ohh spannend hoor, denk dat je zondag echt wel een positieve test gaat hebben. hier nu echt ongesteld. pff en goed ook. dus weer op naar ronde 4. vanavond naar miss saigon, benieuwd
@senna veel plezier! schijnt echt heel mooi te zijn (ben er zelf niet geweest hoor) @orchideetje. Ik zie het wel als ie dan nog steeds vaag is ofzo (want misschien beelden we het onszelf wel in omdat we zo graag willen) dan maar wachten op de ongi. Liefs Soesje
Hyey meiden, even bij gelezen, wat wordt er gezellig gekletst! En een paar meiden die het spannend maken! Ik ben benieuwd!!! Hier druk aan het klussen! Vandaag, morgen, overmorgen ergens mijn eisprong dus flink aan de klus! Sporten: Ik speel tennis. De competitie is gestart en ik ben zelf niet heel sterk maar ingedeeld in een team wat best hoog speelt dus ik moet flink aan de bak! En dus, veel trainen op het moment! Maar dat is wel lekker hoor... Bij jullie nog fanatieke sporters?
Senna, ben een paar maanden geleden geweest maar 15 jaar geleden ook en het is echt te gek!!! Zou zo weer gaan!
Ik duim voor je soesje... Spannend hoor, weet niet wat ik zou doen maar positief blijvn werkt vaak het beste!!! Laat wel snel iets weten he, als je zondag hebt getest?
Ik heb misschien iets gemist of door elkaar gehaald maar van waar de teleurstelling als ik mag vragen?
@soesje, Mijn duimen draaien over uren! Dat moet gewoon een positieve test zijn zondag. @senna999, Veel plezier bij miss saigon. @hanneske, Veel klus plezier! En wat dat sporten betreft daar doe ik niet aan haha. hier vandaag gewerkt daarna een heerlijke douche genomen en nu me moppie ophalen bij oma.
Wat een stelletje kletmajoren ga een poging doen om alles te lezen en te reageren Soesje, idd smelten die van mij is er niet zo mee bezig Wonderful, dacht ook meteen bij het lezen aan autistisch gedrag Goed dat je ff van je afschrijft! Veel succes de komende tijd! Janneke, psychiatrie is 1 en al rook haha Senna, balen zeg! Duim voor de volgende ronde!! Veel plezier vanaaf! Soesje, gadver ik zou echt niet tegen die onzekerheid kunnen hoor haha, had al lang nog 3 testen erachteraan gegooid hahaha waarom ben je teleurgesteld(o zie net dat Hanneke hier ook naar vraagt)? Omdat je test nog niet duidelijk genoeg is? Sport, ik speelde voordat ik ziek werd competitie badminton. Was mn lust en mn leven, maar gaat gewoonweg niet meer Nu sport in de vorm van fietsen, wandelen en medische fitness symptomen, voel hier eigenlijk nog niets vreemds (heb vorige zw.schap wel heel duidelijk de innestelling gevoeld). Ik zag wel via een app die ik gebruik dat we precies op m'n eisprong geklust hebben dus wie weet... (durf ook niet te hard te hopen om teleurstelling te voorkomen)! Hier, Ben kapot, de ontstekingen in mn lijf lopen op en het is allemaal mn eigen schuld want deze eigenheimer moest perse stofzuigen, dweilen en dan ook nog een de badkamer van top tot teen schoonmaken pff soms kan ik zo boos worden op mezelf maar ja wie doet het dan?? Ga maar eens serieus op zoek naar een huishoudelijke hulp!
