Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Was het maar alvast donderdag. Dan waren we uit de zenuwen;)....
    Knap hoor janneke dat je kunt wachten....

2. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Nou wachten kon ik niet meer. Vanmiddag bij een client, ik even naar de wc en nee he..........bruinverlies. Heel erg balen, dus vijf voor zes naar de winkel gegaan en een vroege test van Predictor gehaald en deze was negatief. Toen was ik toch wel even heel verdrietig.........wachten duurt lang. Het zet nog niet door, maar de krampen blijven wel aanwezig. Dus ga ervanuit ongi te worden, al hoop ik stiekum iets anders. Maar dat is meer tegen beter weten in. Toch snap ik het niet, bij KV-testen waren heeeeeeeeeeeeeeel licht positief en deze test echt super wit.
    Dit moest ik even kwijt, verder voel ik mij nu even heeeel ......... Frummel toch samen naar een volgende ronde??

Foeske kon je foto niet vinden, heb wel even gekeken.

Wel erg lief en leuk om te lezen dat iedereen toch wel erg mee leeft. Dit had ik niet verwacht omdat het hier zo rustig is de laatste tijd!!!

3. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Hè verdorie!!!! Maar blijf toch duimen heb veel nega verhalen over predictor gehoord. Maar uiteraard kans blijft groot dat die duivels komen :(

4. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Ja zo realistich ben ik zelf ook wel, al blijf je gewoon hopen op iets anders. Voor mijn gevoel zijn we nu al best een tijd bezig. Helemaal als ik jou banner dan zie. Begrijp mij niet verkeerd hoor, voor jullie vind ik het super!!!
    Nu aan het werk!!

5. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Tja, Janneke, bruinverlies is meestal geen goed teken. Ik had dat ook telkens en iedere keer baal je enorm. Ik weet niet hoe je menstruatie normaal verloopt maar bij mij begon het altijd met bruinverlies en na een dag werd ik dan echt ongesteld. Ik wil je geen valse hoop geven maar dit had ik de laatste ronde ook en toen had ik volgens mij pas een dag na mijn nod een positieve test terwijl ik ook bruinverlies had dus zolang het niet doorzet mag je blijven hopen;) Maar misschien is mijn verhaal wel tevergeefs... Hoe is het nu? Al meer bloed gespot of niet? En hoe lang zijn jullie nu bezig?

6. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Janneke, das enorm balen zeg, hoe gaat het nu? Heeft het doorgezet of of het nog rustig (dat zou mooi zijn).

Hier aan het bijkomen van de glucosetest. Gadver zeg was even vergeten hoe goor dat drankje was, ben er de hele dag goed ziek van geweest. Had ik niet bij de eerste zwangerschap. Verder weer eiwitten in urine en bloeddruk niet gezakt, daar baal ik wel enorm van, dacht na twee weken medicijnen zal hij nu mooi zijn, maar helaas. Ja het positieve is dat hij niet verder is gestegen. Bereid me voor op volgende week geen goed nieuws te krijgen over mijn suiker, haha dat kan er ook nog wel bij..... En kan het alleen maar meevallen.
    Over twee weken de 20 weken echo, joehoe!!!

7. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Het bruinverlies is weer weg, maar misschien zit het allemaal tussen de oren en dat ik daarom nog niet ongi wordt. Ben er nu ook zoveel mee bezig. Soms wou ik dat ik even naar binnen kon gluren.......tja

Hanneske hoop zo dat jou verhaal op die van mij lijkt, maar ja ik moet gewoon geduld hebben.....

Marleenmama, jou zwangerschap verloopt ook zeker niet makklijk......flink balen elke keer. Je weet waar je het voor doet maar het wordt je niet makkelijk gemaakt. Ben benieuwd naar de uitslag, hopelijk valt het mee!!!

8. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    JannekeB, jeetje wat balen meid. Ik hoop dat het alsnog raak voor je is, maar wellicht tegen beter weten in. Oud bloed is vaak geen drama, dus ik hoop dat het daar bij blijft. Predictor vind ik een vervelende test, heb ik nooit positief mee getest, terwijl ik toch echt zwanger was.

Het kan helaas ook zo zijn, dat je misschien wel zwanger was, maar dat het vreselijk genoeg geen blakbeeb was.

