Ik hoop ook op meer roze namen maar ik word denk ik rood. 1 dag voor nod dus kan nog alles gebeuren, ik weet het, maar vanmorgen negatief getest en heb al ongi-gevoel dus ik denk genoeg te weten! Ach ja, ik was er op voorbereid he? De teleurstelling valt wel mee hier! Hebben we nog meer testers? Denk het niet he? De eerstvolgende zijn volgens mij Foeske en JannekeB toch? Nog even afwachten dames!! Spannend!!! Ik leef met jullie mee!
die strijd op sommige topics is echt heel erg ja maar denk ook dat het voor een deel komt omdat men elkaar niet begrijpt. dec overslaan kan me goed voorstellen maar ik kan me ook voorstellen dat als je al 3 jr bezig bent dat je dan denkt waar heb je het over. wel denk ik reageer dan gewoon niet. ik vind hier iedereen heel erg enthausiast op elkaar reageren ik reageer nog het minst denk omdat ik zo ziek ben heb ik geen zin om continue achter de pc te zitten heeft dus niks met jullie te maken maar ook dat word gerespecteerd en dat is zo heerlijk van het clubje hier.
Dat is ook de rede dat ik bij dit kleine clubje ben gebleven... Niet iedereen zit hier de hele dag achter de pc en dus hoef ik me ook niet bezwaard te voelen als ik eens een dagje niet reageer en ben ik blij dat ik zo ben bijgelezen als ik eens een dagje niet ben geweest! Omdat er niet zo veel meekletsen zijn er vaak maar een paar meiden wie steun of een luisterend oor nodig hebben en zijn we gelukkig niet een uur bezig om op iedereen te reageren En Titus, jij hoeft je al helemaal niet druk te maken of je wel of niet reageert, jij hebt er alle rede toe! Lekker alleen posten als je zin hebt! Ik hoop telkens dat je je snel beter gaat voelen maar ik kan me voorstellen dat jij je nu ook wel eens gaat "ergeren" aan al die beterschapwensen van ons terwijl je zelf niet echt beterschap voelt. Ik vind het zo rot voor je.
Hanneske, Ik test pas als ik komende week echt niet ongesteld wordt Had net echter al wat krampen en samenstrekkingen dus vrees dat het niet zolang meer zal duren Maar ach tis nog maar de 1e ronde Zou het eigenlijk ook wel een raar idee vinden dat we dit jaar nog een kleinte erbij zouden krijgen, want dan is de uitgerekende datum toch in december (moest het zo zijn dan pas ik me wel aan hoor haha ) Titus, Nou ik zou toch graag hebben dat je op iedere post even reageert hoor (nee grapje) Gewoon lekker je eigen plan trekken Daginvullen, We zijn net even kort met zn drieën wezen shoppen. Man had een ander gsm abonnement nodig dus das ook geregeld. Na Jelte zn slaapje gaan we kijken voor een schommel leuk,leuk, leuk (straks eerst zelf even onder de zonnebank voor me-time )
Haai, ik vind het ook heerlijk dat je hier jezelf kunt zijn, niets moet..... En we zijn er voor elkaar als het nodig is, das toch helemaal super.... Geniet nog even van het weekend......
ik word niet moe van beterschaps wensen maar meeer van mensen die vinden dat het nu wel klaar moet zijn of van mensen die denken als het iets beter gaat dat je de wereld weer aan kan. niemand kan het goed begrijpen. tis ook zo iets onbegrijpelijks als je het zelf niet voelt. foeske ik heb een paar dagen met een maand verband in gelopen tegen de ongie tijd aan dacht door de krampen dat ik gewoon ongie moest worden maar werd het uit eindelijk niet. het zegt dus niks af wachten is helaas het enigste wat je kan doen.
