Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderful

wonderful Niet meer actief

@orchideetje, Wat je voor sunny schreef is denk ik voor mij bedoelt? Dat doet me idd goed dat hij zo goed vooruit gaat.

@soesje1986, Gelukkig is er genoeg werk in die branche hopen dat hij snel een nieuwe baan heeft!

@doorslapen, Die van mij sliep ook al erg vroeg door heerlijk. Maar vannacht een paar keer wakker geweest lag hij gewoon te spelen in bedje naar een paar keer eruit te zijn geweest is hij gelukkig weer gaan slapen.

Net wezen baby zwemmen dat vind hij zo leuk. Nu ligt hij als een roosje te slapen.
    Ga nu me strijk weg werken en een wasje draaien.

2. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    hij heeft gisteren al 3 sollicitiemails de deur uit gedaan dus het komt wel goed en er staan er nog 4 op de planning voor vanavond. en vrijdag heeft hij vrij om een baan te gaan zoeken dus ik verwacht dat hij snel werk heeft.

liefs Soesje

3. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    even snel een berichtje moet zo gaan werken.
    vanochtend een test gedaan maar helaas negatief. normaal heb ik altijd een dag of 2 a 3 bruinverlies voor mn menstruatie, maar tot nu toe nog niks. en morgen is mn nod dat weet ik zeker want ik heb een super duidelijke templijst. heb wel al een paar dagen ongesteldh.buikpijn dus ben benieuwd morgen vroeg.

4. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @senna, he vervelend een negatieve test.

5. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Jelte heeft al voor de 2e nacht gehuild en is over z’n toeren…. Hij was gisterochtend ineens snotverkouden en heft behoorlijk last van z’n tanden (krijgt 2 kiezen en 2 hoektanden tegelijk)… Zoooo zonde!

Senna, balen!

6. Laura26

Laura26 Lid

30 jan 2012
    94
    0
    0
    Hoi dames, ik ben al heel lang niet meer online geweest, hoe gaat het met iedereen??Ik heb heel erg last van misselijkheid maar daar heb ik nu medicijnen voor en dat gaat wat beter!
    Ik heb vandaag intake gehad en we zouden 9 mei de eerste echo hebben!De verloskundige zei dat ze wel even wou kijken of het echoapparaat vrij was en ja hoor, daar lag ik ineens, we gingen alvast koekeloeren!!!Het is 1 kindje, en hij/zij lag helemaal tegen de zijkant aan;) Het hartje klopt!!!
    Helemaal geweldig, wat een leuke verrassing. Over 3 weken de echte termijnecho, maar dit neemt al een hoop onzekerheden bij mij weg!!!!
    Liefs Laura

7. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @foeske,
    jeetje wat vervelend voor je kleine man. Nou maar hopen dat het snel over is.
    En dat de tandjes maar snel door mogen komen dan is dat ook weer achter de rug.

@laura,
    wat fijn dat je gelijk een echo kreeg, dat is echt een fijn gevoel als alles tot nu toe goed is :D.
    Misselijkheid komt ook vast goed hoop dat je medicijnen een beetje aan slaan.

@hier,
    mevrouw is heel erg vervelend tja wat je gisteren niet had krijg je nu dubbel en dwars terug zeg maar.
    Verder gaat alles hier zijn gangetje. Alleen wel steeds mijn bloeddruk die naar beneden sjeest. Dat is echt heel irritant maar goed daar komen we ook wel over heen.

Liefs Soesje

8. wonderful

@soesje1986, Zo die zijn de deur uit dan kan het daar iig niet aan liggen. Haha idd! Wat vervelend van je bloeddruk dat is echt geen pretje.

@senna999, Balen van je nega test.

@foeske, Ach gerum hoop dat de tandjes snel doorkomen.

@laura26, Wat leuk dat je oppeens een echo kreeg, Fijn dat alles goed is!

Vraagje slikken jullie foliumzuur zoja welke? Ik slik mamafit van Davitamon die had ik nog liggen voor na de bevalling daar zit ook foliumzuur in zou dat voldoende zijn of overstappen op andere?

Hier het huisje weer schoon. Zometeen aan het eten beginnen. Dean word nu wakker dus ga hem lekker uit bedje halen.

9. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    ja is zeker vervelend omdat je dan gewoon echt duizelig wordt... maar goed ik hoop dat het voor een goed doel is:D:D:D:D:D

10. wonderful

Owjaaa ff vergeten dat jij op het wachtbankje zat. Toen ik zwanger was had ik dat ook heel erg. maar hopen dan dat het voor een goed doel is Spannend joh wanneer ga je testen en hoe voel je je verders?

11. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey dames, vanavond niet online, ga sporten en ben pas laat terug. Maar jullie veel kletsplezier en misschien tot morgenvroeg, dan ben ik er nog even voordat ik ga werken... Ik zal proberen zoveel mogelijk op jullie te reageren!

12. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hi ben ik ook weer een keertje.
    Ook ik kan het niet meer zo goed bijhouden, probeer zo nu en dan even terug te lezen, leef met jullie allemaal mee, maar vergeef me als ik het nu niet allemaal onthou.

