Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

goedemorgen,

@lievebees, ook 10 mei, gezellig hoor, hopelijk allemaal raak deze ronde ben wel benieuwd of het echt zo'n vruchtbaar topic is :D

@bijhouden, als het niet lukt geen ramp ;)

@cb prikjes, hier slaapt ze veel na de prikjes maar dag na de prikken merk je niets meer aan haar

@hier, huishouddag vandaag, moet van alles doen want het weekend was weer druk en chaotisch dus weinig kunnen doen

2. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    succes met het huishouden.

prikken vond het altijd wel zielig maar hier heeft hij er geen last van gehad.

heb de vk gebeld en aangezien ik van rood gelijk naar bruin bloed ben gegaan heeft ze mij verzekerd dat het een bloedvatje geweesd moet zijn.
    heb nog steeds wel bruin verlies bij het afvegen.
    mocht van haar wel eerder komen deze week heb volgende week een afspraak maar had zelf zo iets van nou ze beschreef het echt zoals het gebeurd was.
    ze zei stel je hebt een mk dan blijf je bloeden en gaat en niet bloeden en neemt het weer af. mocht ik toch nog gaan bloeden of me tch nog ongerust blijven maken mocht ik gewoon weer bellen en maakte we een afspraak voor deze week.
    wel ga ik morgen een potje urine bij de ha brengen want denk dat ik misschien wel eens blaasontsteking kan hebben.

10 mei is dus de dag he ik duim voor jullie hoor.
    overigens al enige tijd geleden vroeg iemand wanneer ik mijn 20 weken echo had en dat is 12/6. spannend iets om naar toe te leven.
    heb wel weer een zwangerschap vol met spanningen. pffffffffffff.

3. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @titus,

gelukkig dat je je nu wat geruster voelt.

@orchideetje, hier ook huishouden, en natuurlijk CB :( vind het altijd zo zielig. gelukkig hebben we een afspraak aan het einde van de dag. dus dat word gelijk naar bed. en als ze wakker wordt lekker een fles.

Liefs Soesje.

4. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    @titus; fijn dat je een beetje gerust bent gesteld. nu maar hopen dat het bruinverlies ook snel stopt.

huishouden; heb hier nog 2 manden liggen met vouwgoed en 1 om te strijken, heb er geen zin in om dat te gaan doen.
    vannacht heeft dewi continu gehuild, ben echt op. heb haar nu in bed gelegd en hoop dat ze gaat slapen, dan kan ik ook even gaan liggen. ze heeft nu iets minder hoge koorts maar ze is echt ziekjes.

volgende week moeten we naar de wijk voor de 11 maanden controle, die afspraak hadden we al in maart maar die was ik vergeten, oeps haha. en ze hadden niet eerder plaats dan eind april dus dan ga ik volgende week maar. het zal verder voor de prikken niet uitmaken, maar ben wel benieuwd hoe ze in de groeicurve zit.

5. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Och, das ook zielig... Nee dan snap ik dat je er met meer moeite naartoe gaat. Tja, je kunt het ze niet uitleggen he? Ik kan me voorstellen dat ze denken, waarom doen ze me pijn, zo maar, zonder rede???? Zo zielig dan he?

6. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Nou, titus, goed dat je hebt gebeld... En zo zie je maar weer, ben je weer gerustgesteld. Goed gedaa, en fijn dat het niks ernstigs is! Is toch schrikken he...

7. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    Ja idd daarom ga ik ook altijd liever tegen het einde van de middag. als laatste dan is het ook niet zo druk op het CB en dan kan ze daarna gelijk naar bed. vandaag dus maar geen warm eten voor het kleine meisje.

Heb zo met der te doen. zeker omdat ze vandaag zo ontzettend lief is.

liefs soesje

8. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Weer terug van cb. Alles ok maar ik had niet anders verwacht. Toch altijd weer fijn om de bevestiging te krijgen haha:)

9. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Titus, ik zou ook gerustgesteld zijn wanneer het verhaal van de vk overeenkomt met wat gebeurt is hoor!

Senna, dat vergeten ken ik… Moest eind feb. terug met Jelte voor de 11 maanden controle + prikken maar is helemaal aan me voorbij gegaan! Kheb een nieuwe afspraak voor eind de maand, dus tkomt goed ;)

Wij zijn inmiddels weer thuis. Ik heb een weekend rust gehad maar zit er toch helemaal doorheen haha. Ik heb deze week nog heerlijk een weekje vakantie dus die ga ik maar eens nuttig invullen en gebruiken om m’n sociale contacten weer op peil te houden ;)

10. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    Hier ook weer terug van CB kleine meid heeft zich voorbeeldig gedragen als een echte held. Ze kreeg de prikken en heeft alles bij elkaar misschien een halve minuut gehuild.

We hadden thuis al pleistertjes uitgezocht die ze dan zou krijgen en ze had haar knuffel en natuurlijk mama dicht bij zich. Verder was alles goed. ze groeit goed. der gewicht was iets minder hard gegaan. Maar goed dat was niet erg omdat ze ook al heel erg actief is.

Nu ligt ze lekker op bed ze was dood op. Heeft ze altijd na die prikken.

Liefs Soesje

11. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Wij gaan ook voor een 2e kindje..
    Hebben al een zoontje (19-06-2006).

13 apr positieve ovulatietest en 30 april bekijken of het zover is.

Wel spannend allemaal!!
    Voor iedereen heel veel succes toegewenst.

12. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    welkom sher,

jij ook veel succes!

