Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    NOD lijst 2e kindjes mama's

3 april Foeske
    8 april Janneke

???? Frummeltje31
    5 mei Hanneske

Zwanger:

15 feb Lola82
    19 feb Titus

23 feb Annelin
    27 feb Mallie80
    5 mrt Burningkarma
    10 mrt Rensje

19 mrt Laura26
    25 mrt Marleenmama

Zo, ik heb hem weer even aangepast. Weet niet of Foeske en Janneke al een nieuwe nod hebben berekend maar dat horen we dan wel! Op naar de volgende ronde! Wij gaan voor een 2013 beeb!!:)

2. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben met mijn banner toch maar gewoon uitgegaan van een cyclus van 28 dagen. Ik ga er maar vanuit dat er vanbinnen deze maadn toch iets heeft plaatsgevonden waardoor de cyclus langer is dan normaal en dat ik nu weer op dag 2 van de 28 zit. Of zouden jullie 33 aanhouden? Dit ivm het berekenen van ei!

3. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    voor de ei zou ik beide keren goed klussen zeg maar mijn banneer zou ik wel op 33 zetten omdat het anders dan misschien weer lijkt dat ik over tijd ben maar dan dus gewoon een cyclus heb van 33 dgn.

doe wel rustig aan hoor kan niet veel meer buik rug pijn is wel over na een nacht slapen dus prima.
    ben nog steeds wel heel moe en ben er ook achter dat ik gewoon geen fan ben van zwanger zijn. tis voor mij echt een must om een kindje te kunnen krijgen meer niet.
    duurd dan wel lang dus moet wel even iets bedenken waardoor het wat sneller lijkt te gaan.
    ik snap er nooit wat van als mensen echt genieten van zwanger zijn hahahah ben raar weet het.

4. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Bereken ei, vind ik ook moeilijk! Ik heb er zelf natuurlijk ook nog maar 1 cyclus opzitten… Je kunt ook 33 dagen en 28 berekenen… Beter een keel te veel geklust dan te weinig ;)

Titus, ieder z’n eigen belevenis… Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat je raar bent ;) Gewoon naar de periode toeleven dat je jullie beebje vast kunnen houden :D

5. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    NOD lijst 2e kindjes mama's

8 april Janneke
    ???? Frummeltje31
    26 april foeske
    5 mei Hanneske

Zwanger:

15 feb Lola82
    19 feb Titus

23 feb Annelin
    27 feb Mallie80
    5 mrt Burningkarma
    10 mrt Rensje

19 mrt Laura26
    25 mrt Marleenmama

Ik heb de 23 dagen maar aangehouden maar verwacht een onregelmatige cyclus...

6. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, ik heb besloten m'n banner gewoon zo te laten staan omdat 33 dagen echt een uitzondering is. Ik houd er alleen gewoon rekening mee dat ik ook een cyclus van 33 zou kunnen hebben en dus wordt het extra klussen en niet meteen in paniek raken als ik over de 28 dagen ga deze maand! Haha, schrijft makkelijker dan het zal voelen ben ik bang!!!

Titus, je bent niet raar hoor. Ik heb echt genoten van mijn eerste zwangerschap en kan me dus ook niks van jou situatie voorstellen maar vind het wel heel erg voor je. Tja, een kwestie van uitzitten wordt het dan he? Jamer maar het is niet anders... Je krijgt er een moi cadeau voor!;)

7. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Hanneske, je voornemen is er komop he je kunt het! ;)

Wat is het hier rustig...

8. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    vandaag echo gehad en blijk inderdaad iets verder ben vandaag 11/6 te zijn morgen dus 12 weken.
    is drie dagen eerder maar 12 weken klinkt toch leuker dan 11/4
    met de baby was alles goed hij bewoog erg goed schopte me maar dat zag ik alleen natuurlijk. hartje klote goed en mocht al een afspraak maken voor de 20 weken echo.

9. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    titus, wat leuk zeg! hoe voel je jezelf?

10. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

hoi dames, probeer mijn draai hier om het forum te krijgen dus vroeg me af of ik met jullie mee mag babbelen?

zit nu in ronde 3 voor ons tweede kindje, toch wel weer spannend allemaal :)

11. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Titus wat leuk! Ik kan niet wachten op mijn tweede echo! Super!
    Orchideetje welkom! Vind je het leuk om wat meer over jezelf te vertellen? Hoe oud je bent, of je werkt etc. Leuk!

Had ik al verteld dat mijn beste vriendinnetje ook zwanger is. We verschillen 2,5 week. Zo leuk! Vandaag hoorde ik ook dat het schoonzusje van een andere goede vriendin (ik ken haar ook) zwanger is. En we schelen 4 dagen. Leuk he.

12. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, viel mij ook op! Wel lekker blijven kletsen he dames?:D
    Hoe ist met iedereen???

13. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Kijk! 12 weken al weer! Heel goed...Fijn dat het goed gaat!

14. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey, orchideetje, welkom bij ons gezellige clubje! Als je wilt vertel een swat over jezelf... En als je je cyclus een beetje kent kun je je op de lijst zetten. Let wel, dit is een vruchtbaar forum zals je kunt zien. Bij veel meiden was het al snel raak dus als je nog twijfels hebt, weet wat je doet haha:D

15. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Mallie, dat is leuk! Gezellig met z'n allen zwanger. Toen ik zwanger was van ons zoontje was ik samen met mijn beste vriendin, mijn zus en schoonzus zwanger... Dat was zo bijzonder! Ik was zelfs op dezelfde dag als mijn schoonzus uitgeteld. Onze kids schelen maar 2 dagen!

16. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo, ik heb weer voo reen extra pagina gezorgd. Sorry dames maar ik vind het altijd zo'n gedoen om in een bericht iedereen te beantwoorden. Ik vind het makkelijker via een quote maar dan krijg je dus veel berichten!

Hier alles weer rustig. Baal nog wel een beetje maar het is niet anders. Had me wel een beetje op een zwangerschap ingesteld dus heb er nu extra veel zin in maar ja, nog even en dan is het al weer klustijd!!!

Ik zie trouwens dat m'n banner weg is. Hmm, even kijken of ik hem kan fiksen:cool:

17. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Zo, daar is m'n rups weer!!!

18. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo dames,

Ik kom me hier ook maar even melden. Ik ben dus sunnyqueen21 en 24 jaar! In juli wordt ik 25! Mijn vriend en ik hebben samen op 1 juni 2011 onze zoon Jelke gekregen! Een heerlijk ventje die al vanaf zijn geboorte ontzettend makkelijk en altijd vrolijk is. Wij hebben besloten om nu voor een 2e kindje te gaan. Gisteravond heb ik mijn nuvaring verwijdert en nu is het wachten op een onttrekkingsbloeding. Wij zijn vooral benieuwd hoe snel we deze keer zwanger zullen zijn. Met Jelke ben ik gestopt met de nuvaring en kreeg paar dagen later onttrekkingsbloeding en ben daarna niet meer ongesteld geweest omdat ik direct zwanger was in de 1e ronde. Nooit verwacht, maar wel heel erg opgelucht. Ik was erg bang dat het lang zou gaan duren aangezien er bij mij PCOS is vast gesteld!
    Nou meiden ik hoop hier gezellig mee te kunnen kletsen.

Liefs

19. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey sunnyqueen, welkom hier en gezellig dat je mee komt kletsen.
    Spannend om nu af te wachten op de bloeding en wat bijzonder fijn dat je ondanks je pcos meteen zwanger bent geworden van je zoontje. Zo zie je maar... Ik hoop dat je ook nu weer snel zwanger bent maar dat komt vast goed! Succes!;)

20. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Bedankt, ja ik denk zelf dat we nu wat meer geduld zullen moeten hebben, maar vriendlief denkt echt dat het meteen weer de 1e ronde raak zal zijn. Ik heb al wat buikpijn en rugpijn dus zal morgen of overmorgen wel bloeding krijgen! fijn NOT!!! Blegh heb daar altijd zo'n pijn van!

Liefs

Deel Deze Pagina