Musty, gefeliciteerd en super da tie thuis is! Zwemband, ik had dat op eigen initiatief zonder overleg gedaan Alles is genezen hoor Titania, gefeliciteerd! Janneke, ben inderdaad vandaag even wezen buurten Dames die binnenkort hun 1e echo hebben, enjoy! Hier, Weer veel gedaan vandaag (en dat in de vakantie). Vanmorgen op de fiets naar een nabijgelegen dorp geweest om fruit en even ons kersvers nichtje wezen bewonderen. Zoooo mooi die iniminimensjes!!! Vanmiddag visite gehad en druk geweest met het inruimen van onze nieuwe kledingkast Jelte heeft van zn oom een babyschommel gehad dus hoop dat we van de week een schommel kunnen gaan kopen nu het lekker weer is!
hi girls, Malie, fijn dat ze het weten op het werk, al snap ik dat je het liever zelf had willen vertellen. Foeske geniet van je vakantie Janneke hoest in de kelder? Zit even snel bij te lezen, wat leuk dat jullie allemaal zo meeleven. Ja wat zal het zijn, voel van alles dus knijp hem nog steeds. Morgenvroeg toch dan echt maar es testen. kan nu echt niet meer wachten en wil het ook niet meer. Dus morgen vroeg weet ik en uiteraard jullie ook meer.....
Hi daar zijn we weer en de test is gedaan, ik mag op roze JOEHOE!!!! Ik ben ZWANGER! Super blij en ook mega zenuwachtig, maar ga er gewoon lekker van genieten. Bekijk bijlage 233608
Jeueueueueh! Marleenmama, je bent zwanger! Gefeliciteerd! Ik dacht, ik ga even snel kijken of we al iets weten en nu dit! Super leuk! Genier er van!!!
Marleenmama, JOEHOOOEEE superzeg! Nu duimen voor een plakbeeb Probeer de zenuwen aan de kant te schuiven en enjoy! Hier net een uurtje liggen maffen. Heb vanochtend fysio gehad en dit was zo heftig dat ik mn ogen niet meer open kon houden. Als het aan mij lag had ik nog wel ff kunnen slapen maar ze komen tussen 14.30 en 16.30uur mn medicatie brengen (zal je net zien dat ze pas om 17uur komen ) Ik denk niet dat ik het hier al verteld heb maar ik heb Bechterew (reuma) op het moment gaat het redelijk (ik ben al van ver moeten komen) dankzij de medicatie. Ik heb nu toezegging van mijn reumatoloog gekregen om zwanger te worden met gebruik van mijn medicatie omdat ik zonder niet functioneer. Het laatste trimester van de zwangerschap zal ik moeten stoppen zodat zowel ik als de beeb weerstand op kan bouwen (de med. breekt dit anders af). Het klinkt voor jullie misschien zwaar maar ik ben er blij mee want anders was een 2e krijgen een no go!
Joehoe! Gefeliciteerd!! Super!! Foeske, heavy kan me niet zo heel veel bij voorstellen. Hoe gaat het in het dagelijkseleven dan? Kan je alles of is dat lastig?
NOD lijst 2e kindjes mama's 3 april Hanneske 8 april JannekeB ???? Frummeltje31 Zwanger: 15 feb Lola82 19 feb Titus 23 feb Annelin 27 feb Mallie80 5 mrt Burningkarma 10 mrt Rensje 19 mrt Laura26 25 mrt Marleenmama Zo, ik heb de lijst iets aangepast. Zo is het duidelijker wie er op haar NOD zit te wachten en wat nog belangrijker is, wie er zwanger is natuurlijk!!!! Het is wel al snel een mooie rose lijst he, voor het redelijk kleine aantal meiden dat meekletst? Ik vind hem in ieder geval heel mooi, zo rose! Denken jullie dat het klopt zo. Ben ik iemand vergeten? Dan wil ik het graag horen. En als jullie de lijst liever weer in de oude staat terug willen dan mag dat ook hoor maar ik wilde het iets duidelijker maken! Laat maar horen!
marleen mamam gefeliciteeeeeeerd wat leuk joh en ik hoop ook voor je op een blijvertje ik duim mee. lijst is zo toch mooi duidelijk leuk he zo een klein cluppie en toch zoveel al zwanger. meiden die op nod wachten niet wachten maar klussen nu toch?????????? hier nog steeds wisselende dagen de ene dag zeg ik ja het gaat wel en de andere dag is het echt niks.gisteren ben ik wel met man en zoon naar de camping geweesd naar onze stacaravan was mooi weer dus beetje extra vit van de zon kon nooit kwaad dacht ik. was wel even moeilijk omdat ik er zelf heen moest rijden.