hanneske, veel klusplezier! hier ook al druk begonnen want heb nu ergens mijn ei of volgende week, dus zekere voor het onzekere vanaf eergisteren om de dag foeske, welke app heb jij? ik heb predictor namelijk erg prettig, schakelt gelijk over zodra je ongi invuld etc hier, eten koken, kleine naar bed en vanavond gaat deze mama uit met een goede vriend, heerlijk even geen mama zijn en niet aan eisprongen of klussen denken
hoi meiden weet niet meer wie het vroeg maar ik ben een beetje teleurgesteld omdat ik dacht dat het zo duidelijk zou zijn als maar kon. Heb nu het gevoel dat mijn gevoel me in de steek laat en mijn lichaam en geest me in de maling nemen. Maar goed wil gewoon duidelijkheid beide kanten zijn goed. Of het nou positief is of ongi die door komt maakt mij nu niet meer uit wil nu gewoon duidelijkheid. sorry van het ego berichtje en sorry dat ik verder nergens op reageer maar ben gewoon even helemaal uit mijn doen. Liefs soesje
Soesje ik snap wel dat je het graag wil weten, maar ergens weet je het toch al.......er waren twee streepjes te zien, die komen er echt niet zomaar. Daarnaast ben je ook nog maar op dag 25, dus de test kan alleen nog maar een heel licht streepje geven. Volgens mij ben je gewoon zwanger en houden lichaam en geest je helemaal niet voor de gek. Zondag weet je het zeker en wij ook!! Foeske gewoon eerder stoppen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Want als je iets in het hoofd hebt, moet het ook gedaan worden. Hopelijk gaat het morgen weer beter. Op de vraag wat voor werk ik doe: Pschiatrisch verpleegkundige. Vanaf 1 mei bij de PTZ. Zo het is alweer laat, zo douchen en op bed. Meiden geniet van het klussen!!!!
Goedemorgen @foeske, Denk aan je lichaam meid, een huishoudelijke hulp is niet verkeerd. @orchideetje, veel klus plezier! Hoe was je avondje uit? @soesje1986, Ik snap dat je uit je doen bent die onduidelijkheid maakt je ook gek. Maar hoe onduidelijk is het eigenlijk voor jou je had immer 2 streepjes en dat zo vroeg voor je NOD. je eigen niet druk maken zondag een testje doen en volgens mij ben je gewoon hartstikke zwanger! Mijn duimen draaien nog steeds! Ik werd vannochtend wakker en dacht en nu stop ik met roken heb er ook helemaal geen zin in nu bah, Haha. Dus kijken hoelang ik het nu volhoud heb namelijk al een aantal pogingen gedaan hoop er nu echt klaar mee te zijn! Ga nu me moppie een boterham en flesje geven. Daarna lekker bij de bakker ontbijten. En dan naar me schoonmoeder want die heeft iets gewonnen op zon veilingssite en nu snapt ze niet hoe ze moet betalen hihi.
@soes, nog 1 dagje, ik duim nog steeds! @wonderful, dank je wel voor het vragen, was erg gezellig maar wel korter dan gepland vriend was niet zo lekker dus we zijn eerder naar huis gegaan maar ondanks dat was het super leuk om er weer even uit te zijn succes met stoppen met roken, mij is het ook nog niet gelukt @hier, net wakker, straks even naar de stad en rest van de dag niets meer behalve wassen draaien en vouwen morgen vrienden over de vloer dus even huisje lichtelijk aan kant maken
hoi meiden, het was echt heel vaag bijna niet te zien met het blote oog. Dus vandaar mijn twijfel of ik het wel echt gezien heb. Liefs Soesje
Soesje, een knal test of een negatieve test had idd wel duidelijkheid gegeven. Weet nog dat ik dit ook had tijdens mn eerste zwangerschap Had gelukkig nog een test liggen die wel een dikke + aangaf Nog een dagje en hoop dat jullie dan duidelijkheid hebben! Wonderful, als je echt iets wil dan kun je het! Ben ook gestopt toen ik zwanger werd van Jelte en daarna nooit geen sigaret meer aangeraakt Zet um op!! Hier, Voel vanalles maar of het op een zwangerschap duidt??? Ik weet het niet kan net zo goed zijn dat ik ongesteld moet worden Was vorige zwangerschap ook meteen misselijk van geurtjes, heb dit nog niet ondervonden (tis ook nog 5 dagen tot mn NOD) dus kan nog alle kanten op!
soesje ik zou me nou niet al te veel zorgen maken als ik naar je onder schrift kijk heb je ook cyclus gehad van 30 dgn dan kan je zelfs een neg test hebben op dg 25. Als je man de streep ook zag dan zal hij er heus wel hebben gezeten. morgen op nieuw testen en hoop dat je dan wat duidelijkheid krijgt. bedoel het niet vervelend hoor maar kan gewoon nog steeds niet terleur gesteld zijn in je lichaam.
foeske, ik duim voor je! cyclus is 23 dagen zie ik in je onderschrift? @hier, kleine ligt op bed maar slapen ho maar ze is de laatste dagen en nachten toch aan het donderen echt testen tot hoever ze kan gaan