Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik vind mezelf ook verdacht rustig... Normaal zou ik stiekem toch weer nieuwe testen gaan kopen en iedere dag weer opneiuw testen maar omdat mijn gevoel toch zegt niet zwanger denk ik dat ik daarom de rust wel kan bewaren... Erg onrustig ben ik er dus nie ondr, vind het wel echt heel vreemd! Dank je dat je zo meeleeft!

2. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    graag gedaan hoor, daar ben ik toch voor, ;). Goed dat je inderdaad zo rustig bent, ik weet het ook niet waar het verder nog aan kan liggen. Het is ook echt wel vreemd inderdaad, misschien toch ineens een langere cyclus. Voor mijn eerste zwangerschap, na mijn miskraam werd ik gestoord van mijn cyclus. Normaal gesproken altijd regelmatig. Maar die eisprong was na mijn miskraam echt van de hak op de tak. Om gek van te worden! Dus tja, soms doet je lichaam rare dingen en is je cyclus ineens langer. Of je hcg is nog niet te meten en wordt het vruchtje misschien afgestoten... Tja we kunnen blijven gissen, weten doen we het helaas niet, :(

3. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    En Hanneske heeft het sporten geholpen, frustrerend dat wachten...Als het dan zo moet zijn, dan maar direct en niet dat hele lange wachten. We blijven het volgen.

Hier ook de hele tijd het gevoel ongi te moeten worden, maar tot op heden niks, wat duurt wachten lang. Ik heb mijn cyclus nooit echt bij gehouden, dus weet ook niet precies hoe het hiervoor was. Behalven nu wij zwanger willen worden, houdt ik het in de gaten en blijkt dat ze best wel lang zijn en daar baal ik van. Moet je elke keer zolang wachten voordat je weer aan een volgende ronde kunt beginnen....

4. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames, voor mij alweer een tijdje geleden en dan zijn jullie ineens op pagina 93? Wow! Inmiddels weer ongesteld. Bleeeehhh... Ik probeer wel weer mee te lezen, maar ben steeds zo druk dat het nog niet zo goed lukt!
    Lieve dames, iedereen heel veel succes met zwanger zijn en zwanger worden ;)

5. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Bedankt, jij ook!!!

6. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Marleenmama, bedankt voor je openheid ;) Goed dat je met jezelf een goed gesprek kan houden, scheelt een stap!

Hanneske, zal je idd zien zeg! Hoop dat je snel duidelijkheid mag krijgen want dit is ook niks! Goed dat je nog geen test hebt gekocht hoor!!!

Evaaatje, jij ook succes!

Hier,
    Sorry Hanneske, maar ik ben m’n ongi al weer flink zat ;) pfff wat een last heb ik daarvan! (vooral m’n darmen) Ben behoorlijk moe, maar heb afgelopen nacht goed kunnen slapen met extra medicatie. Vannacht uit voorzorg ook maar weer pakken…

7. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Zo net terug uit t ziekenhuis flink geschrokken. Heb een bloeding gehad . Heb dut ook bij de 1e zwangerschap gehad maar toch schrik je zeker na de MK. Mocht net naar de verloskamers voor een echo. Gelukkig alles goed nu mega hoofdpijn weet iemand of je paracetamol mag nemen als je net zwanger bent.?

8. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Evaatje, geeft toch niets joh! Af en toe er zijn is ook leuk! Jij ook succes!!!

Marleenmama, he bah wat schrikken meid. Gelukkig dat alles goed is zeg. Probeer je rustig te houden, kan me voorstellen dat je erg schrikt. Zeker met de MK e.d. Doe maar rustig aan en denk om jezelf en je beeb.

Volgens mij kan paracetamol geen kwaad, het is geloof ik zowat de enige pijnstiller die je mag tijdens je zwangerschap. Drink je genoeg? En het zal ook een beetje de spanning zijn die er uitkomt...Succes meis!

9. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Thanks heb de hele dag ook enorme honger gehad iets te weinig gedronken en de stress. Toen we net gingen eten voelde ik het zakken. Nu toch effe een paracetamol gepakt voor t laatste zetje hihi. Slaap lekker allemaal. Ik ben nog laat op haha

10. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    mooi zo meis, mooi dat het zakte. Lekker slapen nu, je hebt het nodig! Heb maar een mooie droom! ;)

11. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Marleenmama, paracetamol is toegestaan… snap dat de schrik er goed in zat, gelukkig alles oké! Trusten!

12. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nee, heeft niet geholpen, nogsteeds geen ongi:x Ben wel heel moe, heb vandaag lang gewerkt en vanavond 3 uur gesport dus heb het helemaal gehad...

