Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    NOD lijst 2e kindjes mama's

???? Frummeltje31
    ???? Lievebees

5 mei Hanneske
    8 mei Janneke
    8 mei Wonderful
    10 mei Sunnyqueen21
    10 mei Orchideetje

Senna999
    Soesje1986
    foeske

Zwanger:
    15 feb Lola82
    19 feb Titus
    23 feb Annelin
    27 feb Mallie80
    5 mrt Burningkarma
    10 mrt Rensje
    19 mrt Laura26
    25 mrt Marleenmama

Zo even de dames waarvan de NOD datum al is geweest in het rood gezet. En Foeske ook omdat ze zei dat haar menstruatie er aan kwam. Mocht ik iets fout hebben, voel je vrij het te veranderen.
    Nod van Frummeltje en Lievebees is mij niet bekend...

2. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Heel goed Sunny, nu is alles weer op orde.

Ik heb dus dezelfde dag als Wonderful NOD.....spannend. Laat het een positieve dag zijn!! Verder wou ik dat ik wist wanneer mijn ei was, zou dit namelijk echt niet weten. Voel er niks van(denk ik)........

Vandaag wou ik dus boven aan de gang, maar de tuin staat ook op de kop, dus dit eerst maar een beetje afmaken. Terras verplaatsen, nieuwe border enz. Vanmorgen naar de Tuinland geweest voor bloembakken.....portemonee vergeten, balen!!!!

Meissie ligt nu op bed, gauw aan de gang!!!

3. wonderful

wonderful Niet meer actief

@sunnyqueen, Goed bezig is het weer wat overzichtelijker!

@JannekeB, Ja spannend he nu moet ik wel zeggen dat ik mezelf op 8 mei heb gezet. Weet niet wanneer mijn NOD precies is ben namelijk net met de pil gestopt dus moet eigenlijk nog ongi worden wil ik mijn cyclus weten. Als mijn ongi uitblijft ook geen probleem natuurlijk maar dat zou toch wel heel erg snel zijn hihi. We wachten rustig af.
    Wat vervelend dat je je portomenee vergeten was ben je nog terug geweest of maar laten zitten.?

4. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

@janneke, ik heb ook geen idee maar gok dat mijn ei nu ergens hier is ofzo :D :p

@wonderful, monteur van bananenrijpingscellen en omkastingen te ingewikkeld om uit te leggen, snap er zelf ook geen bal van :)

@hier, huis schoon alleen nog dweilen en dan is het klaar maar denk dat ik dat morgen doe, nu geen zin meer :)

5. wonderful

wonderful Niet meer actief

@orchideetje, Aha oke haha iig genoeg werk voor hem! Lekker he als je huisje weer schoon is het rottige ervan is dat het iedere dag weer terug komt haha.

Hier nog steeds niet gerookt en de behoefte is er ook niet hij gaat lekker.
    Ik verwacht mijn ei ook een deze dagen dus lekker klussen om de dag vanavond mogen we weer whaha.:p

6. orchideetje

@wonderful, ja huishouden blijft terug komen helaas ;)

@klussen, wij zijn klaar helaas hoop maar dat hij hem gepakt heeft want we kunnen niet meer tot maandag dus hopelijk doen de zwemmertjes van gisteren hun werk en anders is deze ronde helaas ten einde :(

7. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Orchideetje, een meisje (Fleur) en das zooo lief!

Lijst, denk het wel dat ik ongesteld moet worden maar echter nog niets aan de hand?!

Portomonnee, heb dit ook 1x gehad (tijdens zwangerschap) in de supermarkt haha lekker handig…

Wonderful, ik kan niet anders zeggen dan dat je goed bezig bent!!!

Ben bek af na een dag werken. Kzou eigenlijk nog moeten stofzuigen/dweilen maar aangezien ik al buiten m’n kunnen Jelte nog heb gebadderd en 3 wassen heb opgehangen, schei ik ermee uit voor vandaag

8. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    @wonderful, Wat goed nog steeds niet gerookt! Zet hem op!
    @orchideetje, ik zal voor je duimen!

Alle meiden met hun naderende NOD, ik duim voor jullie! Hier ben ik sinds vandaag vreselijk moe. Ik kon vanochtend mijn bed al amper uitkomen en de hele dag had ik echt een offday. Kan aan mijn hooikoortspilletjes liggen, dan trekt het weer weg. Maar ja, als ik weer een vroeg eisprong heb, kan het ook wat anders zijn.... zucht, we wachten maar weer rustig af. Zodra ik ongeveer een beetje mijn NOD weet, laat ik het weten!

9. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Spannend Frummel, sterkte, vanavond op tijd op bed en hopen dat het morgen weer iets beter gaat.

