Hey dat was ik, en nu snap ik je wel... Lastig is dat he? Ik had dat vorige maand ook en ik ben bang dat velen van ons hiermee te maken krijgt. Opeens een langere cyclus waarvan je denkt, nu is het raak, of opeens andere pijntjes, opeens een gevoel enz... Heel vervelend hoe geet en lichaaam elkaar soms tegenwerken... En het geeft helemaal niks, die ego-berichtjes... Daar zijn we voor! Maarreuh zoals al eerder is gezegd, een tweede streepje komt er alleen als er hcg in je urine zit... Dus ik denk ook zwanger! Liefs...
@orchideetje, Dankje tot nu toe gaat het goed is ook nog maar een paar uur he hihi. Fijn dat je een leuke avond gehad hebt. @soesje1986, Waarom test je dan niet met zo een waarop gewoon zwanger of niet zwanger op staat ben je gelijk van je twijfel af? @foeske, Dankjewel! Knap van jou hoor!! Ja toen ik zwanger werd wou ik ook echt stoppen maar is me uit eindelijk niet gelukt jammer genoeg. Nu moet het gewoon! we roken toch al niet meer zoveel omdat we natuurlijk niet binnen bij de kleine roken. Nog ff afwachten dus voor jou Spannend! Wij zijn vandaag ook nog ff naar de stad geweest nu weer thuis en lekker helemaal niets meer vandaag. Ons moppie heeft ook niet veel geslapen vandaag nu net in de box als een blok in slaap gevallen lekker een dekentje over hem heen gelegd en lekker laten slapen.
@wonderful, ah wat lief! lekker laten liggen! bedenk me door je onderschrift dat jouw ei er ook aan zit te komen heb zelf al wet wat steekjes maar nog niet heftig dus denk dat het wel goed gaat komen, althans hopen het als het net als vorige ronde is dan worden de steekjes morgen en overmorgen pijnlijk dus flink aan de bak @soes, succes morgen meis! @hier, PIZZA!!!!!! misschien tot strakjes!
ja klopt alleen die banner klopt denk ik niet want ik ben van het gemiddelde (28 dagen) uit gegaan ik ben nog aan het ontpillen weet niet wanneer mijn NOD is. We wachten rustig af. als we om de dag klussen moet het goed komen. Veel klusplezier en Mss tot straks.
Ik zat in Landal, . En het park waar jij in oktober heen gaat, zaten wij afgelopen week. Is erg mooi en rustig park, mooie huisjes, netjes en prachtig gelegen! Je zal het er fijn vinden!
Ben dus weer terug van weggeweest en nu kan ik hopelijk alles weer bijhouden, want jeetje als je ff niet kijkt, loop je gelijk alweer achter! Het is teveel om op iedereen nu te reageren, dus sorry, maar hopelijk begrijpen jullie dat! Vanaf nu ben ik er weer elke dag, dus dan reageer ik ook weer vaker. Forgive me please? Nog wel even voor soesje1986, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. Mijn gevoel voor jou zegt zwanger, maar ja, daar heb je weinig aan. Hou je rustig meid. Hier moeten we bijna weer aan de klus. Zodra ik mijn NOD ongeveer weet, laat ik het wel even weten. Ik dacht dat ik vlak voor de vakantie wellicht zwanger kon zijn, omdat ik zo emo was en dat ben ik normaal nooit ook niet vlak voor mijn ongie. Maar ja, toch ongesteld geworden dus. Dus we gaan gewoon weer voor deze ronde. Kijk er wel weer heel erg naar uit om zwanger te zijn. Tenminste, hopelijk blijven de ergste pijntjes ditmaal weg,
@wonderful, ik heb nu ook een gemiddelde maar dan gemiddelde van mijn 1e 2 cyclussen, vond ik wel zo makkelijk @frummel, neem aan dat je het wel naar je zin hebt gehad? tuurlijk ben je vergeven hihihi @hier, lekker mijn mannetje op de bank, strakjes op tijd naar bedje toe
ja het was heerlijk!!! het vliegt altijd voorbij zo'n week. maar het was erg gezellig en we kunnen er weer even tegen! En dank je voor het vergeven, hihihihi...
Heerlijk even zo'n weekje er tussen uit. Gelukkig is er thuis ook altijd wel weer iets te doen. We zijn nu in de tuin bezig en ook in de keuken. Ach we zijn al jaren aan het klussen en dat de aankomende jaren gewoon door. En dan bedoel ik letterlijk klussen!! Wonderfull succes met het stoppen met roken, mocht je het moelijk hebben kom hier maar zeuren. Zelf weet ik niet hoe moelijk het is, want ik heb nooit gerookt. Al moet ik met mijn nieuwe baan wel even aan wennen. Vanavond bezoek gehad van mijn ouders. Ze stelden voor hier een patatje te eten, dus lekker makkelijk en prima!! Het was gezellig!! Nu nog even op de bank hangen!!