NOD lijst 2e kindjes mama's 3 april Hanneske 8 april JannekeB 8 april Foeske ???? Frummeltje31 Zwanger: 15 feb Lola82 19 feb Titus 23 feb Annelin 27 feb Mallie80 5 mrt Burningkarma 10 mrt Rensje 19 mrt Laura26 25 mrt Marleenmama Heb mezelf er ff bijgezet
ik zeg klein = fijn! We hebben hier toch een geweldig clubje bijelkaar of niet dan? Mooi toch. Hoop dat we nog lekker lang kunne kletsen. Titus, absoluut te begrijpen dat je soms geen zin hebt om achter de computer te zitten als je je zo vreselijk voelt. Ben blij dat je hier je ding kwijt kunt, dat moet ook! Nou hier nog niet geklust, . Dat heeft een reden, mijn lichaam werkt niet mee. Ik had ineens erg last van verstopping (gelukkig is dat nu weer op gang) en heb ook vreselijk last (logisch) van mijn aambeien. En dat ontneemt echt vreselijk mijn zin. Maar wellicht vanavond nog, als manlief niet te laat thuis is, want hij heeft een uitruk. (is brandweerman). Dus wellicht is het voor mij deze maand overslaan en ik hoop nergens op. Maar goed, we zien het wel!
heey meiden, kom ook weer even langs.!! ten eerste wil ik ook zeggen dat dit wel een gezellig topic is. Ik heb ook af en toe in het november topic meegepraat en daar wordt soms wat afgekibbeld! heb daar gewoon geen zin in. Soms best vijandig tegen elkaar. jullie zijn wel lief voor elkaar!!! @echo, hmm was een beetje dubbel. We hebben een kindje gezien oftewel een vruchtje met kloppend hartje. Alleen ik dacht al bijna 7 weken zwanger te zijn. Nu is het kindje nog maar 3.8 mm groot en dit staat gelijk met net 6 weken. Dus of ik zit een week naast met telling en heb deze x een langere cyclus gehad of het kindje zou niet goed groeien. Het kan dus 2 kanten op. Gyn zei dat het er wel goed uitzag voor 6 weken. Hij gaf aan dat het gewoon moeilijk is omdat het nog zo klein is en 1 mm erbij is weer een paar dagen. Ik dacht dus 29 febr. een innesteling te hebben gehad maar dit is dus mijn eisprong geweest. Ik heb nooit geen ovulatie testen gebruikt dus hoe en wanneer die gesprongen is weet ik niet! Nu moet ik over 2.5 week terug en dan hoop ik een duidelijk plaatje te kunnen zien. Vind het nu wel spannend hoor maar wat zo gek is. Bij onze zoon kregen wij toen precies hetzelfde te horen en werden ook 1 week terug gezet en dat is toen ook goed gekomen. Maar het is net alsof ik bij een 2e veel meer zorgen maak als bij de 1e!! maar we blijven positief, heb ontzettend veel kwalen. Heb de wc pot ook weer van dichtbij gezien en voel met net lola ferrari! @titus, meis ik weet echt als geen ander hoe je je voelt. Denk echt aan jezelf meis en rust zoveel mogelijk uit!!!! @aankomende tester...oh meiden hoop het voor jullie!!!
jeetje meid, wat spannnend. Ik hoop echt voor je dat het allemaal goed gaat hoor. Maar dat zal echt wel. Positief blijven denken. En dat je je meer zorgen maakt is toch logisch. Het is je tweede en je hoopt toch dat het je gegeven is. Veel succes!
Ook ik vindt dit een heerlijk topic, gewoon aan het einde van de dag even lezen en dan gewoon normale en lieve reacties. Daar heb ik wel iets aan!!! We gaan gewoon zo door........ Rensje spannend, maar volgens mij gaat het wel goed komen. Maar de spanning is dus nog net zo als bij een eerste of zelfs erger..........eigenlijk had ik verwacht dat het minder zou zijn, maar volgens mij is dat niet zo. Vindt het zwanger worden al net zo als de eerste keer. Sterkte met afwachten!! Titus, erg vervelend als mensen gaan zeggen dat het nu wel eens over mag zijn, alsof jij er voor gekozen hebt!!! Gewoon rustig aandoen en alleen doen wat je kunt doen en dus niet de hele dag achter de pc. Hier ook nog geen nieuws, maar door het weinige klussen gaat het deze maand echt niet gebeuren of er moet een wondertje gebeuren..........Dus wacht nu gewoon op mijn ongi!! Nu even van god los kijken!!
