Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Heb ik even wat gemist met wat lees jij???? lol.... ik lees veel hoor, daar niet van, haha.

vandaag eerste werkdag weer gehad, het is vreselijk druk, ben begraven in het werk. Bah....maar had net weer een heerlijk smeltmoment met mijn dochter. Ze knuffelde me helemaal plat en gaf me steeds kusjes op mijn neus. Zoooo lief.... :)

Verder lekker geklust, :D en de komende dagen natuurlijk ook!

wat betreft het "moeten" klussen, daar ben ik nog helemaal niet mee bezig. Ik bedoel, we zijn pas net begonnen en anders ben ik er weer veel te veel mee bezig. En dat wil ik zoveel mogelijk vermijden, als is dat natuurlijk wel lastig. Je denkt toch elke keer als je NOD nadert, zal het of zal het niet?

@soesje, heel verstandig meid, gewoon het een beetje loslaten, anders wordt het zo een stresstijd en dat is helemaal niet nodig!

hihi, af en toe hou ik niet meer bij wie wat zegt, ik probeer zoveel mogelijk te antwoorden hoor!:)

2. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

@wonderful, you go girl!

@senna, 2 jaar bezig geweest zeg :( hoop voor jullie dat het dit keer sneller mag zijn :)

@foeske, spannend hoor, inderdaad paar nachtjes over slapen, moet het wel zeker weten ;)

@frummel, ach wat lief, kusjes op je neus :)

3. wonderful

wonderful Niet meer actief

@senna999, Dankjewel! Jullie lekker de klustijd in!

@foeske, Denk er maar nog eens rustig over na het is volgens mij best zwaar werk.

@frummeltje, Aahh Wat lief van je dochter!

Hier is mijn vriend VI aan het kijken en ik de fukkers vind dat zo grappig!
    Dalijk maar eens gezellig maken hier :D

4. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    hoi meiden,

toch even een kort berichtje van mij.

ik ging net naar de wc (sorry voor de onsmakelijke details) en had draderig slijm... misschien nu pas mijn eisprong (ik heb overigens PCOS) dus misschien nu wel vruchtbaar.
    We gaan voor de zekerheid aan de klus hopelijk dat het nog op tijd is hihi en dat dit wel echt vruchtbaarheidsslijm is.

Liefs Soesje

5. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Spannend soesje! Ik zal voor je duimen meid! :D

6. orchideetje

@soesje, spannend hoor, zal voor je duimen

@frummel, nog gezellig gemaakt hihi

@hier, heerlijk wakker geknuffeld door mijn meisje, zo'n smeltmomentje heerlijk! vandaag boven alles schoonmaken ;)

7. wonderful

@soesje1986, Spannend!! ik duim ook voor je!

@orchideetje, Wat heerlijk is dat!

Dean is vannacht bijna om het uur wakker geweest zo zielig! Dat die tandjes maar snel doorzetten. Vanmorgen heb ik hem nog lekker bij mij in bed gelegd hebben samen nog even geslapen en liggen spelen.

Vandaag ga ik bij me nicht poetsen die heeft heel haar huis geverfd en nieuwe tegels enzo Donderdag ook even helpen zodat Vrijdag alles schoon is en ze al haar meubels weer kan gaan plaatsen.

8. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Soesje, is het bij de eisprong geen watering slijm? Of ligt dat bij PCOS anders??

Wonderful, hoop voor hem dat ie snel al z’n tandjes mag krijgen. Jelte is volop bezig aan de kiezen en hoektanden… (heeft zo’n poepluiers op een dag :$)

kmoet straks naar de fysio en vanmiddag neemt m'n man vrij omdat we 3 jaar getrouwd zijn vandaag... wel lief van hem :cool: En omdat we zo romantisch zijn gaan we boodschappen doen whahaha

9. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zo, gister nog even een keer extra geklust dus daar kan het deze ronde niet aan liggen... Jammer dat er nog 100.000 andere dingen zijn waar het wel aan kan liggen he;)?Haha... We wachten maar weer gewoon af maar dit is de eerste maand waarin we echt gericht/berekend aan het klussen zijn gegaan (zonder tegenzin!!!) dus ik ben wel heel benieuwd. Ik hoop zo dat het deze keer niet weer 18 rondes duurt voordat het zo ver is. Meteen als ik dit schrijf denk ik bij mezelf, niet op de zaken vooruit lopen, maar ik heb nu al geen zin om straks in die fase te komen dat je wel gaat klussen ookal heb je eigenlijk geen zin of puf meer... Dat vond ik bij de 1e zo vervelend maar ja, alles doe je er voor he?

Hoe gaat het met jullie?

Pfff, nog 11 nachtjes slapen! Ik ben benieuwd of ik deze keer wel kan wachten tot ik echt overtijd ben. Ik heb geen testen meer in huis dus misschein is dat voor mij wel de remedie. Ik denk dat ik pas testen ga bestellen als ik echt overtijd ben. (Ik denk van niet maar het is een goed voornemen toch???)

10. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Tuurlijk is het een goed voornemen! En probeer het gewoon te blijven volhouden anders maak je jezelf helemaal gek. Ik weet het, het is moeilijk, maar anders ben je er te veel mee bezig en dan lukt het al helemaal niet. Dus ga gewoon lekker je gang en je ziet het wel. Bij ons heeft de eerste ook behoorlijk lang geduurd, dus samen komen we er doorheen!;)

11. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ofcourse, ;). Was heeeeeeeeeeeeeel gezellig, :D

12. wonderful

@foeske, ja hier ook een aantal poepluiers per dag. Gefeliciteerd met je 3jarige huwelijk ow gezellie romantisch boodschapjes doen hihihi.

