Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

sunny, beterschap!

soes, bah wat een vervelend nieuws :(

hanneske, begrijpelijk maar wel jammer ;)

hier, kleine naar bed doen en dan me time :)

2. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    ja dat is het zeker.

Geniet van je me time

3. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ja, hier ligt de kleine op bed nog te spoken maar ik hoop dat hij zo in slaap valt... Vandaag via marktplaats kleertjes gekocht! Echt heel mooi, ben er zo blij mee!

4. orchideetje

me time, is bankhangen en zp'en dus ben er gewoon :p

5. orchideetje

leuk, wat heb je allemaal gekocht?

6. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @hanneske,
    bij jou ook al? hier ook hihi. Maar bij ons komt het door de prikjes van gister gelukkig is ze nu al ff stil maar toch.

Wat hier heel vaak helpt is nog een beetje drinken, water of rosevicee.

Liefs soesje

7. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Hi hier idem dito! Probeer elke dag te checken, maar word lastig bijhouden :( sorry Leuk weer allemaal nieuwe dames. Zoek de Nod lijst even op en ze jezelf erop! Dan is het overzicht voor iedereen iets beter te zien!
    Hier alles redelijk ok, ups en downs helaas nog met koppijn..

8. orchideetje

beterschap mallie! sta al op de lijst :)

9. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik geef onze kleine graag de ruimte en omdat hij hier graag gebruik van maakt en op onderzoek uitgaat wordt hij veel vies van het zand enz en gaat er nogal veel kapot van het vallen en kruipen. Ik vind het zonde om daarvoor steeds nieuwe kleren te kopen (wat is dat duur) dus ik heb gereageerd op een pakket kinderkleertjes maat 86 en groter. Ik ben benieuwd, donderdag krijg ik het binnen... Het ziet er allemaal goed uit. Zijn 20 shirts met lange en korte mouw en 9 korte ne lange broeken voor nog geen 20 euro. Nou, als de helft dan een beetje naar mijn zin is dan ben iknog tevreden...

10. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Mallie, ook ik check elke dag even maar reageerd us niet meer op alles... Vervelend dat je hoofdpijn nog niet zakt...

11. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jeuh, hij slaapt. Zo nog even kijken hoe hij erbij ligt. Meestal als hij niet gat slapen ligt hij verkeerd om in bed of klem tussen de spijlen dus ga hem zo nog even goed leggen.. Het is wel een schatje hoor... Ik moet daar altijd zo om lachen, die onmogelijk eposities die hij aan kan nemen voordat hij in slaap valt..

12. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Sher, danku danku!!

@Foeske, klinkt drukker dan dat het in werkelijkheid is hoor hahah ;)

@Soesje, dankjewel ach wij letten niet specifiek op de vruchtbare dagen hoor. wij doen het toch al bijna elke dag dus dan maakt het niet uit.
    Vitamine C zeg je... Ik zit sinds we voor een 2e gaan weer aan de vitaminepillen van Davitamon. Die zijn voor als je zwanger wil worden en als je eenmaal zwanger bent... Ik dacht dat het daar wel in zat... eens even kijken!
    ....... ja gekeken en daar zit al vitamine C in. Dus komt goed. De keelpijn wordt alweer minder gelukkig.. Ben namelijk al sinds vrijdag verkouden...

He bah meid wat naar dat je mannetje zijn baan kwijt is... Wat doet hij voor werk als ik vragen mag?? Wij zitten ook beiden thuis momenteel. Ik heb sinds vorige week weer een baan, nu vriendlief nog! Dus ik weet hoe het is. Positief blijven ook al is dat nu even makkelijker gezegd dan gedaan!

@Hanneske, meid wat jammer dat je het niet bij kan houden, maar dat geeft niks. Voel je er niet rot over. Als het niet lukt dan lukt het niet. No hard feelings!!
    Herkenbaar... Jelke valt heel vaak zittend in slaap in zijn bedje... Als we dan bij hem kijken voordat wij naar bed gaan dan zit hij direct weer overeind, kijkt ons aan met halve oogjes en valt vervolgens weer om hahaha

@orchideetje, thnx en geniet van je metime!!

@Mallie, ook geen hard feelings meid... Doe rustig aan!

13. orchideetje

hele uitleg hihi, was niet nodig hoor ;) hoop dat er iets leuks tussen zit voor je :)

14. orchideetje

sunny, dank! lukt aardig hoor, beetje zp, beetje fb en ondertussen tv aan, komt goed ;)

15. orchideetje

janneke, ik zie je! leesboek al uit? :)

16. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Ja het boek vanmorgen even uitgelezen. Was weer als vanouds TG.

Verder zijn wij vandaag bij de tandarts geweest. Onderweg was onze dochter (2,5) erg enthousiast maar eenmaal binnen was het eerst heel hartd huilen. Gelukkig ging dit wel over en heeft ze even bij ons in de mond gekeken. Nou houdt ze niet zo van nieuwe mensen en dan ook nog zo'n omgeving wat lijkt op het ziekenhuis.........daar komt ze regelmatig in verband met heupdysplasie. Dus vandaar dat ze het toch wel erg spannend vond.

Ook ik kan het met moeite allemaal bijhouden, doe wel mijn best, maar vergeef mij als ik iets vergeet!! En er is een lijst aleen is deze een stuk terug te vinden.

17. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha, ik was het aan het typen en toen dacht iknog, ik doe zelf net zo hard mee aan het volschrijven van de pagina's maar goed, ik ben dus wel heel benieuwd!

18. wonderful

wonderful Niet meer actief

@orchideetje, Ja dat mag hij kon in het begin zijn hoofdje niet recht houden en ook de buikligging kon hij niet vandaar de fysio gelukkig is dat allemaal goed gekomen en blijft zijn lijn mooi stijgen hij ligt wel achter op andere baby's maar zolang hij vooruit gang boekt is het goed.

@sunnyqueen, Beterschap. Fijn als het vrijdag allemaal af is en je heerlijk kunt douche in je eigen badkamer.

@soesje1986 Ow dat is balen dat je man zijn baan kwijt is hopen dat hij snel een nieuwe baan gevonden heeft.

@hanneske, Dat is echt een koopje zo is het nog eens leuk om iets te kopen en niet erg als het kapot gaat vooral in deze fase.Haha herkenbaar die van mij ligt ook altijd helemaal verkeerd in bedje.

@Mallie80, NOD lijstje zal ik eens opzoeken.Hoop voor je dat je hoofdpijn snel zakt.

19. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Deze maar even gewist om verwarring te voorkomen

Sorry...

20. Hanneske

Hanneske Bekend lid