Wonderful, super, ga zo door!! Afwachten wat er bij jou gaat gebeuren....

Vandaag niet meer terug geweest naar de winkel, andere keer wel weer. Wel in de tuin bezig geweest en boven in grote lijnen gepoetst!! Dochter heeft goed mee geholpen, zo leuk!!

En Foeske ook jij had volgens mij alweer genoeg gedaan!!

Orchideetje....afwachten dus, hopelijk is het voor jullie voldoende geweest!!

10. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Ff snel berichtje, rode dames balen zeg..heb nog wel zooi hard geduimd! En Hanneske en Janneke het wordt weer spannend! Heb er een goed gevoel bij! Hier alles ok..kwaaltjes maar niets raars :) ik lees vol spanning mee!

11. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    NOD lijst 2e kindjes mama's

???? Frummeltje31
    ???? Lievebees

21 april soesje1986
    5 mei Hanneske
    8 mei Janneke
    8 mei Wonderful
    10 mei Sunnyqueen21
    10 mei Orchideetje

Senna999
    foeske

Zwanger:
    15 feb Lola82
    19 feb Titus
    23 feb Annelin
    27 feb Mallie80
    5 mrt Burningkarma
    10 mrt Rensje
    19 mrt Laura26
    25 mrt Marleenmama

Ik heb mezelf even in het zwart gezet had wel een negatieve test maar ben nog steeds niet ongi. Dus goed hier nog in de afwachtende periode.

Liefs Soesje

12. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames!
    Al een hele tijd niet bij jullie geweest, maar gisteravond en vanochtend even een testje gedaan. Twee dagen voor NOD. Wat denken jullie? Durf bijna niet te hopen...

13. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Evaatje... wat denken wij... wat denk je zelf... Duidelijker kan die test toch niet zijn lijkt mij... vooral de onderste!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    evaatje; proficiat!!!!!!!!!!! die is echt wel duidelijk hoor!

even bijlezen hier

15. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    Foeske; nog gefeliciteerd met je 3 jarig huwelijk, beetje late reactie maar toch.

orchideetje; rustig aan he met poetsen! wel fijn dat je je man nog zo ver hebt gekregen haha.

wonderful; ach een keertje uitslapen is ook wel lekker toch.

hier; net terug van de wijk en dewi was maar 500 gram aangekomen in 3,5 maand. en dat was te weinig, ook in de groeicurve zag je dat de lijn naar beneden afboog.
    ze eet gewoon weinig en ik krijg er niet meer in.
    een 8 maanden potje daar eet ze maar de helft van en dan hoeft ze niet meer. en het maakt niet uit wat ik geef. ze eet eigenlijk alles maar na een paar happen heeft ze het wel gezien en wil ze spelen.
    nu heeft de wijk gezegd dat ik haar geen koek/langevingers meer mag geven, maar als ze die al kreeg dan gooide ze het ook weg.
    langevingers eet ze soms wel op bij de oppas dus die zal ik maar vragen of ze dat niet meer willen geven, maarja de oppas is mn s.moeder en s.zus, hoop dat ze dat dan ook echt niet geven en niet toch zo van ohhh arm ding, mag je geen koekje en als ik weg ben het dan toch geven. vertrouw dat niet zo...
    hoop dat ze snel wat meer gaat eten, want als ze gaan lopen zeiden ze bij de wijk dan vielen ze ook wat af door de beweging.
    moet haar ook volle melk gaan geven en vaker een papfles ipv opvolgmelk.

16. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nog een predictor gedaan en wederom positief! Waaaaaa :)

17. orchideetje

ben ik ook weer,

@evaaatje, gefeliciteerd :)

@hier, even ego, maar eergisterenavond geklust ivm krampen die ik had en gisteren niet geklust omdat man er niet was maar toen was de kramp hevig, veel waterige afscheiding en vanmorgen ineens draden en al, dus ga er vanuit dat mijn ei gesprongen is? of betekend het dat ie nog moet springen? hoop het eerste want dan zit er een kans in als hij nu nog moet springen ben ik er bang voor want man is er vanavond ook niet :(

18. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Evaaatje, GEFELICITEERT!!! Dat is duidelijk positief hoor meid! :D

19. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @evaatje,
    die is hartstikke positief meid!
    gefeliciteerd!!!!

Liefs Soesje

20. prachtig83

21 mrt 2012
    87
    0
    0
    NULL
    noord-holland
    Ja ook hier gaan we voor een tweede. Ons ventje is 1 jaar en 1 dag. In feb gestopt..ronde 2 cd 30...
    @Evaaatje van harte!

Deel Deze Pagina