En ja, ik weet het... Wachten duurt lang! Ik was ook blij dat mijn cyclus altijd maar 30 dagen was en toe ineens 28 :$ Haha dacht ik toen nog, nog minder dagen om te wachten totdat ik mag testen... Nu zit ik met een onregelmatige cyclus... Toch iets te hard gelachen denk ik! Maar balen zeg, dat die van jou zo lang is...

13. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey die evaaatje, balen van je ongi! Jij ook veel succes!!!

14. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, knap he? Ik vind dat ook heel goed van mezelf:D. Maar dat kan ik alleen maar laten omdat ik niet denk dat ik zwanger ben. Als ik genoeg zou twijfelen had ik denk ik toch testen gekocht dus echt heel knap is het niet!

Balen dat je zo'n last hebt van je ongi. Heb jij dan ook zo'n last van je darmen? Dat je er alles doorheen voelt "stromen" zeg maar? Beetje smerig misschien maar ik vind dat altijd zo vreemd. Alles wat door je darmen gaat voel ik dank ik denk langs mijn baarmoeder afgaan of zo. PIJNLIJK!!! Of bedoel je dat niet?

Goed dat je wat extra medicatie neemt. Als je geen pijn hoet te lijden dan moet je dat ook zeker niet doen!

15. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Och meid wat vervelend. Dat is zeker schrikken mar fijn dat alles goed gaat. En lekker paracetamol eten als je je daar beter bij voelt. Kan geen kwaad voor je baby;)

16. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Zo Marleenmama wat zul jij geschrokken zijn, gelukkig is alles goed. Hopelijk kun je morgen weer genieten, zonder hoofdpijn en anders maar weer een paracetamol plus de vitamintjes!!

Hanneske is nog steeds aan het afwachten............ik wordt nu ook wel heel nieuwschierig en beetje vreemd op hoeveel dagen zit je nu??

Eva niet erg hoor dat je af en toe komt, moet kunnen!!

Foeske ben jij ook al wezen winkelen??

Ik ga op bed, morgen weer vroege dienst!!

17. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    he meiden,

Oorspronkelijk geplaatst door marleenmama [​IMG]
    Zo net terug uit t ziekenhuis flink geschrokken. Heb een bloeding gehad . Heb dut ook bij de 1e zwangerschap gehad maar toch schrik je zeker na de MK. Mocht net naar de verloskamers voor een echo. Gelukkig alles goed nu mega hoofdpijn weet iemand of je paracetamol mag nemen als je net zwanger bent.?

tjee wat moet jij geschrokken zijn meis, hopelijk is het weer wat rustig in je hoofd! En ook in je buik en is je bloeding gestopt.

Nou ben vandaag ziek gemeldt ik ben zo hondsberoerd niet normaal, kan gewoon niet eens aan eten denken want dat komt alles al omhoog. Had toch stiekem gehoopt dat het me een beetje bespaard zou blijven. dacht dat ik mijn portie bij onze zoon wel had gehad. Maar goed mag niet zeuren moet blij zijn dat ik zwanger ben.

@hanneske, hoe meis je houdt het echt spannend en wat goed dat je nog niet getest hebt. Ben je nu 4 dagen overtijd dus op 32 dagen... wat is je langste cyclus??? Misschien denk je wel dat je niet zwanger bent omjezelf voor een teleurstelling te besparen. Ben ook benieuwd hoor...

@woensdag mag ik de 2e echo en hopelijk is alles goed. Aan mijn kwaaltjes kunnen het niet liggen. De gyn zei nog dat hij dit liever zag als dat ik nergens last van had. Je lichaam reageert heel goed op de hormonen en dit betekent ook dat het niveau van de hormonen steeds hoger word wat een goed teken is.!!! dus daar houdt ik me maar aan vast...

18. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant

19. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Trouwens, hoe gaat het met de buikjes van onze zwangeren? Omdat het jullie 2e is is er misschien al groei? Als jullie het leuk vinden, misschien dat je dan een foto van je buikje kunt plaatsen? Voel je niet verplicht of zo maar ik houd echt enorm van die foto's! Ik kan dat topic van buikjesfoto's de hele dag gaan zitten bekijken dus wie dat ook leuk vind, ik wil het graag zien!!!

En om nog even op de vraag antwoord te geven, mijn langste cyclus was dus altijd 30 dagen! Dat mag ik nu veranderen naar 32 of misschien wel 33, 34, 35, 36, enz:(

20. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    meis je bent gewoon overtijd! ik zou echt effe testen want dit is dan wel een hele lange cyclus!!! Dan weet je het ook meteen zeker. Heb je geen testje thuis liggen???

@buikje ja ben wel wat dikker haha maar zijn vooral mijn darmen hoor. Als ik iets straks aan heb zie je het wel vind ik...! Dus moet er een beetje bij opletten want niemand weet het nog.

Deel Deze Pagina