Heej ik mis wel Foeske nog.. Titus, bij mij werkt het door actief :s te gaan doen..klinkt heel raar. Maar als ik beweeg heb ik minder last dan dat ik plat lig..maar ach voor iedereen is het anders.. Wanneer had je echo nou?
Ja, inderdaad maar ik kan zo snel geen nod van haar terug vinden. Weet iemand dit? Foeske zelf waarschijnlijk...haha... Laat maar weten en dan zet ik hem er bij of als het lukt mag je het ook zelf doen! Ik hier vanmorgen (natuurlijk weer veel te vroeg) negatief getest. Tis maar dat ik m'n testdrang onderdruk want we hebben het deze maand niet op de goede dagen gedaan zoals ik snel kon terugrekenen! Maar toch, vanavond gaan we lekker uit eten en daar kan ik dus met een gerust hart een lekker wijntje bij drinken!
over drie weken heb ik weer een echo heb er eentje gehad vorige week met 8 weken en over 3 weken dus de termijn echo. hooop dat ik dan weer lekker aan het opknappen ben, heb ook wel gemerkt dat buiten lucht me goed doet maar heb de energie niet om een blokje te lopen ofzo. spannen weer voor een aantal maar je weet het nooit of je goed geklust heb je ei kan wel krachtiger zijn of de zaad heel lang overleven wie weet is het toch nog raak maar wel even geduld nog volgende week pas weer testen anders doe je veel te vvroeg een test
Ik hoop het ok voor je. Heb je geen tuintje waar je lekker de frisse lucht op kan snuiven? Dat zal je ook zeker goed doen dan, en dan kost het minder energie! Ik weet ook dat ik niet te vroeg moet testen maar omdat ik bij de erste 5 dagen voor nod al positief testte denk ik dat nu wel weer te kunnen... Tja, het zit er gewoon in en ik krijg dat er niet uit maar ben me bewust van de mogelijk verkeerde uitslag...
Ik heb geen idee wanneer mijn NOD is aangezien ik m'n cyclus nog niet ken na het gebruik van een spiraal... Maar zal denk ik rond 7 april liggen (gokje hoor)... dagelijks leven, dankzij med. gaat het goed. heb minder energie dan een ander maar dat is niet anders...
hee lieve meiden, bedankt voor jullie lieve woorden, dit doet me goed. Vandaag heeft ons neefje zijn eerste bestraling en chemo tegelijk gehad. Dit is wel veel heftiger maar ook veel efectiever. Het moet aggeresief aangepakt worden. Hij heeft een speciaal bed gekregen zodat zijn hoofd en rug tegelijk bestraalt kunnen worden. Nu moet hij tot zaterdag in het ziekenhuis blijven en wij gaan er zondag weer naar toe. Dit gaan ze nu 6 weken lang iedere dag doen, en dan komt er een scan om tekijken of het iets geholpen heeft. @titus, bij mij was liggen het beste dan kon ik mijn eten binnen houden anders niet... doe wat voor jou goed voelt meis... en realiseer dat het maar voor even is. @wow wat een lijst, zo weinig meiden en zoveel zwanger niet normaal. Meeste zijn dus ook in november uitgeteld. Alleen titus jij oktober denk ik ofniet. MEIDEN DIE POSITIEF GETEST HEBBEN EEN MEGA DIKKE PROFICIAT!!! @echo, morgen spannend om half 4 de echo... zal wel even laten weten hoe het was.... !!!
@ meiden die nog wachtende zijn. Het komt goed want dit is volgens mij het vruchtbaarste topic van zwangerschapspagina hahah!!! zal voor jullie duimen... maar houdt moed het komt goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!