Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Heb lekker vakantie (jaja weer al) :D De zon scheen hier volop dus heb ons beddengoed meteen in de machine gedaan zodat het heerlijk buiten kan hangen. Maar tzit nie mee want de lucht ziet inmiddels flink grijs :(
    De fysio ook weer achter de rug en boodschappen gedaan. Vanmiddag de tassen pakken zodat we morgen naar CP kunnen, kheb er zin an :)

2. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee lieve meiden..

ik kan het wel van de daken schreeuwen!!!!
    we hadden een geweldige echo, ik ben dus dik 8 weken ver. En alles is gewoon goed. Bleek dus helemaal niet misgeteld te hebben. We zagen al de armpjes en beentjes en het hersenvlies en natuurlijk een kloppend hartje. Beebje was nu 2 cm groot en andere halve week geleden nog maar 3.8 mm dus moet je zien in wat voor tijd het gegroeid is!! ik ben echt ontzettend blij en de gyn was van overtuigd dat het allemaal goed zat. Hij zei je hebt nooit 100% maar dit ziet er allemaal zo goed uit, dit gaat een goede zwangerschap worden.
    Nou mijn man vloog me gewoon in mijn armen hahah die was ook zichtbaar opgelucht!!!

@foeske, ohhh lekker op vakantie naar cb?? waar ga je precies heen???? mag ik ook meeeeeeeeeee????

@foto, hmm ik ken ook wat mensen die hier rond snuffelen en dan vind ik het eigenlijk eng om mijn foto erbij te zetten. Misschien later.

@chemo, iemand vroeg (sorry weet niet meer wie) hoe de chemo ging?! Nou mijn neefje doet het echt super, ik was er woensdag en hij heeft praatjes voor 10 en je merkt eigenlijk niets aan hem. Hij heeft leuk met mijn zoontje gespeeld. Maar goed dit is ook nog maar de eerste week dus er komen nog 5 weken bij. Hij krijgt chemo en bestraling tegelijk tot half mei en dan nog 6 weken een extreem zware chemo en dan moet hij ook in het radboud blijven. We proberen positief te blijven!!!

@nieuwe meiden, wat leuk en je hebt geluk dit is inderdaad het vruchtbaartse topic van zwschp. hahah!!! maar welkom en hardstikke gezellig...

zal me ook nog een beetje voor stellen.

Ben dus rensje en ben in juni 4 jaar getrouwd met mijn jeugdliefde waar ik al 13 jaar mee samen ben. We hebben in 2009 in september een zoontje gekregen en nu zijn we dus zwanger van ons 2e kindje.
    Ben 33 jaar en woon ook in het mooie brabant!! in het zuidoosten. We hebben nog een gezinslid ons ruwharig teckeltje guusje hihi en dat is onze zoon zijn beste vriendje.
    Verder zijn we op dit moment een huis aan het bouwen en dat hopen we eind dec klaar te hebben. Dus word drukke tijd einde van het jaar want ik ben dus 21 nov uitgeteld.

3. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63

oh meid wat heeeeeerlijk!!! Gefecliteerd met je mooie echo en je prachtige minibeebje! Super dat het zo goed gaat, nou heerlijk genieten van het nieuwe leven in je buik...!

4. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Rensje, dacht al wat hoor ik toch??? Maar jij was het ;) Super dat de echo zo geslaagd was! (ik wil ook maar zal toch eerst zwanger moeten worden haha) We gaan naar centerparcs (de vossemeren) Van mij mag je mee hoor, moet je wel op de bank ;) Fijn dat het nu nog goed gaat met je neefje, hoop van harte dat het dragelijk blijft…

5. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    rensje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk en lekker gewoon 8 weken zoals je gerekend had.
    heerlijk alle spanning er af.

vakantie nee heb ik niet maar zit nog in de ziekte wet zou er ook niet aan moeten denken om nu al weer gezellig te doen en te gaan zwemmen ben toch nog regelmatig misselijk.
    eerst had ik er last van en werd het minder van zoete dingen nu kan ik die juist niet verdragen. pfffffffffff blijft wat hoor

6. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

rensje, wat fijn een goede echo! en word zeker druk met het huis maar komt vast goed

janneke, half 10 vroeg? normaal staan we rond 8 uur op en om half 9 beneden dus ik was zelfs laat :D

foeske, veel vakantie plezier! hoe lang gaan jullie?

hier, huis op orde althans groot deel, nu die kleine donder op bed ligt ga ik even snel boven aan de slag, tot zo

7. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Hier ook gebruik gemaakt van ons slapertje ;) Beneden gepoetst en voor zover het kon al spullen ingepakt. Pff heb me er toch op verkeken wat je allemaal mee moet hebben met zo'n pruts... ;) nog net Jelte z'n kleren e.d. pakken, maar dat komt wel :D

We gaan een weekend dus maandag weer terug :)

titus, jouw tijd voor een vakantie komt wel weer ;)

8. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Wat een rust weer!

