Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Jaaaaaaa GEFELICITEERD!

Prachtig, Welkom hier!

Hier sta nu al 2 dagen rood op de NOD lijst maar ben nog niet ongesteld... pfff om ongedurig van te worden!

2. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Senna. Drinkt ze misschien nog kort voor t eten hier op t cb adviseren ze na 15 uur niets meer te drinken te geven. Of drinkt ze teveel waardoor ze haar buikje al vol heeft. Onze zoon drinkt heeeeeeeeel veel maar eet ook goed.
    Wie weet. Kan me voorstellen dat je er soms van je handen in je haar zit. Suc6.

Evaatje. Gefeliciteerd. Begin je al aan t idee te wennen.

Foeske spannend.....

Hier alles goed. Nog een moe maar vergeleken met de eerste zwangerschap voel ik me kiplekker. Toen ging ik echt de hele dag boven de pot en sliep de hele dag. Was toen in de auto in slaap gevallen. Mocht toen vanaf een week of 10 niet meer dan 4 uur werken.... Dus had me weer op zoiets voorbereid. Maar ik juich nog niet te vroeg hoor. Haha

3. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant

:D:D:D:DEvaatje!!!!!:D:D
    Gefeliciteerd meid!!!

4. wonderful

wonderful Niet meer actief

@Evaaatje, Heel duidelijk gefeliciteerd meid!

@orchideetje, Ik heb dat altijd voor mijn eisprong maarja dat is mss bij iedereen anders laten we hopen dat jij het na je eisprong hebt!!

@prachtig83, Welkom! Nog gefeliciteerd met je mannetje.

@foeske, Spannend mss nog een testje wagen?

@marleenmama, Wat fijn dat je je zo lekker voelt het kan idd ook anders. Geniet ervan!

Hier alles goed vandaag weer gepoetst bij me nicht alles nu schoon daar. Dean bij ons ma en pa gebracht en daar ook meegegeten nu weer lekker thuis.

5. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    test, Heb er al 2 gewaagd, durf nu eigenlijk niet meer zo goed...

Hebben vandaag wel een super leuk pakketje gehad...

6. wonderful

Aah foeske wat een knap ventje heb je!

7. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    prachtig83, welkom hier! En succes!

ah foeske, wat een prachtige kereltje heb je! Stoer mannetje! :D

Hier weer lekker geklust, :p. Gelukkig heeft die van mij altijd wel zin, haha. En ik ben lekker 6 daagjes vrij nu. Heerlijk, nog even lekker bijtrekken!

8. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    #1328 foeske, 26 apr 2012
    Laatst bewerkt: 26 apr 2012
    NOD lijst 2e kindjes mama's
    ???? Frummeltje31
    ???? Lievebees

21 april soesje1986
    26 april foeske
    5 mei Hanneske
    8 mei Janneke
    8 mei Wonderful
    10 mei Sunnyqueen21
    10 mei Orchideetje

Senna999

Zwanger:
    15 feb Lola82
    19 feb Titus
    23 feb Annelin
    27 feb Mallie80
    5 mrt Burningkarma
    10 mrt Rensje
    19 mrt Laura26
    25 mrt Marleenmama

Ik heb mezelf even in het zwart gezet hier ook nog geen ongi...

9. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Meiden spannend al een aantal dagen overtijd en nog niks......sterkte met afwachten.

Evaaatje heel duidelijk!!! Gefeliciteerd en ga ervan genieten!!!!

Prachtig83 welkom!!!!

Foeske mooi kereltje hebben jullie!!

Marleenmama fijn dat je zo kunt genieten, laat dit de rest van de zwangerschap zo blijven!!

Van deze kant weinig bijzonderheden, tot op heden nergens last van......gewoon weer afwachten. Hoop zo dat je gevoel klopt Mallie80!!!! Nog meer meiden een positief gevoel??

10. orchideetje

orchideetje Niet meer actief

@foeske, wat een heerlijk ventje!

@frummel, de mijne heeft inderdaad minder zin maar ja 15 uur werken per dag is natuurlijk niets en vergt best veel van je lichaam dus snap wel dat mijn man er niet altijd zin in heeft ;)

@janneke, ben wel positief ingesteld maar heb geen idee of de zwemmers het gered hebben ;)

@hier, druk weekend dus zal er niet veel zijn :)

11. wonderful

Goeiemorge Meiden.

Wat is het toch spannend hier Soesje en foeske allebij overtijd laten jullie ons niet te lang in spanning we willen rose hihi.

@Soesje, jij bent al 1 week overtijd dat is wel erg lang al hoor pff verga je niet van de zenuwen ikke wel hier hoor whahaha..:p

@JannekeB, Ik denk dat ik gisteren mijn eisprong heb gehad eergister geklust vanavond weer en dan is het afwachten..... Ga er niet vanuit hoor dit is pas de 1ste ronde na het stoppen met de pil.

Hier weer urine weg brengen naar de dokter heb pas een blaasontsteking gehad en een kuur voor gekregen toen was het over nu komt het weer terug zo vervelend!

Vandaag weer werken dus ik ben er weer weg van wel alweer om 15:00uur klaar heerlijk haha.

12. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hier: plaatsvervangende zenuwen... Dames die overtijd zijn! Testen alsjeblieft, ik hou het niet meer! Haha, nee hoor, lekker testen als je daar behoefte aan hebt maar ik ben wel heel neiuwdgierig en duim enorm voor jullie! Voor mij nog even afwachten...

