@frummelte, you go girl!! zo doen wij het ook, ik ga niet tempe, of ovu testen. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn. Je hoort vaak dat mensen op vakantie gaan ze zwanger raken, of dat ze besloten naar jaren proberen om mmm molen in te gaan. Er een knop om gaat en dan wel lukt. Ik geloof best dat tussen je oren een hoop gebeurt en dit invloed heeft!!! meis hoop dat je deze x eerder zwanger bent, maar het gaat goed komen met ons hahaha...
Mallie: Jee, dat is inderdaad snel, zo zie je maar weer, ook niet iedereen hoeft te ontpillen! En ik denk dat als het stress oplevert je inderdaad beter niet kunt gaat ovu-testen en tempen want daar zou ik in ieder geval helemaal van in de war raken maar als je al heel lang bezig bent wil je niks liever meer en ik kan me goed voorstellen dat je dan alles gaat proberen...
Hoi alle nieuwe meiden, gezellig dat jullie mee kletsen. Zo dat was ik dus weer even snel hier. Druk druk druk. Tot snel.
Hi @Frummeltje..Ik vraag me dan af in hoeverre alle testen een goed beeld kunnen geven. Dan je dan net uitgerekend in dat hotel zwanger raakt..terwijl je denkt dat je al geovuleerd hebt.. Hier trouwens ook geen ovu testen of tempen..maar stiekem wel kijken wanneer we 'ongeveer' móeten klussen..en een béétje aansturen bij de wederhelft
haha dacht al dat we verplaatst zouden worden!! vandaag een beetje een baaldag en ik weet niet waarom. Voel me gewoon niet lekker, zit mezelf een beetje in de weg zeg. Heb veel symptonen maar die kunnen ook van een naderende ongi zijn!!! Als ik niet ongesteld wordt ga ik zondagochtend testen!! Maar ga er nog maar eventjes van uit dat ik gewoon ongi word ondanks dat ik stiekem soms iets anders denk!! Maar goed denk dat iedereen dat de eerste ronde wel heeft. Waarschijnlijk word ik gewoon ongesteld en sta dan weer met 2 beide benen op de grond!!!!!!! groetjes rensje
Hi, ben ik ook nog even. Kon jullie niet vinden! Heb het nu via zoekoptie maar gedaan en gelukkig gevonden. @Rensje, lastig he, die onzekerheid. ff afwachten nog
het lijkt mij ook lastig om een keuze te maken maar zou je wens niet te veel laten afhangen van een huis. wij waren ook een jaar bezig en toen ben ik ovutesten gaan gebruiken, ik kwam er dus achter dat ik mijn eisprong dus voel en het is erg pijnlijk dus wij deden het dan nooit vanwege de pijn. de eerste maand met ovutesten werd ik ongesteld en tweede maand en ja wij waren op vakantie was het dus raak.
Zo zie je maar dat als het voor je gevoel te lang duurt je volgens mij toch gaat tempen om een iets beter beeld van je cyclus te krijgen en dat ontspanning net zo belangrijk is!
Ik weet er alles van! Wat ik nog het vreemdst vond van mezelf is dat ik bij het proberen zwanger te worden van onze eerste net deed alsof ik er niet mee bezig was. Ik hield mezelf en daarbij mijn man enorm voor de gek. Zeggen dat ik er niet mee bezig was maar intussen wel veel te vroeg testen en berekenen wanneer ik uitgerekend zou zijn, en dat iedere maand weer. Maar ik was er niet veel mee bezig haha
hebben jullie het je omgeving al vertelt? wij niet en we gaan de zwangerschap dit keer wel geheim houden tot de 12 weken. we hadden de vorige keer ook niks vertelt dat we bezig waren en toen we zwanger waren kregen we iets mindere reacties van familie en daar hebben we nu geen zin.
@mallie, ik moet zondag ongesteld worden. ik moet jullie bekennen dat ik vanmorgen al een testje heb gedaan met predictor vroege test (wat ik niet wist zijn die blijkbaar behoorlijk ontrouwbaar) maar goed zie wel een 2e streepje maar mag eigenlijk geen naam hebben. Maar zit ook nog dik 4 dagen voor nod!!! Keek net nog eens en kreeg gewoon een kriebel van haha!! Vandaag nog ontzettend duizelig geweest!!! ach we zullen wel zien, het gaat vast een xtje goed komen!!
rensje spannend het komt nu dus toch wel dichtbij voor jou. spannend voor het testje. wat zegt je gevoel of weet je het echt niet? welkom nieuwe meiden. ik moet nog wel even wachten maar goed heb het gelukkig druk op het werk dus hoop dat ik niet ga zitten af tellen. beetje jammer dat ik het hier dan op mijn ticker zie hahahahaha maar goed dat ben ik zo weer vergeten.
@Rensje, wauw, ik testte bij de eerste ook al 5 dagen voor nod positief en was gewoon kei raak maar je hoort inderdaad ook vaak valse positieve testen helaas. Over 2 dagen gewoon nog eens testen en dan weet je meer maarreu wel spanend hoor! Ik duim voor je! @Sammie, bij onze 1e hebben we het wel verteld. We waren ook al even bezig en omdat mijn zus zwanger was en wij steeds de vraag kregen of het voor ons ook niet eens tijd was hebben we maar gewoon gezegd dat het niet lukte. Mensen uit onze omgeving weten wel dat we nog een 2e willen maar omdat ik een trauma over heb gehouden aan mijn bevalling heb ik heel lang geroepen voorlopig niet nog eens te willen. Mensen verwachten dus niks en dat wil ik nu graag zo houden!
@ Renske..wauw spannend! Ga voor je duimen! @ Sammie. Ik kan slecht mijn mond houden wat dat betreft. Bij de eerste meteen verteld aan zus en ouders en de rest twee weken later..Nu met de tweede weten meer mensen het, vriendinnen en oud collega's. Maar gek genoeg de ouders niet :s