Titus, tja, mensen weten inderdaad niet altij hoe je je voelt en het is dan ook heel moeilijk voor hen om zich in te leven. Dit hoeft ook niet altijd maar een beetje meer begrip van sommigen zou dan toch meer op z'n plaats zijn. Probeer je daar gewoon niet te veel op te focussen en laat ze maar. Ze weten gewoon niet beter... Frummeltje, jee wat vervelend. Verstoppingen en dan logischerwijs ook nog aambeien. K..te zeg! Snap dat daar de zin wel van over gaat maar wie weet dat je je straks als je man van het blussen thuiskomt nog wel zin hebt. En anders, ik zeg altijd tegen mijn man, het is geen must, als ik of hij geen zin heeft dan slaan we het echt over want daar ben ik nog niet klaar voo, m het voor mijn gevoel per se te doen. Die tijd komt wel als het naar mijn zin te lang gaat duren. Voor ons was dit ook zo'n maand dat het allemaal niet uitkwam dus dan niet. Helaas maar we moeten gewoon een maandje wachten... (of misschien nog wel heel veel maandjes) Rensje, wat rot dat je nog in onzekerheid zit. Ik kan me er iets bij voorstellen. Even afwachten en hopelijk groeit het gewoon lekker door! Probeer positief te blijven! Inderdaad wel typisch dat je je nu wel druk maakt. Misschien wel omdat je nu weet wat er allemaal fout kan gaan. Dat het niet vnazelfsprekend is dat je een gezond kindje op de wereld zet! Ik heb dat zelf in ieder geval wel. Bij mijn eerste zwangerschap was ik gewon zwanger en ging er vanuit dat we een gezond kindje zouden krijgen maar nu ik wat ouder, wijzer maar vooral meer ervaren ben met meerder stellen om me heen die geen gezonde kindjes krijgen ga ik nu wel meer nadenken dus ook daar an ik me iets bij voorstellen. Maar nogmaals probeer positief te blijven, daar heeft je beeb nu het meest aan... JannekeB, Ik wacht met je mee...Ook ik zit nu op en wonder te wachten Heb nu nog geen ongi maar heb meestal de dag voor dat het begint wel al wat bruin/roze afscheiding. Als het dan toch moet dan laat maar gewoon meteen komen maar toch ergens in mijn achterhoofd zit dat wondertje te knagen
Ja hier ook hoor, het moet ook geen must worden. Hij is nog niet thuis en ik ben al aardig moe hier... dan maar even wachten. Het is balen, maar is niet anders. Voel me niet zo aantrekkelijk met die vreselijke aambeien. Gelukkig heb ik zalf (curanol, een aanrader!) die snel verzacht, maar ja, het bloedt ook steeds. Dus het voelt gewoon niet lekker nu. Ik zie het wel. Toch is het ook een beetje moeilijk voor me. Ik heb best wel even op mijn vorige zwangerschap moeten wachten, eerst een miskraam en daarna duurde het erg lang voor ik weer zwanger raakte. Ik had toen ook mijn schoonzus die wel zwanger raakte en dat was best moeilijk. Nu is zij dus ook bezig voor een tweede, en speelt het toch weer mee. Stom he. Ik gun het haar ook van harte hoor, maar toch vind ik het moeilijk. Ik blijft toch nog steeds voor je hopen hoor. En we gaan anders gewoon door naar de volgende ronde. We peppen elkaar gewoon op. Maar inderdaad, als je dan toch ongesteld moet worden, dan maar meteen.