@frummel, fijn dat je het naar je zin hebt gehad! @janneke, gezellig avondje dus! @hier, vrienden komen helaas niet hij blijkt toch onwijs ziek te zijn keelontsteking en koorts, dus verstandiger als hij thuis in bed blijft ach ja volgend weekend zijn ze het hele weekend hier dus komt goed wij gaan even naar mijn schoonouders
hoi meiden, ik heb vanochtend nogmaals getest en wij kunnen in alle rust gaan afwachten op de ongi. de test was omo wit. Dus helaas maar goed nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen. we zijn tenslotte pas in ronde 1 dus komt goed. Liefs Soesje
He, dat is jammer soesje... had ik eigenlijk niet verwacht na je tweede streep maar goed, wat je al zegt, was pas ronde 1 dus komt helemaal goed! Wel fijn dat je nu zekerheid hebt!
@frummeltje, Tuurlijk ben je vergeven. @JannekeB, Dankjewel. Tot nu toe gaat het gelukkig allemaal nog goed. Jij Succes met klussen! @orchideetje, Dat is jammer achja zie je ze volgende week. Hoe was het bij je schoonouders? @soesje1986, Dat is balen had echt verwacht dat je zwanger zou zijn. Idd is het pas ronde 1 op naar Ronde2. Vandaag even gezellig naar de Jaarmarkt.
Wonderful, en lukt het om gezonder te leven? Frummeltje, hoop dat dit jullie ronde mag zijn! Soesje, het is idd nog maar ronde 1, succes de volgende ronde! Ik voel van alles maar kan het nergens thuisbrengen pfff om doodmoe van te worden zeg! Kon het dan ook niet laten om een testje te wagen (4 dagen voor NOD), die gaaf een dikke - aan dus zal wel een voorbode van de menstruatie voelen .
hoi meiden, ach denk dat onze ogen ons voor de gek hebben gehouden. We hopen nu dat ik snel ongi word zodat we weer op kunnen naar ronde 2. Liefs Soesje.
Goh Soesje dat had ik niet verwacht, bijzonder eerst wel een streep en nu niks. Toch is het even balen, ondanks dat het de eerste ronde is. Sterkte en op naar de volgende ronde!!! Orchideetje, toch een gezellige avond gehad?? Foeske spannend....wat kan ons lichaam ons toch voor de gek houden. Maar ja het is pas vier dagen voor je NOD, dat zegt dus nog niks......succes met afwachten en anders hopen dat je snel ongi wordt. Want daar op wachten is echt niet leuk!! Nu gauw weer in huis verder, daarna op verjaardag bij de buren. BBQ, gelukkig staat er een tent!!
hoi! @soes, wat jammer zeg op naar de volgende ronde dan maar! @wonderful, was wel oke bij mijn schoonouders @janneke, leuk! veel plezier bij de buren! @foeske, hopelijk later een posi test maar sowieso afwachten @hier, weer thuis en straks even naar de supermarkt, bolletjes en slaatje, lekker makkelijk en onze meid is helemaal verkocht aan de slaatjes rustig avondje verder, geen plannen behalve tv en daarna nog even gezellig maken
@foeske, Ja het gaat goed Nog even afwachten t is immers nog 4 dagen voor je NOD. @soesje1986, Hoop dat je snel ongi word dan kun je snel de klusweek weer in @JannekeB, Veel plezier op de verjaardag en BBQ idd gelukkig staat er een tent! @orchideetje, Wel oke klinkt gezellig hihi niet zon band met ze? lekker Hendig ja wat wij eten weten we nog niet. Dean maar een potje dalijk dan kijken wij wel. Gezellige middag gehad. Dean blijft vanavond bij Oma slapen wij hebben verjaardag en anders zou hij morgen vroeg bij oma zijn want ik moet werken.Oma vind het niet erg dat hij blijft slapen hihi.
@soesje, he jeetje jammer hoor. Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Hopelijk is het de volgende ronde raak! @foeske, spannend hoor!! Hier nog even een lekker rustig weekend gehad, morgen weer werken bleh.... maar ja, komende weken steeds wat vrije dagen, dus komt goed. En dan schiet het alweer op naar aug/september, haha. Wij zijn weer aan de klus, dus straks weer afwachten!
@stoppen met roken wat goed succes er mee. @neg testen jammer meiden maar 4 dgn voor nod is ook wel erg vroeg hihihi. soesje voor jou dan wel balen als je toch eerst wel een tweede streep gezien dacht te hebben @vergeven hoor ik schrijf ook niet elke dag. @super markt het is zondag hoor hier niks open (dorp met stads rechten). wij gaan patatjes eten voor mij weer de eerste keer sinds ik ziek ben zeg maar. ben wel benieuwd hoe het weer valt. ik zei tegen mijn man ik kan het hooguit uit spugen. ben nog zo moe als wat maar toch lijk ik wel iets meer energie te hebben. vond het aanrecht zo smerig dat ik hem maar even heb schoon gemaakt. verder ga ik elke avond nog om 2030 slapen word een paar keer per nacht wakker. heb wel iets meer intresse in mijn man moest echt niks van hem hebben zeg maar zelfs een kus dacht ik laat maar, niet alleen mijn man hoor moet gewoon geen polonaise aan mijn lijf terwijl ik normaal best lichamelijk ben.