Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @wonderfull dat hoop ik ook hoor!
    en veel plezier op het CB. hoop dat Dean goed gegroeid is en dat alles goed gaat. die bevestiging is altijd zo lekker.

Liefs Soesje

2. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    even ego berichtje;

ben nog niet ongesteld maar zelfs een vroege test geeft negatief aan. denk dat ik dan vanuit kan gaan dat het niet raak is.
    maar de afgelopen 2 jaar was ik altijd op dag 14 na de eisprong ongesteld. nooit later..
    heb wel zeurende buikpijn sinds een dag of 3 maar nog geen bloedverlies. zou het kunnen dat het wel raak is maar dat ik weinig hcg zou aanmaken ofzo?

3. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    moeilijk te zeggen kan alle kanten op irr is dat.
    het zou zo maar kunnen dat je door zenuwe even een wat langere cyclus hebt maar het kan ook dat je nog weinig hcg hebt.
    heb je verder nog klachten? wel weer spannend.

wonderful succes met het cb

jannekeb veel plezier of ik hoop dat je het leuk hebt gevonden.;)

hier gaat het redelijk ben wel echt heel moe weer beetje misselijk ook maar snap het gewoon niet goed want ik heb weinig gedaan gisteren.
    nou zwanger zijn is gewoon echt niks voor mij sorry dames die nog zwanger moeten worden bedoel het niet vervelend het geen ik er voor terug krijg daar kan ik niet op wachten maar het zwanger zijn mag van mij wel overgeslagen worden:D

4. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    NOD lijst 2e kindjes mama's

???? Frummeltje31
    ???? Lievebees
    19 april Senna999
    21 april Soesje1986
    26 april foeske
    5 mei Hanneske
    8 mei Janneke
    8 mei Wonderful
    10 mei Sunnyqueen21
    10 mei Orchideetje

Zwanger:
    15 feb Lola82
    19 feb Titus
    23 feb Annelin
    27 feb Mallie80
    5 mrt Burningkarma
    10 mrt Rensje
    19 mrt Laura26
    25 mrt Marleenmama

even weer de lijst

5. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @senna,
    lastig hoor en net wat titus zegt het kan nog alle kanten op.
    Als je veel stress hebt om iets. kan het zomaar zijn dat je cyclus ineens langer word. maar het kan ook zijn dat je nog niet voldoende hcg aangemaakt hebt. Heel spannend meid. Hoop dat je snel weet waar je aan toe bent. als je nou heel erg gaat twijfelen ga dan even langs de HA. al is het maar even om gerustgesteld te worden.

Sterkte meis.

@titus. Ik vond het zwangers zijn (toen ik zwanger was van kleine meid) heerlijk. Ik kan niet snel genoeg zwanger zijn voor mijn gevoel hihihi. Had bij kleine meid ook amper klachten. wat brandend maagzuur, en last van mijn heupen en rug. Maar voor de rest viel het allemaal wel heel erg mee.
    Maar geniet wel hoor want dat is belangrijk voor de moeder/kind band.

Liefs Soesje

6. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    titus; dikke knuffel voor jou!

nu ga ik toch echt even iets in het huishouden doen.

groetjes

7. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Senna, misschien eens een dag later (zul je altijd zien…)

Titus, neem het je niet kwalijk hoor ;)

8. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

goedemorgen :) oh correctie middag :)

@wonderful, hoe was het bij cb?

@senna, bij onze eerste testte ik 9 dagen overtijd pas positief vorige ronde 7 dagen overtijd, toen positest en dag erna ongi :( en flink ook, liep letterlijk leeg en moest binnen 3 kwartier al een super wisselen omdat ik doorlekte, veel bloed en slijm en paar stolsels, nog nooit meegemaakt en vraag me ook nog steeds af of ik nou wel of niet een vmk gehad heb allle testen waren negatief behalve de laatste dat was een posi en nog geen 12 uur later liep ik leeg (sorry voor alle details maar het houd me best wel bezig)
    ik ga duimen voor je!

@soes, nog lekker geslapen?