Ik ben er voor je hoor de volgende ronde. Hier ook gisteren exact op tijd (dat dan weer wel) de rode duivels. Maar ja, voor mij niet echt een teleurstelling, want ik wist het al wel. Alhoewel ik toch heel erg uit kijk naar een zwangerschap.

Sterkte meis!

@marleenmama, lekker he die glucosetest, bah. Tijdens mijn eerste zwangerschap had ik suiker. Moest zelfs insuline gaan spuiten. Vond ik doodeng, maar het was eigenlijk appeltje eitje. Succes, ik hoop op een goede uitslag!!

9. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    Werkbegeleidster psychiatrie
    prov. Zeeland
    Janneke, hoop dat het innestelbloed is en zoniet op naar de volgende ronde!

10. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hallo meiden,
    Mag ik met jullie mee komen kletsen??
    Gisteren gestopt met de pil en besloten dat we voor een tweede gaan.
    Ik ben mama van een zoontje van 17 maanden, Sven. Ik vind het enorm spannend allemaal, ben ook wel wat angstig aangezien ik voor Sven 2 miskramen heb gehad. Ik hoop dit dus niet nogmaals mee te maken. Wil graag mijn ervaringen en spanning delen met anderen

11. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    hey Tassie221,

natuurlijk ben je van harte welkom hier mee te kletsen! Ik wil je alvast heel veel succes wensen en hopelijk blijft alle miskraam-ellende je bespaard!!

Hopelijk heb je snel een positieve test!!

Liefs, Denise (frummeltje31)

12. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Gezellig Tassie, klets gerust mee. Het is hier aardig rustig de laatste tijd, dus komt goed uit!!

Vanmorgen vroeg weer een test gedaan en het was moeilijk te geloven. Positief en de streep was nu meer zichtbaar. Dus helemaal blij. Het was vroeg, vriend ging aan het werk en ik weer lekker slapen. Paar uurtjes later, lekker buiten ontbeten even naar de wc en neeeeeeee bloedverlies. Helaas geen plakbeeb, waarschijnlijk een miskraam.....was nu precies vijf weekjes. Vandaag wel even een ........dag. Gelukkig was het mooi weer en de buuv thuis. De meiden lekker met elkaar gespeeld en ik even mij ei kwijt. Ach en dan kun je alles wel weer een beetje in het normale plaatsen........het kan gebeuren, maar voor nu wel even heel pieppppppp.
    Op naar een volgende ronde en hopelijk mag het heel snel raak zijn!!

13. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    :x zeg!..... Heb je ook kramp?

14. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Hè... Janneke weet je het zeker... Niet even naar gyno?

15. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Nou ik verlies een hoop bloed, dus het kan niet anders dat alles er uit komt.......helaas snik.
    Wie heeft hier dan ervaring mee?? Ik was verder niet van plan actie te ondernemen en gewoon weer verder gaan in een volgende ronde. Of is dit niet verstandig??

16. foeske

foeske Fanatiek lid

25 jul 2010
    1.732
    0
    0
    prov. Zeeland
    Geen idee wat verstandig is... Volg je gevoel zou ik zeggen...

17. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    wat ................. voor je zeg.
    maar om op je vraag terug te komen ik heb toen wel een verloskundge praktijkgebeld en deze hebben toen het bloeden gestopt was een echo gemaakt om te kijken of ik wel leeg was zeg maar. gaf mij wel veel rust en daarna zijn wij wel gewoon weer door gegaan.
    maar ook daar moet je dan psychies aan toe zijn.
    sterkte meis.

18. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    He janneke wat ontzettend balen zeg... Ik zou ook de vk bellen net als titus zegt. Zo is het bij mij in december ook gegaan. Heel veel sterkte.

19. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Ach meid wat vervelend....kan me zo voorstellen hoe je je voelt. Daarom test ik dus ook niet zo vroeg.ik heb toen 7 weken rondgelopen met het idee dat ik zwanger was. Bij de echo bleek echter dat alles al weg was. Had maar heel licht bloedverlies gehad en geen kramp. Wel 2 positieve testen. Dus weet zo goed hoe je je voelt. Ik zou wel even bellen voor dezekerheid, dan weet je zeker of je schoon bent. Als je wil kletsen mag je m e altijd pb-en. We gaan samen voor de volgende ronde.

20. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Welkom hier! Gezellig!

Deel Deze Pagina