@frummeltje maar het zegt allemaal niks ik heb mijn mijn vorige zwangerschap een jaar over gedaan toen een mk gehad en daarna vrij snel zwanger geraakt. nu heb ik mijn spiraal laten verwijderen en ben ik een keer ongie geweesd en toen gelijk zwanger wist ook niet waar ik moets kijken geloof je toch niet. @rensje Als het bij je eerste ook zo was dan ga ik er helemaal vanuit dat het nu weer zo is en dat het goed komt. gek he dat je je dan nog meer druk kan maken maar welligt heb je nu meer voorbeelden dat het niet goed kan gaan gezien of mee gemaakt wat jou dan weer onzeker maakt. @ wachtbankje ik duim toch voor julie. @aanbeien au en vooral vervelend ook als het steeds weer blijft bloeden. kan me voor stellen dat je je dan niet aantrekkelijk voelt een ding heb ik wel geleerd zelfs als ik net heb gebraakt vind me man me nog mooi zegt hij ik geloof het niet maar hij blijft het zeggen vaak maak jij je er meer druk om dan de mannen zelf.
[QUOTE =frummeltje31 Ik blijft toch nog steeds voor je hopen hoor. En we gaan anders gewoon door naar de volgende ronde. We peppen elkaar gewoon op. Maar inderdaad, als je dan toch ongesteld moet worden, dan maar meteen.[/QUOTE] Ik blijf ook (tegen beter weten in) steeds hopen want hier nog steeds geen bloed. Probeer het er nu bijna uit te persen als ik op de wc zit maar nog geen roze/bruin te zien. Wel alle tekenen van ongi: buikkramp, zin in vanalles eigenlijk, enz, maar nog geen bloed. Mag van mij opschieten nu:x Dan kunnen we gezellig aan de volgende ronde beginnen en krijgen we een nieuwjaarsbaby!
Trouwens, ik zat vanmorgen te bedenken dat ik al 1,5 jaar een regelmatige cyclus heb van 30 dagen alleen de afgelopen 2 maanden (eigenlijk sinds dat we hebben besloten om voor een 2e te gaan) is hij ineens 27/28 dagen. Het begint op de 27ste en zet goed door op de 28ste dus heb ik maar 28 aangehouden. Het zou dus ook zo maar kunnen zijn dat ik weer terug ga naar 30 dagen en ik dus nog 2 dagen moet wachten op m'n ongi. Vanmorgen voor de zekerheid nog maar eens getest, ik had er nog 1 liggen maar negatief natuurlijk:x Nu geen testen meer in huis en die ga ik voorlopig ook niet aanschaffen is mijn voornemen! Kan ik mezelf ook niet gek maken!!! Hoop ik
thanks meis voor je berichtje. Lief van je! Ik laat mijn hoofd niet hangen hoor, we gaan er gewoon voor en zien het wel. En inderdaad, het kan allemaal raar lopen! Hoop zo voor je dat je je snel beter voelt. Niets van anderen aantrekken hoor, is allemaal makkelijk praten. Probeer je rust vooral te nemen, die heb je nu hard nodig. Sterkte meis! @hanneske, ik hoop voor je aan de ene kant dat het wegblijft en aan de andere kant als je niet zwanger bent, dat het gewoon doorzet. Het is zo vervelend die onzekerheid! ik had trouwens bij mijn eerste zwangerschap ook dat ik dacht dat ik ongie ging worden, maar ik was dus zwanger. Heb er niet teveel aangedacht, omdat we toen een weekend weg waren. Pas toen ik dacht dat ik een blaasontsteking had, bleek ik al 6 weken zwanger! Dus tja... Enne, goed van je! Niet kopen, ik help je sterk zijn!
Tja, dat heb ik dus ook... Natuurlijk hoop ik dat het wegblijft en dat het blijkt dat ik zwanger ben maar dan had ik nu echt al een lichte tweede streep moeten hebben toch? Bij de 1e testte ik met sensitest al 5 dgn voor nod positief! En omdat ik ook al ongi-klachten heb ga ik er niet echt van uit dat ik niet zwanger ben en dan heb ik inderdaad liever dat het dan maar meteen komt! Dus laat het bloed maar stromen!!! (Bij mij dan he) Ik denk dat ik weer terug ben op een cyclus van 30 dgn...