Ik denk dat ik vandaag een dikke O in mijn cyclus heb staan ;) (tenminste als ik m'n temp en slijm mag geloven...) Dat wordt dus klussen!;)

9. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Foeske succes ;)! En veel plezier bij cp! Ben daar ook al twee keer geweest. Best leuk!

Titus, toch een beetje positief als je de zoete dingen nu laat staan! I had vorige keer een chocomel verslaving. Die heb ik nu gelukkig om kunnen zetten naar een halfvolle melk verslaving..scheelt hopelijk weer een paar kilo's.

Hier vandaag te erge hoofdpijn de hele dag..gek van te worden Pfff
    Truste voor nu!

10. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Rensje, wat positief om te horen van je echo! Gefeliciteerd!
    Ook fijn dat je neefje er zo 'goed' onder blijft!

11. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Wat een super nieuws Rensje nu wordt het dubbel genieten!!! Al zal je het af en toe ook nog wel eens druk krijgen, met een verhuizing en bevalling voor de boeg.
    Verder is het ook fijn dat je neefje de eerste chemo zo goed heeft doorstaan. Hopelijk gaan die andere vijf net zo.......al zal hij ook zijn mindere periodes krijgen, sterkte!!

Orchideetje, ik dacht dat ik een tijd bij zag staan van 7 nog wat. dus dat vindt ik wel vroeg, tien uur is prima te doen!!

Nu zo even douchen en op bed, nog even lezen. Zo'n spannend boek.........

12. orchideetje

goedemorgen!

@foeske, veel klusplezier!

@mallie, hoofdpijn al weg?

@janneke, 7 uur :$ neeee doe maar niet ;)

@hier, gisteren heeel druk geweest dus vandaag weer verder, heb nu de smaak te pakken dus dan kan ik beter doorgaan ;)

13. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Rensje, super gefeliciteerd met je positieve echo! Heel fijn om te lezen!

Foeske! Klus ze!!!!!!!! Zet hem op samen maar geniet er van!!! En veel plezier dit weekend;)

Mallie: Hoe is het met je hoofdpijn vandaag? Ik hoop weer iets beter en anders.....RUSTIG AAN!

Janneke, welk boek ben je aan het lezen?

14. orchideetje

rustig hier vandaag :(

allemaal druk bezig?

15. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    hoi meiden,

heb niet alles gelezen maar ik wil me graag aanmelden voor het topic.

Ons kleine dame is ondertussen 11 maanden. En wij gaan voor een tweede.

zit ondertussen op het wachtbankje. Heb volgende week zaterdag ongeveer me NOD.

Liefs Soesje.

16. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo dames, zo ik kan nog niet bij houden wie wie is en wie wat verteld heeft hoor! Sorry!!

Ik ben gisteren dus ongesteld geworden. En ik ga voor het gemak er maar even vanuit dat ik dezelfde cyclus heb als toen ik zwanger raakte van Jelke. Dus 28 dagen. Dat zou betekenen dat ik 10 mei kan testen.

Liefs

17. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Welkom in het vruchtbaarste topic allertijden soesje! Zet jezelf maar op de lijst als je wilt! Als dat niet lukt dan laat maar weten, dan doet een van ons het even voor je!

18. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    #1038 Hanneske, 13 apr 2012
    Laatst bewerkt: 13 apr 2012
    Nee, dat is ook erg lastig. Gewoon lekker meekletsen en we leren elkaar snel beter "kennen"!

Als je wilt, zet jezelf even op de lijst! Of geef het even aan als je wilt dat iemand van ons dat doet!

19. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, dat viel mij ook op. Ik ben op vrijdag meestal vrij maar dan wordt er erg weinig gekletst. Heb ik verdorie geen reden om onder mijn poets uit te komen:x

Ben niet druk op het moment. Werk in de kinderopvang maar het kindaantal is een beetje aan het dalen dus minder werk voor ons. Genoeg overuren dus maakt voor mij voorlopig nog even niks uit. Meer vrije uren om door te brengen met mijn 2 heren thuis! Overdag poetsen enz en de avond vrij voor leuke dingen zoals een baby maken. Nog een paar nachtjes slapen. We gaan deze ronde voor het eerst echt serieus rekenen/tellen/mikken zonder er te veel mee bezig te zijn;)! Ben benieuwd of ik dan ook snel op roze mag:p

20. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    NOD lijst 2e kindjes mama's

???? Frummeltje31
    26 april foeske
    5 mei Hanneske