Liefs Soesje

13. wonderful

wonderful Niet meer actief

Hallo Dames,

Allereerst gefeliciteerd voor de zwangere dames.

Wij willen ook graag gaan voor een 2de.
    Wij hebben een zoontje van bijna 9 Mnd.
    Mijn leeftijd is 25 en mijn vriend 28.

Ben benieuwd hoe mijn cyclus nu is want ben na mijn bevalling gelijk weer aan de pil gegaan 8 april mijn laatste op. Achteraf gezien mss beter niet aan de pil hoeven gaan maarja dat het zo snel al weer ging kriebelen bij ons hadden we ook niet verwacht hihi.
    Ik vind het allemaal super spannend.

Liefs Wonderful

14. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @wonderful, welkom veel plezier op het topic.

@hier, kleine meid is ziek :( komt door de prikjes van gisteren. ze heeft 38.3 dus maar even een paracetemol gezet. Hopen dat het werkt. ze wil alleen maar in bed of op schoot dus ja heb er vandaag mijn handen vol aan denk ik.

verder stond ik mega misselijk op vandaag. ben nog steeds te misselijk om te ontbijten helaas. Hoop dat ik over een half uurtje kan eten.

Liefs Simoon

15. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Ojee volgens mij ben ik helemaal verkeerd begrepen..........ik had alleen via de Kruidvat een nachtje weg gekocht en wanneer we dan gaan, gaan we meteen langs een dierentuin ergens in Nederland. Scheelt namelijk smorgens een hoop reistijd....Die zondag zijn we naar een fair geweest ook heel leuk!!
    We willen trouwens naar Burgers Zoo, leuke dierentuin?? Volgende maand ofzo......

O titus wat vervelend bloedverlies, gelukkig nu niet meer.......maar spanningen blijven dus net als bij een eersten.

Hopelijk kan ik 10 mei ook positief testen, wou ook ongeveer tot die datum wachten......hopelijk lukt dit. Hoop het zo, we gaan in elk geval ons best doen;).

Foeske heerlijk nog zo'n week vrij, waarin niks geen verplichtingen zijn gepland, geniet ervan!!
    Fijn dat het bij jullie beide goed is gegaan op het CB.

Soesje nu al misselijk.......zou dat al kunnen. Sterkte met de kleine meid!! Hopelijk knapt ze snel weer op!!

Nieuwe meiden welkom!!

Werkt prettig zo, met twee geopende pagina's!!

Verder ben ik op dit moment alleen thuis, voor het eerst sinds de geboorte van onze dochter. Niemand om mij heen tijdens het opstaan en opstarten. Gister naar de Jongens tegen de Meisjes geweest (zo leuk). Dochter uit logeren en ga ik zo weer ophalen en mijn vriend alweer aan het werk. Best lekker even zo. Nu nog even wat in huis doen en dan in de auto stappen. Nog leuker om haar nu weer op te halen!!

16. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    jannekeb; lekker he, even alleen thuis te zijn. al heb ik dan wel na een half uur dat ik me ga vervelen haha.

@soesje; oh gossie is zo zielig he die prikken en dan er ook nog last van hebben. dewi moet volgende week haar 11 mnd prik halen. hoop dat ze er geen last van krijgt.

@wonderful; tja hier hetzelfde na de bevalling ook aan de pil gegaan maar had eigenlijk niet gehoeven, nu heb ik 4 maanden moeten ontpillen. hoop dat jouw cyclus meteen goed loopt en je ervoor kan gaan.

hier vanochtend een testje gewaagd maar helaas helemaal wit. en aangezien ik zo nu en dan buikpijn krijg denk ik dat mn menstruatie er eerdaags aankomt, al hopen we natuurlijk van niet.

17. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    #1097 soesje1986, 17 apr 2012
    Laatst bewerkt: 17 apr 2012
    @janneke,
    ja bij de zwangerschap van me kleine meid (de week na de bevruchting) was ik zelfs zo misselijk dat ik moest overgeven. verder was ik niet ziek had geen koorts en zo toen ging er bij mij een lampje branden.

@senna,
    kleine meid heeft altijd last van de prikken. dat heeft ze helaas van mij. Ik word er ook altijd zo ziek van. Ja hoe sterker je immuun systeem zo heftiger het reageert zullen we maar zeggen. maar wel super zielig.

Liefs Soesje

18. wonderful

wonderful Niet meer actief

@Soesje1986, Ach gerum dat is altijd zo zielig he. Mijn kleine man heeft gelukkig nog nooit last gehad van zijn prikjes wel eventjes huilen maar als ik hem dan troost is het weer goed. Idd hopen dat de paracetamol werkt.
    Spannend dus voor jou als ik het goed begrijp zit je nu dus op het wacht bankje? Wanneer kun je testen?

@JannekeB, Fijn is dat zo even een ochtend voor jezelf ook altijd weer heerlijk om je kindje op te halen dan. Hoe oud is jou meisje?

@Senna999, Owjee 4 maanden ontpillen van zo kort pil gebruik? Jeetje daar heb ik echt geen zin in hihi niemand denk ik.:p
    Jammer van je witte test maar Mss te vroeg?

Is er hier een lijstje met naam leeftijd nod enzo?

19. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    @Soesje.. Bedankt!! Jij ook heel veel succes toegewenst.

20. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @wonderfull,
    ik kan zaterdag testen. En ja zit al ander halve week op het wachtbankje.

@sher thnx.

Deel Deze Pagina