Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    Hallo,

Zou ik ook mogen meeschrijven?

Ik meld me wel eens aan bij het nod forum, maar daar zitten er zoveel dat je het niet kan bijhouden en er ook niet echt op je wordt gereageerd door de drukte.

Zal me even voorstellen

Ben samen met mn man sinds 14 jaar, getrouwd en een dochter die vandaag 1 is geworden. (we vieren het morgen, voor het geval dat je denkt wat doet die online).
    We hebben een grote hond en we wonen in brabant.

Over onze dochter hebben we 2 jaar 'gedaan'. En ze is met een keizersnede gehaald dit door mijn hartafwijkingen en ik totaal uitgeput was, heb toen vanaf week 23 op de bank moeten liggen.
    Maar dat heb ik voor de tweede graag ook weer over. Al was het toen wel afzien.
    Ben afgelopen oktober gestopt met de pil, had er beter niet aan kunnen beginnen want mn cyclus kwam pas na 88 dagen een beetje op gang. Zit nu in de derde ronde al zijn we dan al een half jaar bezig.

Dat was het wel een beetje voor nu. Hoop dat ik mee mag kletsen.

2. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Janneke, welk boek ben je aan ’t lezen?? (ben niet nieuwsgierig hoor…)

Soesje, welkom! Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt :D

Hanneske, hoop dat het deze ronde raak is voor jullie, zou een hoop test kosten schelen whaha

Hier,
    Zit heerlijk in CP de kleine lekker op bed en we hebben WIFI geregeld aangezien de kleine man nog veel slaapt en dit is toch een beetje mijn ontspanning ;) Hebben vandaag al heerlijk gezwommen en gegeten. Vanmorgen ook met z’n 3en naar de kapper geweest dus we zien er weer fris en fruitig uit ;)

3. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Welkom, gezellig :D

4. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    hanneske ik ga voor je duimen.
    Foeske have fun in cp.

Alle nieuwe meiden, gezellig welkom.

Kan t alleen niet zo goed bijhouden ben zo moe. Zit niet veel online. Doe mijn best alles te onthouden en zo Af en toe mee te lezen.

5. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    En als je een dag niet bent geweest, moet je direct een heel stuk bijlezen en is alles onthouden ook bijna onmogelijk......helemaal met al die zwangerschapshormomen in je!!

Welkom nieuwe meiden, gezellig!!! Ze jullie namen maar gauw op de lijst, ben ook benieuwd wie de volgende wordt die haar naam in het roze mag zetten!!!! Frummel ergens nog een goed gevoel bij........

Ik lees een boek van Tess Gerritsen; het stille meisje. Ben helemaal weg van deze schrijfster. Ik houdt van literaire thrillers. Nog meer lezers hier??
    Al heb ik sinds onze kleine meid er is, wel een stuk minder tijd voor. Zo in bed nog even lezen. Net weer thuis van het werk.....nog een paar late diensten en dan gaan we de regelmaat in. Ik ben benieuwd want ik werk nu alweer ruim vijf onregelmatig.

CP??? Misschien heel dom dat ik dit niet weet.........

Meiden tot morgen en alvast een fijn weekend!!!

6. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Jaah Janneke hier ook groot fan van Tess, maar ook van Harlan Doven, Patricia Cornwell en Hennin Mankel. Als ik de namen goed schrijf...cp is center parcs ;)

Nieuwe meiden welkom! Ben nu ook benieuwd naar de lijst. Maar pas op want eenmaal op de lijst dan zitten we er boven op! Dan sturen we zelfs privé berichtjes ;)

Verder is de hoofdpijn weer op een laag pitje..aanwezig maar niet meer hinderlijk. Zelfde als de misselijkheid..

27-4 trouwens 12 wkn echo. Iets om naar uit te kijken!

7. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

morgen meiden!

@soesje, welkom!

@sunny, ik ga van het gemiddelde uit maar dan zitten we gelijk ik ook 10 mei :)

@hanneske, as vrijdag zal ik er zijn beloofd :D , jammer dat het werk terug loopt, maar wel fijn dat je nu wat meer tijd voor je gezin hebt

@senna, welkom en gefeliciteerd met je dochter! heel veel succes gewenst :)

@foeske, fijn dat je het naar je zin hebt :D

@janneke, hier ook een boekenlezer, net boek uit gelezen van simone van der vlugt genaamd op klaarlichte dag, ook een onwijs goed boek, literaire thriller, ben nu op zoek naar een nieuw boek maar ik ben nogal moeilijk, als het 1e hoofdstuk mij al niet uitdaagd om verder te lezen dan stop ik er meestal mee :) zijn dus maar een top 5 aan boeken die ik heb.

