Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Zo, ik heb mijn banner toch maar aangepast naar 33 dagen ipv 28. Ik denk dat het toch een beter beeld geeft... Dus voor mij nog 13 nachtjes slapen ipv 8! Geduld is een schone zaak!!!:x
    Ik zal zo ook mijn nod aanpassen op de lijst!

2. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    NOD lijst 2e kindjes mama's

???? Frummeltje31
    ???? Lievebees

21 april soesje1986
    26 april foeske
    8 mei Janneke
    8 mei Wonderful
    10 mei Sunnyqueen21
    10 mei Orchideetje
    10 mei Hanneske

Senna999

Zwanger:
    15 feb Lola82
    19 feb Titus
    23 feb Annelin
    27 feb Mallie80
    5 mrt Burningkarma
    10 mrt Rensje
    19 mrt Laura26
    25 mrt Marleenmama
    26 april Evaatje

Zo, ik heb de lijst even aangepast. Ik ben zo brutaal geweest om Eva ook op roze te zetten. Als je dit niet wilt, haal er dan maar weer af meid...

En mezelf dus toch maar op 10 mei. Misschien kunnen we allemaal op moederdag testen en hopen op een mooi moederdagcadeautje???
    Wie houdt dat vol en doet er mee? Ik kan zelf niks beloven hoor;) want ik test het liefst de hele dag maar het is een mooi streven!!!

3. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    ik zal wederom voor je duimen Hanneske! ;)

4. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Wonderful, kheb bechterew (reuma van de wervelkolom) dus als ik ongesteld wordt nemen de ontstekingen toe :(

Hanneske, goed streven hoor! Ik doe niet mee hoop dan toch dat de ongi er dan al op zit ;)

Hier nog steeds niets haha, heb nog nooit zo op m’n ongi zitten wachten… Kword gewoon moe van mezelf whahaha

5. wonderful

wonderful Niet meer actief

@Hanneske, Lijkt me een mooi moederdagkado als ik dan nog niet ongi ben doe ik mee.

Die NOD lijst en dan bij de zwangere kloppen die datums wel? meestal zet je daar toch de uitgerekende datum neer?

6. wonderful

wonderful Niet meer actief

@foeske, Ow dat is k*t! heb je daar geen medicijnen ofzo voor?

7. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ja, dat zouden we aan kunnen passen. We hebben de data gecopieerd van de nod-lijst. Dit is de dag waarop ze een positieve test hadden! Voor degene die dat willen, pas hem even aan voor jezelf! Ik hoop dat ik er snel bij mag staan!

8. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    wonderful, als je meer wilt weten raad ik je aan om m'n blog te lezen... (link staat onder m'n handtekening ;))

9. soesje1986

soesje1986 Actief lid

17 apr 2009
    309
    0
    0
    PCOS is een syndroom dat je weinig tot nooit een eisprong hebt.
    door een onbalans in je hormonen (is de korte versie) je kunt het ook opzoeken op wikipedia etc. hihihi.

Maar goed volgens mij ga ik ongi worden, gistern en vandaag knallende koppijn, en moe wat ik altijd heb voor ik ongi word (kan de hele dag wel slapen) en mijn huis vind ik een zooitje. Dus met een beetje geluk word ik binnen een paar dagen ongi.

Liefs Soesje

10. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Kan ik me voorstellen haha. Kwam het maar gewoon he, dan weet je tenminste wat.... of een positieve test is natuurlijk ook goed.

@allen, is misschien wel een goed idee om de uitgerekende datum van de zwangeren onder ons neer te zetten. Dan kunnen we dat ook een beetje bijhouden!

11. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Hi hier even een klote nacht. Zoon die alles bij elkaar krijst. Geen idee waarom blijft om opa en oma roepen. Fijn....
    En dan ga je net plassen. Ja hoor bloed. Ik kan wel janken. Ik weet t misschien is er niets aan de hand. Maar ik zou t graag geloven. Maar ben zo bang dat.... Sorry moest t even kwijt.

12. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    NOD lijst 2e kindjes mama's

???? Frummeltje31
    ???? Lievebees

21 april soesje1986
    26 april foeske
    8 mei Janneke
    8 mei Wonderful
    10 mei Sunnyqueen21
    10 mei Orchideetje
    10 mei Hanneske

Senna999

Zwanger:
    15 feb Lola82
    24 okt Titus
    23 feb Annelin
    27 feb Mallie80
    5 mrt Burningkarma
    10 mrt Rensje
    19 mrt Laura26
    25 mrt Marleenmama
    26 april Evaatje

13. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    @marleen mama heb je de verlos al gebeld? is het nu gestopt en heb je er ook krampen bij?

@hier gaat het redelijk gisteren uit geslapen en dat moet ik dan weer niet doen want dan is mijn lichaam gelijk van slag. was de gehele dag misselijk vanmorgen nog een beetje weeeig.
    baal dat het zo kut weer is had wel lekker naar de camping gewilt maar helaas. ja kan wel maar heb geen zin om steeds in de caravan te moeten zitten.

14. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Noord-Brabant
    #1354 Hanneske, 28 apr 2012
    Laatst bewerkt: 28 apr 2012
    Oh, marleen, wat vervelend. Heb je ook krampen want zolang die wegblijven is er nog niet heel veel aan de hand. Ik had ook bloedverlies tijdens mijn eerste zwangerschap maar heb nu een gezonde zoon! En als je het niet vertrouwt, gewoon de vk bellen he!
    Daan zijn ze voor... Een beetje geruststelling heb je snel door evenmet hen te praten en misschien een echo te maken. Sterkte meid! En laat ons snel even weten hoe het met je gaat!

15. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    @marleenmama, och meid wat vervelend zeg. Probeer je rustig te houden (ik weet het is makkelijker gezegd dan gedaan) en schroom niet om je vk te bellen he. Daar zijn ze voor! Sterkte!

Hier heeft dochterlief wat keelpijn en is wat verkouden. (keelpijn gaf ze zelf aan en het is inderdaad wat rood en gezwollen). Gelukkig oogt ze verder niet ziek. Zal wel een verkoudheidje zijn.

Ikzelf ben nog steeds moe, voel me gek. Had vanochtend ineens gevoelige borsten (tepels). En als ik niet op tijd iets eet, dan wordt ik misselijk. Heb ik normaal nooit. Maar ja, misschien wil ik te graag he. Dus toch maar wachten wachten wachten.... zo moelijk! ;)

16. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    marleenmama, goh wat verveld zeg dat is de 3e keer al toch? Heb je nog contact gehad met de VK?

Frummeltje, idd moeilijk! Succes!

Heb hier inmiddels wat dubbele gevoelens... Ongesteldheids symptomen zijn ineens verdwenen. Maar heb geen zwangerschaps symptomen... Pfff
    zojuist (een deel van) vrijgezellenfeest gehad. Was erg gezellig maar ben blij dat ik toch niet heel de dag/nacht mee ben, zit er n.l. al flink doorheen... Niet gemakkelijk om iedereen gezellig naar de volgende activiteiten te zien vertrekken en ik naar huis :). Maar ach beter iets dan niets!

17. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Thanks voor jullie lieve berichtje. Inderdaad al de 3e keer. Pfff. Wel ziekenhuis gebeld omdat ik van de week heel hard gevallen was (zwikte mijn enkel om en vloog zo de stoep af.) toen zeiden ze bij buikpijn of bloeding bellen. Maar ze gaven aan dat dat het nu niet meer kon zijn. Gewoon afwachten. halverwege de ochtend is het gestopt. Maar voel vanalles. Af en toe steken maar ben er nu vast te gefocused op aan t letten.
    De familie is inmiddels op d hoogte. Iedereen reageerde super leuk. Op een na haha. Mijn schoonmoeder is boos dat we nu niet op het feest kunnen komen in dec. Ze wonen niet in NL. Ach nou is die band sinds 2 jaar al niet meer zo best. Maar om nou zo te reageren als je hoort dat je weer oma wordt. Sorry hoor is een enorm frustratiepuntje zit heel hoog op dit moment. Gelukkig niet alleen bij mij maar ook bij mijn lief....

18. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    @marleenmama, nou doe maar rustig aan meid en bij twijfel gewoon de vk bellen hoor. Luisteren naar je gevoel en probeer positief te denken. Wat vervelend dat je schoonmoeder zo reageerde zeg! Jeetje mina, iets meer begrip had toch wel op zijn plaats geweest en ze moet toch blij zijn dat er weer een kleinkind aankomt? Trek het je niet te veel aan, ligt niet aan jullie!

19. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    he bah het is altijd naar als je zwanger bent en dan bloed verliest. meestal is het niets en loop je je voor niks druk te maken.
    hier tot week 16 bloedverlies gehad en niks kunnen vinden. dus het wil niet altijd iets zeggen.

zo ben net thuis van een dineetje met mn peetoom en tante en mn man.

ego; dewi heeft vandaag haar eerste stapjes los gezet. en super trots dat ze was (en wij ook). was echt leuk om te zien.

20. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Marleenmama, wat kan dat je toch ongerust maken. Sterkte en we gaan ervan uit dat alles goed komt!!

Senna helemaal logisch dat je trots bent, ook zo'n mooi gezicht!! Geniet ervan!!

Hanneske, dit leek wel op een naderen eisprong. Ik hoop voor je dat al het klussen de moeite waard is geweest, aan jullie heeft het in elk geval niet gelegen:).

Hier lijkt het er wel op dat ik ongi wordt, mijn stemming is net zo als rond die tijd. Kan maar weinig hebben, zo vervelend....herkenbaar?? Het nog wel een beetje vroeg om al ongi te worden. We wachten af......

Nu zo naar bed, voor morgen mij laatste weekenddagdienst!! Dus trakteren en overmorgen laatste avonddienst en dan per 1 mei PTZ!!

Deel Deze Pagina