Wij gaan voor 2e kindje, jij ook?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Laura26, 30 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. titus

titus Fanatiek lid

6 dec 2006
    1.300
    0
    0
    kinderverpleegkundige
    klinkt niet echt als veel toch? maar misschien wel veel koolhydraten.
    ik denk dar ik meer moet eten eet een bh smorgens met fruithagel 2 smiddags met smeerkaas en een soepje dan rond 1430 een koek fruit avond eten en dat was het.
    ik heb vooral voor het avond eten wel trek maar ben ook weer heel snel vol.

2. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Wow wat knap zo weinig! Maar ben je nog veel misselijk? Ik zou zeker moeten minderen en ik probeer in de ochtend die ontbijtkoek al te vervangen door komkommer ofzo en de banaan ook. Maar ik merk echt als ik niet genoeg eet ik van mijn stokje ga.. Heel stom

3. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Nou dat heb ik dus ook denk ik. Zoals ik al zei, ik heb niet eens behoefte aan ongezonde dingen maar vooral heel veel. Ik moet echt eten, anders ga ik letterlijk onderuit. Vaak word ik midden in de nacht wakker en dan heb k echt een knorrende buik! En ik kan dan echt niet slapen voordat ik iets heb gegeten. Heb nu standaard een appel oid naast me liggen in de hoop dat dat voldoende is snachts maar ik vind het allemaal wel heel veel eten. En als ik jullie voedingspatroon lees dan is dat niks bij wat ik allemaal weg werk gedurende de dag. Ik denk wel het dubbele en dat is niet overdreven!:( Maar ja, het is niet anders, dan maar heel hard werken na de bevalling. Ik heb het blijkbaar toch nodig...

4. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Goedenavond dames,

Mallie ik vindt zeker dat je niet heel veel eet, alleen het warme eten ontbreekt??
    Ach en Hanneske je hebt helemaal gelijk, als je het nu nodig bent. Tja dan is het niet anders en zie na de bevalling maar weer. Gewoon van het zwanger zijn genieten, het ga zo snel.

Hier weer druk bezig.........

Nu nog even op de bank hangen, ben nog even alleen. Dus denk even generatie 2010 kijken. Zo leuk en herkenbaar of juist niet haha. Kijken dit nog meer meiden???

5. Hanneske

Hanneske Bekend lid

30 jul 2009
    577
    0
    0
    Ik werk in de kinderopvang
    Noord-Brabant
    Hey meiden, ben even een paar dagen afwezig! We hebben besloten een paar dagen naar de camping te gaan... Het wordt mooi weer dus we gaan er even van genieten! Tot over een weekje ongeveer!!!

6. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Geniet ervan! Ik kijk ook altijd donderdag generatie 2010. Komt ook dat de oudste van 2010 is haha. En babyboom, helemaal leuk!
    Warm eten doe ik ook hoor, maar heb weinig trek erin met dit weer.

7. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Meiden, gewoon eten als je het nodig hebt. Nu genieten en het gewicht is voor na de zwangerschap en kraamtijd. Alleen denk ik gewoon opletten wat je pakt om te eten.

Hier kijk ik ook babyboom en generatie 2010, beide zo leuk en herkenbaar. Zie veel van Sven terug, hij is dan wel van 2011 maar goed van feb. dus al veel is herkenbaar.

8. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    nou hier is het weer afwachten geblazen, hihi. Ben benieuwd dit keer. Het is wel handig dat ik mijn eisprong voel! probleem is nu alleen nog wanneer het het beste is om te klussen, aangezien de "pijn" zo'n 5 dagen aanhoudt!

Ook wij kijken wel eens babyboom en generatie 2010, zo leuk! Herken er veel van terug! :D

Morgen ben ik lekker jarig! Morgen al wat visite en zaterdag nog een keer feest (vieren man en ik onze verjaardagen samen)! Heerlijk. En onze tuin is eindelijk klaar! Oke er moeten nog potten in, maar we kunnen buiten zitten, eten, en vooral belangrijk voor mijn dochter, spelen! :D

9. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hallo dames, tijdje terug kletste ik hier ook mee, maar ben toen weggegaan omdat mijn PCOS weer opspeelde, waardoor ik weer aan het wachten was op een eventuele ongesteldheid. Uiteindelijk ben ik toen ongesteld geworden na een cyclus van 38 dagen... Ik wist toen dat ik eerst moest gaan afvallen om weer een normale cyclus te krijgen en mijn volgende cyclus was 33 dagen dus het afvallen hielp gelukkig. En de ronde daarna.... ben ik ZWANGER geworden!!! Dus uiteindelijk valt het reuze mee en zijn we gewoon in de 3e ronde zwanger geraakt. Ik wou dit jullie toch even vertellen!!

