Geweldig om voor jullie zelf te beginnen. Inderdaad een sprong in het diepe, helemaal met deze economie. Spannend hoor, maar wel een super idee om helemaal voor jezelf bezig te zijn. Eigen baas en energie krijgen van werk dat je super leuk vindt. Ik werk trouwens ook 24 uur.
Leuk om te lezen wat iedereen doet. Ik sta zelf voor de klas, nu 6 jaar. Onder- en middenbouw gehad, nu groep 1 en net sinds een maandje van school gewisseld. Werk op ma di, wo en vr, maar wil straks eigenlijk 3 dagen gaan werken. Oh ja bijna vergeten... Nu drie dagen geleden ongesteld geworden Nou ja, was ook wel heel snel geweest. (1e ronde...)
Jammer Evaatje maar was inderdaad wel heel snel geweest (al zou ik dat wel iedereen toewensen, in ronde 1 zwanger raken). Maar niet getreurd, ook jij komt aan de beurt! Op naar ronde 2!
welkom evaatje. jammer dat je ongie bent geworden. even mijn zoontje op bed leggen zal daarna komen kletsen
@evaatje inderdaad balen..volgende ronde beter!! Je kan misschien nu wel je nod inschatten voor volgende keer. Kom je ook op de lijst? Hanneske, ben wel jaloers hoor..Zo voor jezelf! Heb je wel zelf gespaard voor een startkapitaal of geleend van de bank? Vraag me dat altijd af...Als het te privé is, geen antwoord geven hoor Ik heb trouwens een rare periode.. 24 jan ongesteld geweest en mijn cyclus schommelt rond de 35 dagen..Volgens de meeste websites zou ik dan morgen mij ei hebben....Maar ik heb van 5-11 feb 'slijm' gehad en sinds zondag niet meer... Kan het dan zijn dat ik drie weken van te voren mij ei heb??
Hey, mij mag je alles vragen! We hebben geen startkapitaal, we gaan een gedeelte lenen van de bank en we hebben een aantal sponsoren en subsidiefondsen die ons helpen! Wat betreft je ei, tja, ik heb in de afgelopen jaren wel geleerd dat alles kan. Tussen begin menstruatie en eisprong kan heel lang of kort de tijd zitten. Het enige zinnige wat ik hierop weet te zeggen is misschien als het deze ronde niet raak is, in de volgende rondes toch eens gaan tempen of ovu-testen? Dan weet je meer. Ik ben zelf normaal zeer regelmatig dus kan berekenen wanneer mijn ei ongeveer komt. Dan zorg ik er voor dat we een paar dagen daarvoor en na sex hebben en dan is het vanzelf een keer raak maar als je zo onregelmatig bent wordt berekenen wel heel moeilijk! Misschien zijn er andere meiden die wel ervaring hebben?
Dat is ook zo...aargh we zullen het wel zien..Het is pas ronde 1 Ik ga pas na drie rondes tempen Maar volgens mij maak ik mezelf dan helemaal gek haha
Bij mijn zwangerschap was het bij ons meteen raak nadat ik ging testen en tempen. Heel toevallig natuurlijk. Maar ik probeerde het toen ook zo lang mogelijk uit te stellen onder het mom van, ik ben er niet te veel mee bezig!
Ja, dat hoor je heel veel. Ik weet ook niet of ik deze keer zo lang blijf proberen hoor. Ik denk dat als het een half jaar duurt en het is nog niet gelukt dat ik toch al ga tempen en testen. En dan vraag ik mezelf meteen af, waarom begin je daar dan niet meteen mee? Tja, omdat ik er nog niet zo vel mee bezig ben denk ik...
@mallie80 als je opdag 11 je ei zou hebben gehad en je telt er de gemiddelde van 14 dagen na ei er bij op dan kom je op een cyclus van 25 dagen tuurlijk kan het. @evaatje docent lijkt me ook echt wel heel leuk nu doe ik een soort combi zeg maar tussen verplegen en les geven. @tempen ik ga er niet aan beginnen denk dat ik dan helemaal teleurgesteld ga raken als ik niet kan klussen om wat voor rede dan ook rond de eisprong. hier veel last van borsten maar had ik vorige ronde ook wel veel stekjes in onderbuik voornamelijk links. beetje irr stekjes om eerlijk te zeggen kan het niet uitleggen maar als ik ze krijg is het een soort hoeeeeeeeeee effect. wil echt niet eerder gaan testen. mijn nod is dus 19 feb zondag en als ik geen bloed krijg dan wil ik eigenlijk woensdag 22feb pas testen. het scheeld we ldat ik ook geen testen in huis heb dus kan ok niet testen. jullie zijn nu lekker allemaal aan het klussen zeker?
Goh, wat knap, ik kan me nog wel herinneren dat ik bij mijn vorige zwangerschap altijd 4 dagen voor nod testte en vaak wel 5 of 6 tegen beter weten in...
Hier nog niet aan het klussen nee, mijn man is nu heerlijk mijn voetjes aan het insmeren met hele vette creme. Ik heb in plaats van voeten 2 grote kloven aan mijn enkels zitten, zo uitgedroogd zijn mijn voeten!
Vanavond het mannetje nog maar lief aankijken...je weet maar nooit Ik heb ook geen testen thuis en ga 26ste op vakantie...misschien maar wat mee nemen 17de komt al dichtbij!! Spannend! Ga voor je duimen Titus!
dank jullie wel. ik zou het echt heeeeeeeeeel gaaaaaf vinden met de eerste ruim een jaar over gedaan dus houd er nu rekening mee dit nu weer te hebben. weet echt niet meer wat ik toen voelde toen bleek dat ik zwanger was. @kloven au. @klussen veel plezier geniet er van het kan me niet snel genoeg 19e zijn hoor. maar kan nu wel testen maar dat heeft totaal geen zin of het nu wel of niet lukt nu geeft de test toch nog neg aan dus echt zonde van je geld. praat nu heel stoer hoor misschien dat ik er aan het einde van deze week wel anders over denk maar hoop het niet .
Nee, ik had het daar straks met mijn man ook over. Ik zie ons nog wel met de test onder de lamp staan, zo van, staat daar nou echt een 2e streep? Maar mijn gevoel toen... Ik weet wel dat ik blij was met een enorme dosis ongeloof maar er zal wel veel meer door mijn lijf gegaan zijn wat ik niet meer weet. Ben ook heel benieuwd hoe dat nu zal zijn...