, maar het is dan ook nog maar de 1e voor mij ;)

Ik reageer verder even niet want ben behoorlijk afgemat! Morgen wordt onze zoon 1 en dat vergt toch wat voorbereiding...
    Foto's van m'n schilderkunsten staan op m'n profiel dus als je op m'n naam klikt kun je ze bekijken ;)

15. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    #795 Hanneske, 23 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2012
    Hey, dat ziet er superleuk uit... En dat is Jelte, die je daar gezelschap aan het houden is? Wat een scheetje...

Veel plezier morgen en geniet van die bijzondere dag. Heb je een mooie verjaardagstaart???

Alvast gefeliciteerd!

16. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Begrijp me niet verkeerd... Als ik nu zwanger zou zijn dan zou ik ook superblij zijn. Ik zou dan 11 dec uitgerekend zijn... Maar omdat we het niet heel gericht hebben gedaan verwacht ik deze maand gewoon niks en heb ik dus hoop ik ook niet die vervelende testdrang over twee weken... Ik denk niet dat het deze maand iets wordt maar je hebt wel gelijk, als je er even niet mee bezig bent juist dan gebeurt er een wonder dus wie weet. We wachten rustig af! We zijn net terug van een bezoekje aan ons nieuwste nichtje en dat is zo leuk dat ik er ook echt niet zo veel mee bezig ben nu... Dat is ook een fijn gevoel! En maakt de sex ook beter!!!:p

17. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Hanneske zo is het maar net!!! Verder zijn wij er deze maand ook niet zo gericht mee bezig en ik moet zeggen het voelt wel prettiger, maar dit ga ik niet lang volhouden........want ik heb er zo'n zin in!! Gefeliciteed ook met je nichtje, leuk en nog zo klein. Zijn ze ook thuis??

Foeske kamer zag er mooi uit, Elmo ook netjes ingeschilderd. Leuk ventje en alweer 1 jaar, van harte gefeliciteerd.....fijne dag vandaag.

Verder hou ik het kort, want het is alweer erg laat en morgen weer lekker van de zon genieten, heerlijk!!!

18. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Dat was idd onze kleine man. Ga nu de laatste dingen doen en hoop dat ik dan nog een uurtje op m'n gat kan zitten voor de visite komt :D

19. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier ligt de kleine net op bed. Even met de laptop in de zon en dan aan de schoonmaak! Bleeh

20. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ik begrijp je zeker niet verkeerd hoor meis, ik snap je helemaal. Gewoon rustig afwachten, je ziet het wel. Hier ben ik er ook totaal niet mee bezig (althans dat probeer ik, is lastig met een schoonzus die er wel heel erg mee bezig is, haha), ik zie het allemaal wel. Zijn toch pas net begonnen. Leuk he zo'n klein nichtje of neefje. Heb ik ook hoor. En ja tuurlijk, de sex is veel beter wanneer het niet zo'n "moeten" is! :p

Deel Deze Pagina