Als ik eenmaal weer zwanger ben dan vertellen we het ook meteen aan iedereen. Het zwanger proberen te raken kan ik nog wel voor me houden maar als ik eenmaal zwanger ben dan vind ik dat veel te leuk om te vertellen.
dat we bezig zijn weet niemand, maar als het is gelukt zeg ik het wel vrij snel, ik heb een keer een mk gehad en vond het fijn dat mensen wisten dat ik zwanger was want toen het mis ging had ik veel steun van deze mensen
Ditto. Het kan altijd mis gaan, die drie maanden zijn daar geen zekerheid in. Wij hebben daar met ons meisje ook nietlang mee gewacht.
Hoi meiden, wow wat weer veel reacties!!! Gezellig hoor, hopelijk lukt het bij alle meiden deze ronde!!heel veel succes en Rensje: spannend hoor, zondag al!!!Ik duim voor je, Liefs Laura
@allen...goedemorgen! @rensje... hoe gaat het meid? Ben jij net zoals ik en velen anderen die vandaag toch nog even test doen of kun je wel wachten tot morgen? Ik ben zo benieuwd en duim voor je!
@Mallie... Sorry, zo bedoelde ik het eigenlijk niet. Meer van dat ik ook nooit kan wachten tot mijn nod net als anderen dus ik was nieuwsgierig of Rensje dat misschien ook niet zou kunnen. Vandaar mijn nieuwsgierigheid maar meer plaatsvervangend voor haar. Helaas.. want ik ben wel een echte tester maar moet nog heel lang wachten. zit nu net in m'n menstruatie
nou meiden ik denk niet dat ik hoef te testen. Heb een klein beetje bruin/rose spotting!! En voor een innestelling is het volgens mij al te laat. Dus deze ronde gaat hem niet worden. Heb op dit moment een ontzettend rust in mijn lichaam. Werd de laatste dagen gek van de symptonen en nu ineens is alles weg. Gewoon rust in mijn lijf en in mijn hoofd. Ik ga er dus vanuit dat ik gewoon ongesteld ga worden, en ik heb er vrede mee hoor. Het gaat vast een xtje lukken. Maar hou jullie op de hoogte. Had donderdag ochten al met predictor vroege test getest, en daar kwam een klein vaag streepje... maar blijkbaar zijn deze niet betrouwbaar.. (moet je maar eens google). Dus meiden geen predictor gebruiken want snap heel goed als iemand al ontzettend lang bezig is en dan zon streepje krijgt helemaal door het dolle heen is, en dan heb je straks weer een teleurstelling. hoe is het verder hier??? @hanneske, we lopen dadelijk aardig gelijk als mijn ongi nu door gaat zetten!!! haha @zwanger zijn, toen wij zwanger waren van onze zoon hebben we het bij 8 weken verteld toen wij een echo hebben gehad en het hartje hebben horen kloppen!!!! We hadden vrij vroeg al een echo met 6 weken en daarna met 8 weken omdat ik ooit bbz heb gehad.
He, jammer, maar wel fijn dat je een beetje meer rust hebt. Al die onrust... Maar dan lopen we inderdaad redelijk gelijk. Kunnen we elkaar goed steunen!
Is het misschien een idee als iemand die daar zin en tijd voor heeft om een lijstje te maken met nod's? Of willen jullie het liever in je handtekening zetten? Ik vind het anders zo'n puzzel wie wanneer enz. Of vraag ik dan teveel van jullie? Is gewoon nieuwsgierigheid! Ik ben alleen zelf niet zo van het lijstjes maken, weet niet hoe enzo dus...Ikke: zie onderschrift, 7 maart, 2e ronde
@hanneske, ik vind het een goede en had het volgens mij ook al een paar pagina's geleden gezegd. Ik weet nu even niet wanneer mijn nod is, want mijn ongi zet nog niet door. Zit zelfs niets in mijn onderbroek (smakelijk haha). Dus moet eerst effe afwachten totdat het rood word. Dit word dat onze 2e rond en ik denk dat mijn nod is rond 10 maart!!
Dan wachten we dat gewoon even af en als je wilt mag je een lijstje maken met in ieder geval onze namen en dan kijken we wel of er nog meiden bij willen, vast wel!
Hai allemaal. Even niet geweest en gelijk verdwaald, kon niks meer vinden. Maar gelukkig, uiteindelijk toch wel gevonden. Oei Rensje, jij maakt het heel spannend!!! Morgen dus een nieuwe test er tegenaan? Ik ga duimen hoor. Hanneske, we waren inderdaad ook al een soort van bezig met een lijstje. Geen idee op welke pagina die nu ergens staat. Maar een ster met lijstje maken ben ik niet. Hopelijk iemand anders wel, want we kunnen alle data zo niet bijhouden nee. Hier alles rustig, nog geen idee of er een ei aan zit te komen, mijn cyclus was de laatste keer wat langer dan normaal. Maar goed, we zien wel. Fijne laatste schaatsdag allemaal
laat maar weten als er nog meer namen op moeten en het staat je vrij om er een mooiere lijst van te maken. ik voel van alles en nog wat maar of het nou het staartje is van mijn griep of van de cyclus?????? wie zal het zeggen.
Titus, spannend zeg! Even afwachten nog... En wat betret het lijstje, mij maakt het niet zo uit hoe het er uit ziet als ik maar weet wie wanneer, hoe en wat dus ik vind hem prima zo. Misschien wat langer trouwens!!! Mochten er inderdaad liefhebbers zijn voor een mooier lijstje dan is dat natuurlijk altijd goed! hihi
hoi ja ik weet niet wie er nog meer op wilt dus dacht laat het zo maar even staan en dan hoor ik het wel.