@titus, ik genoot echt van het zwanger zijn, maar als het allemaal niet zo soepel loopt kan ik me voorstellen dat je er geen "zin" in hebt ;)

@hier, druk met schoonmaken, dondertje gaat zo naar bed en dan even relax tijd :)

9. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @orchideetje,
    ja heb gelukkig een volledige nacht gehad :D. gelukkig gaat het nu wel weer goed met kleine meid.

@hier,
    net terug van de stad heb lekker gelunchet. en spullen voor mijn studie gehaald dus kan weer verder.
    verder hier last van moeilijke stoelgang. en super misselijk en licht in mijn hoofd. Ik hoop zo dat het voor een goed doel is.

Liefs Soesje

10. orchideetje

soes, wat voor studie doe je? fijn dat je meisje weer opgeknapt is :)

11. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    hallo meiden,

hier ben ik weer even vanuit ons huisje van Landal. We hebben het hier heerlijk, en helaas moeten we morgen weer naar huis. Maar gelukkig hebben we onze grote vakantie nog om naar uit te kijken. 3 weken vakantie!

Ikzelf ben weer zo goed als opgeknapt van mijn angina. Heb alleen nog steeds als ik teveel doe, dat ik dan weer een beetje keelpijn krijg en moe wordt. Maar volgens mijn moeder klopt dat wel, zij heeft vroeger 5 angina's in een jaar tijd gehad (amandelen zijn ook verwijderd. Dus gewoon nog even om mijn rust denken.

Wat wordt er hier lekker gekletst. Ik heb nog niet alles bijgelezen, maar wil iedereen succes wensen met alle echo's die komen. En iedereen die zwanger is, hoop ik dat ze lekker kunnen genieten.

Voor diegene die nog niet zwanger zijn, we gaan er voor in de volgende ronde!

12. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @orchideetje,
    ik doe een studie boekhouden.

liefs soesje

13. orchideetje

hai frummel! fijn dat je wat opgeknapt bent! geniet nog van je laatste dag

@soes, leuk hoor! aparte studie of echt nog schoolstudie zeg maar? weet niet hoe ik het uit moet leggen hihi

@hier, huis schoon dus nu boodschappen halen en vast aan het eten beginnen

14. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @orchideetje,

een thuisstudie bij een instelling die van die reclames maken waar mensen heel slim doen. zoals scheidsrechters, en fans van wolter kroes ;).

liefs soesje

15. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    @marleenmama, Fijn dat alles goed is. Al die controles minder leuk maar wel goed dat ze het allemaal zo in de gaten houden. Als ik vragen mag vanwaar al die extra controles? Ik vraag dat omdat ik ook een fluxus heb gehad is dat daarom? Ja leuk he geniet er maar lekker van!

Hi het is ivm een combi van fluxus, gewicht en geboren hartafwijking bij mij.... ze willen geen risico nemen. Vind het niet vervelend hoor al die controles.... beter een controle te veel en kan ik lekker vaak naar de kleine kijken.... en alvast aftellen tot 30 nov.... toch net geen sinterklaaskindje haha.

Hoe was het op de CB?

16. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Soesje, hoop het ook voor jou!

Frummeltje, heerlijk he ff eruit?! Voor je het weet is het zomer hoor ;)

Hier alles rustig nog een week tot m’n NOD…

17. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @foeske,
    vriendlief is zenuwachtiger dan ik die kan echt niet wachten LOL.

Liefs Soesje

18. orchideetje

rustig geweest vandaag?

hier inmiddels avond! heerlijk gedouched en dondertje op bed :)

19. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Senna wat spannend! Wel irri lijkt me!
    Frummel heerlijk nog een dag. Wij gaan morgen een weekendje naar Friesland met een grote vriendengroep + kids. Heel veel zin in, maar 4 uur rijden dat is wat minder (van zuid-Limburg naar wadden zucht)
    Soesje ben je al ver of al bijna klaar?
    Trouwens volgens mij heeft Lievebees ook haar data doorgegeven. En volgens mij ook rond nu dus LIEVEBEES??????

20. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    soesje, whaha zeggen ze wat van de vrouwen ;) Wel lief dat ie zo meeleeft!

Deel Deze Pagina