Ik had gisteren ineens het idee dat ik "rouweiwitslijm" had. Meestal staat dat voor een naderende eisprong toch? Ik heb dan nooit eerder gemerkt..Mijn afscheiding is eigenlijk altijd wel een beetje hetzelfde. Ik heb er in ieder geval nog nooit dat bekende rouw eiwit uit kunnen halen. Gisteravond toch maar even geklust voor de zekerheid maar als ik echt een eisprong zou hebben dan zou ik nu een cyclus van 34 dagen hebben. Ik denk niet dat het echt mij ei was maar toch...voor de zekerheid! Of ben je te laat als je dat soort afscheiding hebt? Is het dan te laat? Maakt niet heel veel uit want we hebben genoeg geklust maar ik was gewoon nieuwsgierig!

13. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, wat een gaaf pakketje!!!! :)

Bedankt voor jullie lieve reacties!
    Ik begin al een beetje aan het idee te wennen, maar het is nog zo pril dat ik probeer om er ook rekening mee te houden dat het nog mis kan gaan. Nu lekker een weekendje weg!
    Tot volgende week dames!

14. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Geniet van je weekend! Veel plezier en tot volgende week!!!:D

15. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    @wonderful en hanneske,

ik heb PCOS en dus niet vreemd als ik een hele tijd niet ongi word. We wachten gewoon nog even af tot we weer gaan testen hoor. we hebben nu besloten omdat ik vorige week dachten dat ik mijn ei had om als ik volgend weekend nog niet ongi ben we dan gaan testen.

liefs Soesje

16. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Oh wat een spanning hier, ik zit al heel erg duimen te draaien voor jullie!

@Hanneske, voor jouw wordt het binnenkort ook weer spannend. Je hebt inderdaad genoeg geklust, haha. Ik weet het niet of het nou op tijd is of niet als je slijm krijgt. Dat vroeg ik me ook al af, of het dan nog zin heeft om te klussen...;)

@Evaaatje, gewoon naar je gevoel luisteren meid, dat betekent heel veel. Komt vast goed! Positief denken en genieten!

@Orchideetje, tuurlijk is dat logisch. Als die van mijn een lange uitruk (brandweerman) heeft, dan heeft hij ook geen zin hoor. Is heel normaal! ;)

Hier verder nog steeds moe, vandaag voel ik me raar. Steeds een beetje vlagen van halve misselijkheid. Krampjes beneden en in mijn liezen. Maar ja, ik probeer er maar niet aan te denken, we wachten af. Had vandaag wel iets raars met mijn dochter. Ik lag op de bank en zij zat bovenop me. Ze deed mijn shirt omhoog, zodat ik een blote buik had en aaide over mijn buik. Ik zei hopelijk komt daar straks een baby in. Toen zei ze broertje... :(. Vaag he... maar goed, ik laat het maar los. Kan misschien wel allemaal toeval zijn.... Je lichaam doet rare dingen in dit soort tijden, ;)

17. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Evaa, veel plezier!

frummeltje, wel een 'smelt' moment zeg :)!

Hier getest en wederom negatief, ik had al verwacht dat in weer een onregelmatige cyclus zou hebben maar aangezien ik m'n ei al op dag 9 had... had ik toch gehoopt op een cyclus van wederom 23 dagen... Pfff vind er niks aan!

Wil ook zooo graag zwanger worden want de pijn die ik heb voor en tijdens m'n menstruatie kan ik dan achter me laten! Ben benieuwd hoelang ik dit nog ga volhouden, loop gewoon op m'n tenen van de pijn... Maar ja als het zover is ben ik dat hopelijk vergeten.. ;)

18. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    He, wat jammer... maar zolang je geen bloed hebt...Ik had dat vorige maand ook! Om gek van te worden. Dan maar ongesteld, als je maar iets weet en in je acherhoofd hoop je dat je toch zwanger bent. Ik begrijp je helemaal! Maar ja, zolang je geen bloed ziet gewoon positief blijven...wie weet. Sterkte meid!

19. wonderful

@Hanneske, Ik heb dat altijd 1a2 dagen voor mij eisprong. Bij mij betekend dat dus dat mij eisprong eraan komt. ik weet niet of dat dan nu voor jou ook zo is ieder lichaam is anders denk ik of is dat bij iedereen het zelfde ik weet t nie hihi.

@Evaaatje, Fijn weekend, Geniet ervan!

@soesje1986, Ow dat is ook vervelend! Mss een domme vraag maar wat is PCOS?

@frummeltje31, Aah wat lief!

@foeske, Balen van je nega test! Heb jij altijd een onregelmatige
    cyclus dan? Heb je zoveel pijn dan als je ongi bent?

Hier dus alweer blaasontsteking nu weer een kuur meegekregen als het daarna nog niet over is word er urine op kweek gezet laten we hopen dat de kuur helpt!

20. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Wonderfull: Ja, dat is natuurlijk ook zo. Omdat ik eigenlijk nooit veel verschil merk denk ik ook dat het voor mij weer anders is dan voor andere vrouwen maar goed, ik ben gewoon benieuwd omdat het me opviel dat het zo anders was... Ik heb dat tijdens onze pogingen om zwanger te worden van ons zoontje ook altijd goed in de gaten gehouden maar toen zag ik er dus niks aan... Maar wel weer interresant om te horen hoe dat bij anderen gaat. Mocht mij ei nou vandaag of morgen springen dan zitten we nog goed met het klussen dus ik ben heel benieuwd! In mijn banner ben ik uit gegaan van 28 dagen maar dit kan dus een vertekend beeld geven mocht deze 33 of 34 zijn... Ik test deze periode ook pas heel laat denk ik. Ik probeer eerst de 34 dagen maar eens door te komen. :)

Deel Deze Pagina