Frummeltje, snap best dat je jezelf niet aantrekkelijk voelt door je aardbeien O je schoonzus is ook weer bezig Zou ik geloof ik ook een raar idee vinden, maar aangezien die van mij pas bevallen is moet ik me geen zorgen maken! Rensje, ik begrijp je onzekere gevoel. Misschien is het ergens toch wel een geruststelling dat het bij de 1e ook zo ging, en dat is goed afgelopen testen, ik verwacht niets van deze ronde, had vanmiddag ook wat rozig slijm (sorry) dus straks ff kijken of het heeft doorgezet... Ik weet dat ik altijd een hele onregelmatige cyclus had, dus zal wel weer zo zijn Ik zit nu op dag 23 van mn cyclus dus vind het nogal kort om nu al ongesteld te worden maar we sullen sien Hanneske, haha toch weer testdrang Nu geen meer kopen totdat je echt niet ongesteld wordt??
Het zijn gewoon rotdingen! maar ja, het gaat gelukkig al een stuk beter, bloedt in ieder geval niet meer. Nog even stug doorsmeren dus. Nou misschien betekent het dan toch iets anders, . Ik zal voor je duimen! @hanneske, ik hoop ook voor je dat het bloed gaat stromen dan. Helaas is het afwachten. En geen testen kopen he!
Foeske............het zou toch geen innesteling zijn???? Spannend dus en afwachten. Gelukkig geen bloed meer frummel, hopelijk zijn ze snel weer verdwenen!! Hanneske grappig dat jij zo vaak test, ik test vaak pas na mijn NOD en daarna zet het pas door. Maar het blijft voor jou afwachten, sterkte. Hier ook nog niks maar ik wacht minstens tot tweede paasdag met testen, tenzij (en daar ga ik ook gewoon vanui) ongi wordt!! Nu is het wel tijd om op bed te gaan, het is alweer laat!!
Haha, ik vind het eigenlijk helemaal niet zo grappig dat ik zoveel testdrang heb... Kost heel veel geld, ik heb er niks aan blijkt nu wel (negatieve test ook na nod) en ik maak mezelf helemaal gek maar ja, niet testen is nog veel vervelender voor mij Ik raad het iedereen af maar ja ik mag er eigenlijk niks van zeggen. Hier dus nog steeds geen bloed maar dus nog wel de ongi-krampen...Heb nu gelukkig geen testdrang meer want ik weet wel dat ik niet zwanger ben maar stiekem.....heb ik ergens toch nog een beetje hoop, en dat vind ik wel zo vervelend!!! Doe mij maar 1x een menstruatie aub!
Ja, wil je ook geen valse hoop geven maar ik zat ook aan innesteling te denken! Ook jij weer even afwachten... Er wordt wel veel geduld van ons gevraagd he? Succes!
thanks meis! Het gaat gelukkig alweer een stuk beter, pijn is bijna weg. Lang leven Curanol! Spannend hoor, succes he!
lol, ik snap het hoor dat je nog steeds een beetje hoop hebt omdat je nog niet ongesteld bent. Het kan gewoon echt 2 kanten op gaan. Gewoon geen testen meer halen he, dan kan je ook niet testen. STAY STRONG! En gewoon rustig afwachten (oh wat makkelijk gezegd he, kan ik zelf ook niet hoor, hihi)
Nee, ik bestel ze altijd via internet (sensitest) en aangezien ze nu op zijn kan ik niet testen. Ik bestel ze gewoon niet en dan kan ik ook niet testen.. Maar ik verwacht nu echt geen zwangerschap meer. Anders had ik wel een hele lichte positieve test gehad! Het kan beide kanten nog op maar zoals ik al zei, ik weet wel beter...Wel fijn dat jullie me zo proberen te steunen! Heel fijn en lief! Thanks!!!
Hoi hoi meiden, ff afwezig geweest!!Maar wat gezellig gebabbel hier op het forum!Ik heb net de vk gebeld en mijn afspraken gepland, spannend hoor, nu word het weer een beetje echter Hoe gaat het met iedereen?Hier goed, af en toe misselijk, wel wat moe, maar verder voel ik me prima!! LIefs!!!!!
laura26, leuk zeg 18 april is nog maar ff Ik kan trouwens op rood hoor, m'n gevoel was dus toch goed Had het al gemerkt aan m'n rug en darmen...
Lekker dat je je goed voelt, dat is altijd prettig, haha. Spannend he, steeds weer die stapjes verder. Ik weet nog niet hoe ik zal zijn als ik zwanger ben, zal ik me meer zorgen maken en zenuwachtiger zijn? Geen idee, we zien het wel! Veel succes en geniet ze!
NOD lijst 2e kindjes mama's 3 april Hanneske 3 april Foeske 8 april Janneke ???? Frummeltje31 Zwanger: 15 feb Lola82 19 feb Titus 23 feb Annelin 27 feb Mallie80 5 mrt Burningkarma 10 mrt Rensje 19 mrt Laura26 25 mrt Marleenmama even aangepast
Aaaah Foeske, jammer meid... Gelukkig had je al een voorgevoel en valt het mischien minder zwaar maar toch... jammer...Was leuk geweest, zo snel!
Ja, dat vraag ik me ook af... Hoe zal het zijn? Is het hetzelfde, juist heel anders... Ben zo benieuwd!!!