Alle nieuwe dames welkom!
    Laura, fijn dat alles goed is, lekker he om het hartje te zien kloppen.

Hier ook vandaag op intake geweest bij gyn en echo gehad. alles goed. Ook meteen een aantal dingen gehoord die deze zwangerschap anders zullen zijn.
    moet vanaf nu iedere 2-3 weken op controle. Mag niet verder dragen dan 40 weken en ze gaan mijn bloedniveau tijdens de zwangerschap in de gaten houden zodat het zeker op peil is voor tijdens de bevalling. Gaan er alles aan proberen te doen een drama als bij de eerste te voorkomen al kunnen ze bijna zeker zeggen dat ik weer een fluxus zal krijgen... nou daar zijn we dan op voorbereid. Langzaam aan krijgen steeds meer mensen op mijn werk het in de gaten, leuk zijn dan al die reacties. Voel me helemaal happy.

Onze zoon ging gisteren naar bed en op de een of andere manier weet hij heel goed dat er een baby in mama;s buik zit. Ik lag op de bank en hij ging de baby een kusje geven, juist ja op mijn buik gaf hij een kus, jeeh dat was een smelt momentje, de kleine schat. Als we nu de echo foto laten zien, lacht hij van oor tot oor, en roept babietje!!!

13. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @wonderfull,
    ik heb vooral geen last van ongi klachten hihi.
    Normaal heb ik last van vermoeidheid zo erg zelfs dat ik als het maar even kan op de bank ga liggen slapen. en schoonmaak woede. Maar dat is beide keihard afwezig. Wij gaan zaterdag ochtend testen.

@hanneske, veel sport plezier

@marleenmama,
    jeetje wat heftig. Hoop dat het nu allemaal goed mag gaan hoor. las net op internet dat een herhalingskans 20% is, dat is best veel.
    Maar geniet maar wel hoor hihi.
    En echt een smelt momentje hoor van je zoontje hihi.

Liefs Soesje

14. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

@soesje, balen van je nacht :(

@wonderful, sorry was inderdaad voor jou bedoelt, was een kleine verwarring hihi

@senna, balen van je nega test, lekker gewerkt?

@foeske, tanden zijn nooit leuk en kiezen al helemaal niet, ben blijd at wij er vanaf zijn ;)

@laura, gefeliciteerd!

@vitamines, hier centrum materna inclusief foliumzuur

@wonderful, geen reden om over te stappen dus ;)

@soesje, hoe is het met je bloeddruk?

@hanneske, lekker gesport? wat doe je? werkse alvast voor morgen

@marleenmama, ach gos wat lief! hou oud is je zoontje? leuk dat hij het goed beseft :) hoeveel weken ben je nu?

@soes!! spannend zaterdag :D hoop het voor je!

@hier, drukke dag gehad maar wel super gezellig bij mijn moeder was ook een oppaskindje van 1,5 dus altijd leuk! nu met voetjes omhoog want bij thuiskomst nog huis opgeruimd, vaatwasser aangezet en een was gevouwen ;)

15. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Soesje spannend.......

Laura super dat je nu al een positieve echo hebt gehad, wat een heerlijk gevoel moet dat geven.

Senna toch even balen, wie weet gebeurd er nog een klein wonder!

Foeske ik wens je een rustige nacht toe. Hier was onze kleine dame ook even om vijf uur wakker. Beetje gedronken en ze heeft weer geslapen tot bijna tien uur. Helaas moest ik er al vroeg uit omdat hier iemand kwam klussen......Hopelijk kunnen we vrijdag weer uitslapen. Morgen werken, een dagje meelopen op mijn nieuwe werkplek, toch wel spannend!!

16. orchideetje

spannend morgen janneke! heel veel succes! :)

17. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @orchideetje,
    vandaag was kleine meid al een stuk fitter dus dat betekend dat ze vannacht waarschijnlijk wel doorslaapt gelukkig.

mijn bloeddruk wisselt de ene keer laag de andere keer normaal

@janneke,
    heel veel succes morgen. en natuurlijk ook veel pleizer.
    En vrijdag dan zul je vast wel kunnen uitslapen toch?!

Liefs Soesje

18. orchideetje

dan wil ik je bij deze een hele fijne nacht wensen soes! :)

19. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    thnx helaas ben ik nog niet moe....
    echt balen.

20. wonderful

@hanneske, Lekker gesport? Wat voor sport doe je?

@marleenmama, Fijn dat alles goed is. Al die controles minder leuk maar wel goed dat ze het allemaal zo in de gaten houden. Als ik vragen mag vanwaar al die extra controles? Ik vraag dat omdat ik ook een fluxus heb gehad is dat daarom? Ja leuk he geniet er maar lekker van!

@soesje1986, Dat het maar gauw zaterdag is dan.

@orchideetje, Oke dankje dan maak ik deze mooi op. Lekkere drukke dag gehad dus altijd leuk om die kleintjes samen te zien.

@JannekeB, Ow lekkere tot 10uur jammer dat je er zelf uit moest hoe oud is jou kleintje? Succes op je nieuwe werk!

Vandaag naar het CB ben weer benieuwd hoe onze kleine(grote) man gegroeid is.

Deel Deze Pagina