@Hanneske, Hoop dat het dit keer sneller gaat voor jullie. hihi idd een goed voornemen.

13. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Hanneske, goed dat je realistisch blijft voor jezelf! Sommige dingen heb je niet in de hand, hoe gemakkelijk dat ook zou zijn ;)

Hier,
    Moeten nog om boodschappen… Net toch nog maar eens een test gedaan om te zien of m’n gevoel goed zit :D En ik denk dat ik idd moet concluderen dat ik deze week ga menstrueren… Prima het is tenslotte nog maar de 2e ronde

14. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Foeske gefeliciteerd met drie jarig huwelijk. Nog wel een leuke dag gehad?? Balen van die negatieve test, wanneer is/ was je NOD??

Hanneske, spannend......elke keer weer, we waren toch op de zelfde dag??? Al gaan we de aankomende dagen er nog wel voor......

Frummel boven alles schoon?? Mijn voornemen voor morgen, nog weinig zin......

15. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik kan de lijst zo snel niet vinden maar ik heb op 5 mei mijn nod volgens mij... Als ik een cyclus heb van 28 in ieder geval want gezien de afgelopen maand kan daar nog wel variatie in zitten... Maar ik ga even uit van 5 mei en dat betekend dat ik ergens in de afgelopen dagen mijn ei heb gehad.. We wachten rustig af! En hebben nu gewoon weer sex in plaats van dat we aan het klussen zijn haha:D

16. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    NOD, die is overmorgen en voel al dat de ongi eraan zit te komen, geen problem hoor weer een paar dagen en dan fris aan een nieuwe ronde beginnen ;)

Hanneske, haha seks klinkt tocht iets aantrekkelijker he?! ;)

Net op kraambezoek geweest bij m’n vriendin (smelt) Heerlijk zo’n afhankelijk prutsje :D

17. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Haha, ik mag het van mijn man ook geen klussen noemen want dan gaat bij hem de zin ook over... :)

18. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    NOD lijst 2e kindjes mama's

???? Frummeltje31
    ???? Lievebees
    19 april Senna999
    21 april Soesje1986
    26 april foeske
    5 mei Hanneske
    8 mei Janneke
    8 mei Wonderful
    10 mei Sunnyqueen21
    10 mei Orchideetje

Zwanger:
    15 feb Lola82
    19 feb Titus
    23 feb Annelin
    27 feb Mallie80
    5 mrt Burningkarma
    10 mrt Rensje
    19 mrt Laura26
    25 mrt Marleenmama

Zo, even het lijstje... Ik heb slecht gelezen de afgelopen dagen maar zijn er al veranderingen? Geen zwangerschappen want die had ik waarschijnlijk niet over het hoofd gezien maar verder nog wijzigingen? Dames die misschien op rood :x moeten of dames erbij :)?
    Ik ben benieuwd!!! Ik hoop natuurlijk op veel rose:p!!!

19. orchideetje

@wonderful, was het gezellig bij je nicht?

@foeske, nog gefeliciteerd met jullie trouwdag :)

@hanneske, goed voornemen hoor, ik doe met je mee deze ronde, heb geen testen in huis en kan ze ook niet zelf halen ivm herkenning hier in het dorp ons kent ons ;)

@janneke, denk dat je mij bedoelde maar ja alles is schoon boven :) rotwerk maar wel fijn als je uiteindelijk het resultaat ziet in dit geval een blinkende badkamer en slaapkamers

@hanneske, hier ook weer gewoon sex inplaats van klussen, voelt toch wel fijn moet ik zeggen, oke moet toegeven dat ik achteraf wel denk zou het raak zijn :) maar tijdens de sex zelf is het gewoon genieten ;)

@foeske, leuk kraambezoek! jongetje of meisje?

@hier, gisteren dus druk in huis geweest, resultaat pijnlijke rug en amper nog een stem over van het schoonmaakmiddel :) lekker slim dus, gisteren ook mannetje zo gek kunnen krijgen om nog te vrijen (hij is erg moe laatste tijd veel zwaar lichamelijk werk van 15 uur per dag afgelopen 2 weken maar vandaag heeft hij een rustig dagje en mocht uitslapen voor zijn doen ) had gisteren weer een strak gevoel onderin dus hoop dat het van mijn ei was want het is nu weer weg, afwachten weer ;) zelf ook een rustig dagje vandaag, dweilen, ramen lappen als het droog blijft en bedden verschonen :)

20. wonderful

@foeske, Balen van die nega test! Aah altijd leuk om op kraamvisite te gaan.

@Hanneske, Laten we hopen op heel veel rose op ons lijstje..:D

@orchideetje, Ja was erg gezellig. Zo 15uur per dag is erg veel wat doet je man voor werk?

Hier heerlijk uitgeslapen normaal doen we op woensdag altijd baby zwemmen dat begint om 9:00uur maar nu was ik vergeten mijn wekker te zetten en hij werd pas om 9:00uur wakker te laat hihi.
    Nu ligt hij weer lekker te slapen heb ik me strijk en was weer weggewerkt denk dat hij zo wakker word dus ga nu gauw een poging doen om te stofzuigen en dweilen.

Deel Deze Pagina