@mallie, je pb't maar een eind weg :D gezellig :p

@bijhouden topic, ik open meestal dubbel zp dan doe ik in het ene tabblad reageren en in de andere lezen ;)

@hier, heerlijk geslapen, gisteren erg druk geweest, vandaag rustig dagje alleen even met vriend van mij mee om de trouwringen te bestellen want hij gaat zijn vriendin, onze beste vrienden, ten huwelijk vragen, zooooo spannend :)

8. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    meiden ik zal weer evenn minder aanwezig zijn.
    ik ben 2 dgn in de week weer aan het werk voor 2 a3 uurtjes nou ben kapot niet te doen dus eigenlijk. gisteren was ik om 1400 thuis ben om 1500 naar bed gegaan en er niet meer uit gekomen ja om over te geven.
    nu nog steeds misselijk.
    wie dat toch uit gevonden heeft. ik kan echt neit tegen zwanger zijn hoor pfffffffffffffff. gun het niemand maar mezelf ook niet.

9. orchideetje

titus, wat naar zeg :( gelukkig verliep mijn 1e zwangerschap vlekkeloos dus hoop dat het bij een 2e weer zo mag zijn :), beterschap en sterkte!

10. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Senna999, Heee een bekende!!! Ken je me nog?? Van het mei indiaantjes forum?? Ik was 26 mei uitgerekend van Jelke, maar ben op 1 juni bevallen. Ik was de laatste meimamma toen!! Wat leuk dat jullie ook voor een 2e gaan nu!

@Foeske, Heerlijk op CP. Geniet er maar lekker van!!

@marleenmamma, ja ik vind het soms ook moeilijk bij te houden en heb niet altijd in om wordpad/kladblok te gebruiken. Geeft niks dat begrijpen we allemaal denk ik wel!

@JannekeB klopt na een dag niet hier zijn is het flink bij lezen! Ik ben wel een lezer, maar dat komt met periodes. Ik kan soms zo in 1 week tijd 1 of 2 boeken zo uitlezen en dan weer maanden niet aan een boek komen. Ik heb ook altijd met een goed boek dat ik wil doorlezen... tot ik hem uit heb... en dan baal ik weer dat ik hem zo snel uit heb. Ik lees vooral chicklits en een goede thriller sla ik ook niet af!

@Mallie80 Ik heb gisteren mijn NOD nog op de lijst gezet dus kom maar op met die prive berichtjes hahaha!
    Spannend nog even en dan heb je een echo!!! Leuk hoor!!

@orchideetje, wat leuk dat we beide op 10 mei NOD zitten! Ik ben benieuwd. Ook maar tegelijk zwanger deze ronde vind ik ;)

@titus, o jee meid wel goed op jezelf passen hoor!!! Als het echt niet gaat het werken dan moet je een grens trekken hoor! Rustig aan! Lijkt me verschrikkelijk om zo misselijk te zijn!!

Zo weer bij gelezen! Nou ik heb mijn best gedaan om op de meesten te reageren! Ik ga zo met Jelke richting mijn moeder. Mijn vriend is te voetballen en aangezien onze douche en wc in de verbouwing zit ga ik even lekker bij mijn moeder douchen en normaal naar de wc hahaha! En dan blijf ik daar vanavond eten en tv kijken met mijn broertje en zusjes. Ik heb 1 broertje en 2 zusjes van bijna 13 jaar dat is een 3-ling. Dus die vinden het altijd gezellig als ik samen met Jelke kom.

Liefs

11. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Marleenmama, zwaai :D

Janneke, ik lees ook wel graag maar kom er momenteel niet aan toe… Ik ben bezig in het boek getuige van Lars Kepler. Ook een geweldig spannende thriller :D

CP=centerparcs ;)

Mallie, leuk zeg de 27e is er voor je het weet ;)

Bijhouden topic, ik typ altijd eerst in word en dan ff knippen en plakken ;)

Orchideetje, wat leuk dat je mee mag om de ringen, enjoy!

Titus, dikke knuf voor jou!

Sunnyqueen, grappig dat je hier weer bekende tegenkomt :)

Ik geloof dat ik alles wel heb gehad nu :) Vanmorgen lekker kunnen slapen tot 8.45uur want toen werd Jelte ook wakker, ontbeten en al een paar uur wezen zwemmen. Hij slaapt nu als een roosje en wij genieten van onze tijd samen. Straks lekker even in het bubbelbad en sauna, hmmm heerlijk zo’n VIP huisje! Vanaaf heerlijk uit eten en dan ’s avonds weer samen op het bankje… Mij hoor je niet klagen ;)

12. orchideetje

sunny, ik zeg deal! samen deze ronde zwanger :D veel plezier vanavond!

foeske, klinkt heerlijk! geniet nog van je vakantie

hier, ringen zijn mooooooooooi!!, was erg gezellig, heb me in ieder geval vermaakt, nu even naar de appie voor paar boodschapjes en verder helemaal niets meer, morgen krijgen we waarschijnlijk visite/familie over de vloer dus doen nu even niets meer :)

13. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    NOD lijst 2e kindjes mama's

???? Frummeltje31
    ???? Lievebees
    19 april Senna999
    21 april Soesje1986
    26 april foeske
    5 mei Hanneske
    8 mei Janneke
    10 mei Sunnyqueen21
    10 mei Orchideetje

Zwanger:
    15 feb Lola82
    19 feb Titus
    23 feb Annelin
    27 feb Mallie80
    5 mrt Burningkarma
    10 mrt Rensje
    19 mrt Laura26
    25 mrt Marleenmama

14. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    zo ff de lijst bijgewerkt! Heb verder niet echt op de verhalen gelet, maar zie dat het een spannende tijd wordt :D

Lievebees weet jij je nod?

15. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    Hoi dames,

ik ben ook een lezer. Een tip die ik jullie kan geven is zeker als je van literaire thrillers houd: de Milenium triologie van Stieg larsson. Verder heb ik wel bijgelezen maar was zo veel dat ik echt niet meer weet wat ik nou moet reageren. Dit was het enige dat ik onthouden heb.

Nou jullie mogen me trouwens best PB'en hoor nu ik op het NOD lijstje sta hihihihihihi.

Hier op het wachtbankje is het echt spannend. Heb wel last van allerlei symptomen maar weet niet of ik het mezelf aan praat of dat het alleen maar in mijn hoofd zit ofzo.

enige symptoom wat tot nu toe ook opvalt bij vriendlief is dat mijn borsten steviger en voller zijn...... dus nou goed we zien wel.

Liefs Soesje

16. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Ok wel een paar tips gekregen hoe ik het beter bij kan houden, met extra tabblad openen lijkt mij wel heel handig. Ga ik morgen doen, nu zo lekker op de bank hangen.

Heerlijk zo'n weekendje samen weg. Geniet er maar lekker van, klinkt in elk geval niet verkeerd!! Wij hebben hier nog een nachtje we liggen voor in een hotel, ook altijd erg leuk. Plakken we er meteen een bezoek aan de dierentuin aan vast!! Jullie verder nog leuke plannen, dit weekend??

Voor je het weet is het de 27ste, leuk zo'n eerste echo, maar ook wel heeeeel spannend.

Verder komen de eerste NOD-dagen er weer aan, altijd weer spannend. Hier ben ik begonnen met duimen draaien voor jullie.
    Hier nog even rust en dan is de klusperiode weer aangebroken......

Ik wordt geroepen, dus ga ervandoor!! Iemand zit klaar op de bank, met chips en nootjes!!

17. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    27ste is alweer tweede echo :) alleen nu die van 12 weken!
    Stieg heb ik ook gelezen, zo goed heb maar 1,5 week nodig gehad voor alle.drie de delen. Dan benut ik zelfs mijn bezoekjes aan de wc lol.

Soesje spannend hoor! 1 ste ronde toch?

18. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Hmm zie nu je banner haha idd eerste ronde! Alles kan, hier ook 1ste ronde raak! Bij beide kids trouwens..Manlief grapt er al over, dat hij zijn werk ervan kan maken ;)

19. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    Ja ik ben nu bezig in deel 3 van Stieg larssons millenium triologie. Best spannend. Dus lees als het maar even kan hihihi.

en ja dit is ronde 1. vind het wel spannend zeker omdat ik vanalls voel........ En vooral mijn borsten zitten in de weg..... vriendlief vind dat ook. nou ja niet dat ze in de weg zitten maar dat ze zo groot en stevig zijn hahaha.

Liefs Soesje

20. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    foeske; lekker hoor cp, doen wij ook wel eens, op welk park zit je?

mallie80; ja de 12 weken echo is echt leuk om naar uit te kijken. is al bijna zie ik aan je banner.

orchideetje; oh spannend hoor, dan hebben je binnenkort een bruiloft van je vrienden tegoed.

titus; oh bah, misselijkheid. hoop dat het snel minder wordt en je je eigen weer goed voelt.

sq; ja ik ken je nog hoor! gezellig dat jullie ook voor de tweede gaan, zijn jullie al een tijdje bezig of net pas. alles goed met jelke?

soesje; nog 1 week tot je nod zie ik, spannend hoor! vollere borsten, hmm zou ik ook wel willen haha. hopen dat het raak is.

janneke; nachtjeweg, lekker hoor en dan vandaag naar de dierentuin , hier schijnt de zon al buiten. veel plezier iig.

hier een rot nacht gehad. gisteren de verjaardag van dewi gehad en het was supergezellig en ze heeft haar taartje helemaal plat gemept. maar gisteravond, niet willen slapen, huilen. en toen we gingen kijken was ze warm en aan het snotteren. oftewel koorts en verkouden. pfff. we hebben ieder half uur voorbij zien gaan. ze was niet stil te krijgen, arm kind. nu zit ze met paracetamol rond de 38-38.5, rode natte oogjes. Tis de eerste keer dat ze echt ziek is met koorts. Tot nu toe is ze alleen 2x verkouden geweest. dus afkloppen maar. hoop dat het vandaag wat beter gaat met haar.

ze heeft een superleuke driewieler gekregen voor haar verjaardag met een duwstang. en ze vind het geweldig om erin te zitten.

nou hier straks naar s.ouders als dewi niet te ziek is en de was nog wat bijwerken.

Deel Deze Pagina