Liefs

10. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    wat een geweldig nieuws!! gefeliciteerd!!!

11. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    @sunnyqueen21, gefeliciteerd. Geniet ervan.

@frummeltje, hoe voelt die pijn aan? Ik had namelijk de afgelopen 4 dagen ook "pijn" onderin richting baarmoeder eierstokken. Een zeurend gevoel en bij lopen wat stekend, sinds zondag is dit voorbij. Was in die dagen dat ik de pijn had vruchtbaar als ik een cyclus van 28 dagen ga krijgen. Klinkt dit herkenbaar??
    Voel ik dan nu ook mijn eisprong?? Heb ik voor Sven nooit gehad.

12. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    Dat klinkt zeker herkenbaar. Ik heb het ook richting mijn baarmoeder en eierstokken. Klinkt precies hetzelfde en tja, het lijkt mij onze eisprong, :D

13. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Van Harte Gefeliciteerd Sunnyqueen. Geniet van je zwangerschap!!

Ook ik had de afgelopen dagen regelmatig een raar gevoel in mijn buik......maar is dit dan de eisprong. Zelf zou ik het echt niet weten. Ach we wachten maar af en gaan gewoon door.

Het weer is in elk geval genieten!! Hanneske geniet van jullie vakantie!!

14. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Hmmmm...... het lijkt er dan toch op dat ik mijn eisprong heb gevoeld. Handig, maar ik vond de pijn niet echt grappig.
    We hebben goed geklust in die dagen dus wie weet......
    Nog twee weken geduld en dan weten we of we mogen testen of dat we de duiveltjes mogen begroeten. Ik wacht af, ben er nu veel rustiger onder als met Sven. Een tweede is meer dan welkom en gewenst maar ik ben al gezegend met een mooie zoon en ik weet dat ik zwanger kan worden en blijven, misschien dat dat ook meespeelt......

15. marleenmama

marleenmama Actief lid

18 dec 2011
    193
    0
    0
    NULL
    Noord-Brabant
    Sunnyqueen, gefeliciteerd. Geniet ervan!!!!

16. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Herkenbaar dat gevoel Tassie, al breekt bij mij toch wel een beetje de onzekerheid aan. Omdat het veel langer duurt dan bij onze eerste. Gelukkig kunnen wij heel erg van haar genieten en zijn we superblij met haar!! Een broertje of zusje zou alleen zo leuk zijn en zal ons gezinnetje helemaal compleet maken.

17. Mallie80

Mallie80 Actief lid

8 feb 2012
    231
    0
    0
    Gelderland
    Janneke je tijd komt zeker!! Hoe oud is de oudste nu? Ik vind het nl ideaal dat Nieve al ruim 2,5 is tegen die tijd. Ze is ondertussen ook al zindelijk en slaapt in een groot bed. Dat scheelt wel hoor.

Sunnyqueen gefeliciteerd!! Geniet ervan, toch nog een zwangere deze maand!

18. JannekeB

JannekeB Actief lid

28 nov 2008
    280
    0
    0
    Onze meid is ook alweer 2,5, gaat erg snel. Maar wel super leuke leeftijd.

19. frummeltje31

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    hoe is het hier allemaal? beetje stil.... vakantietijd? haha.

Voor mij zijn nu weer de spannende dagen aangebroken. Nog niet echt klachten, maar dat had ik bij eva ook pas vanaf week 5 of 6. (toen kwam ik er pas achter bij de huisarts dat ik zwanger was). Dus we zien het wel... maar spannend is het wel!!

20. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Frummeltje, hier ook op het wachtbankje en verder geen symptomen. Erg spannend allemaal...... Hier heb ik van het weekend mijn NOD

Deel Deze Pagina